1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli metalowych, w tym medycznych i warsztatowych oraz atestowanych szaf metalowych z przeznaczeniem na wyposażenie obiektu KPP w Poddębicach.
Przedmiot zamówienia obejmuje również montaż i ustawienie we wskazanym przez Zamawiającego miejscu dostawy.
2. Asortyment i ilości wskazano w załączniku 2 do SIWZ Formularzu asortymentowo – cenowym, wymagania jakościowe wskazano w załączniku nr 3 do SIWZ Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
3. Załączone rysunki, zdjęcia mają charakter poglądowy i pomocniczy.
4. Wykonawca zrealizuje zamówienie po cenach jednostkowych zawartych w ofercie
5. Rozliczenie za wykonaną dostawę zostanie dokonane na podstawie potwierdzonych faktur.
6. Asortyment musi spełniać wszystkie warunki techniczne, użytkowe i jakościowe określone przez Zamawiającego w załączniku nr 3 do SIWZ.
7. Asortyment musi być fabrycznie nowy, kompletny i sprawny technicznie. Ponad to powinien odpowiadać Polskim Normom, posiadać wszelkie atesty, certyfikaty i dopuszczenia,
a w szczególności certyfikat wydany przez jednostkę certyfikującą akredytowaną w krajowym systemie akredytacji, potwierdzający zgodność wyrobu z wymaganiami dla klasy S1, S2 oraz dla typów 1, 2, 3.
8. Wykonawca na dostarczony asortyment udzieli gwarancji na okres nie krótszy niż 24 miesiące licząc od dnia dostawy z zastrzeżeniem sytuacji, kiedy okres gwarancji udzielonej przez producenta danego produktu jest dłuższy, to obowiązuje gwarancja producenta.
9. Gwarancja obejmuje wszelkie wady powstałe w przypadku:
- uszkodzeń podczas transportu,
- wady ukryte,
- inne uszkodzenia niebędące następstwem błędów w eksploatacji, nieprzestrzeganiem instrukcji obsługi oraz uszkodzenia spowodowane przez pożar czy zalanie.
10. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać towar na własny koszt i własnym transportem do miejsc wskazanych w Formularzu asortymentowo - cenowym i Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz do wniesienia, montażu i ustawienia dostarczonego asortymentu
w pomieszczeniach wskazanych przez upoważnionych pracowników Zamawiającego w jego siedzibie. W związku z powyższym Wykonawca koszty transportu musi wkalkulować w cenę ofert, gdyż Zamawiający z tego tytułu nie będzie ponosił dodatkowych opłat.
11. Przedmiot umowy zostanie dostarczony przez Wykonawcę w standardowym opakowaniu, bezzwrotnym, odpowiadającym właściwościom przedmiotu zamówienia.
OpisPrzedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli metalowych, w tym medycznych i warsztatowych z przeznaczeniem na wyposażenie obiektu KPP w Poddębicach.
Przedmiot zamówienia obejmuje również montaż i ustawienie we wskazanym przez Zamawiającego miejscu dostawy. Asortyment i ilości wskazano w załączniku 2 do SIWZ Formularzu asortymentowo – cenowym, wymagania jakościowe wskazano w załączniku nr 3 do SIWZ Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem atestowanych szaf metalowych z przeznaczeniem na wyposażenie obiektu KPP w Poddębicach.
Przedmiot zamówienia obejmuje również montaż i ustawienie we wskazanym przez Zamawiającego miejscu dostawy. Asortyment i ilości wskazano w załączniku 2 do SIWZ Formularzu asortymentowo – cenowym, wymagania jakościowe wskazano w załączniku nr 3 do SIWZ Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. |
Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
|
Ulica |
ul. Lutomierska 108/112
|
Miejscowość |
Łódź
|
Kod Pocztowy |
91048
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
łódzkie
|
Tel |
426 652 295
|
Fax |
426 652 080
|
Email |
zampub@ld.policja.gov.pl
|
Adres strony url |
www.przetargi.lodzka.policja.gov.pl
|
Regon |
47075497600000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
inny:
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.przetargi.lodzka.policja.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.przetargi.lodzka.policja.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
Numer referencyjny |
Zp-2380/73/16/KK
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
21
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Informacje na temat katalogow |
UWAGA: Na podstawie art. 24aa ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału
w postępowaniu.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od określenia warunków udziału w postępowaniu
Informacje dodatkowe
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od określenia warunków udziału w postępowaniu
Informacje dodatkowe
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od określenia warunków udziału w postępowaniu
Informacje dodatkowe
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Nie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów(Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618, 1634)- wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Wykonawca składa oświadczenie, o którym mowa powyżej w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Dla zadania 1 i 2
szczegółowy opis oferowanego asortymentu w postaci folderu lub katalogu lub innego dokumentu, zawierającego odniesienie do wszystkich informacji zawartych w załączniku nr 3 do SIWZ (Zamawiający dopuszcza złożenie Załącznika nr 3 do SIWZ - Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia podpisanego przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy).
Dla zadania 2
certyfikat wydany przez notyfikowaną jednostkę certyfikującą np. Instytut Mechaniki Precyzyjnej, potwierdzający zgodność wyrobu z wymaganiami klasy S1, S2 oraz typ 1(z zamkiem klasy A) w odniesieniu do środków bezpieczeństwa fizycznego, stosowanych do zabezpieczania informacji niejawnych.
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy ograniczenie liczby uczestnikow |
Nie
|
Czy obejmuje ustanowienie |
Nie
|
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow |
Nie
|
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow |
Nie
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zmiany oraz ich zakres określono w załączniku nr 7 do SIWZ- wzorze umowy
|
Kryt 0 |
cena
|
Kryt 0p |
60
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
21/04/2017
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Le czy nast |
Nie
|
Le czy nasta |
Nie
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie |
Nie
|
IV 3 1 Przewidziany podzial |
Nie
|
IV 3 2 PodzialDialogu |
Nie
|
IV 3 3 PodzialNegocjacji |
Nie
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|