Dostawa wraz z montażem mebli metalowych,w tym medycznych i warsztatowych oraz atestowanych szaf metalowych

Data publikacji 2017-04-11
Data zakończenia 2017-04-21 10:00:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Systemy aktowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 63734 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391321007, 331920002
Adres strony internetowej siwz
Zależne od

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli metalowych, w tym medycznych i warsztatowych oraz atestowanych szaf metalowych z przeznaczeniem na wyposażenie obiektu KPP w Poddębicach.
Przedmiot zamówienia obejmuje również montaż i ustawienie we wskazanym przez Zamawiającego miejscu dostawy.
2. Asortyment i ilości wskazano w załączniku 2 do SIWZ Formularzu asortymentowo – cenowym, wymagania jakościowe wskazano w załączniku nr 3 do SIWZ Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
3. Załączone rysunki, zdjęcia mają charakter poglądowy i pomocniczy.
4. Wykonawca zrealizuje zamówienie po cenach jednostkowych zawartych w ofercie
5. Rozliczenie za wykonaną dostawę zostanie dokonane na podstawie potwierdzonych faktur.
6. Asortyment musi spełniać wszystkie warunki techniczne, użytkowe i jakościowe określone przez Zamawiającego w załączniku nr 3 do SIWZ.
7. Asortyment musi być fabrycznie nowy, kompletny i sprawny technicznie. Ponad to powinien odpowiadać Polskim Normom, posiadać wszelkie atesty, certyfikaty i dopuszczenia,
a w szczególności certyfikat wydany przez jednostkę certyfikującą akredytowaną w krajowym systemie akredytacji, potwierdzający zgodność wyrobu z wymaganiami dla klasy S1, S2 oraz dla typów 1, 2, 3.
8. Wykonawca na dostarczony asortyment udzieli gwarancji na okres nie krótszy niż 24 miesiące licząc od dnia dostawy z zastrzeżeniem sytuacji, kiedy okres gwarancji udzielonej przez producenta danego produktu jest dłuższy, to obowiązuje gwarancja producenta.
9. Gwarancja obejmuje wszelkie wady powstałe w przypadku:
- uszkodzeń podczas transportu,
- wady ukryte,
- inne uszkodzenia niebędące następstwem błędów w eksploatacji, nieprzestrzeganiem instrukcji obsługi oraz uszkodzenia spowodowane przez pożar czy zalanie.
10. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać towar na własny koszt i własnym transportem do miejsc wskazanych w Formularzu asortymentowo - cenowym i Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz do wniesienia, montażu i ustawienia dostarczonego asortymentu
w pomieszczeniach wskazanych przez upoważnionych pracowników Zamawiającego w jego siedzibie. W związku z powyższym Wykonawca koszty transportu musi wkalkulować w cenę ofert, gdyż Zamawiający z tego tytułu nie będzie ponosił dodatkowych opłat.
11. Przedmiot umowy zostanie dostarczony przez Wykonawcę w standardowym opakowaniu, bezzwrotnym, odpowiadającym właściwościom przedmiotu zamówienia.


Opis

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli metalowych, w tym medycznych i warsztatowych z przeznaczeniem na wyposażenie obiektu KPP w Poddębicach.
Przedmiot zamówienia obejmuje również montaż i ustawienie we wskazanym przez Zamawiającego miejscu dostawy. Asortyment i ilości wskazano w załączniku 2 do SIWZ Formularzu asortymentowo – cenowym, wymagania jakościowe wskazano w załączniku nr 3 do SIWZ Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem atestowanych szaf metalowych z przeznaczeniem na wyposażenie obiektu KPP w Poddębicach.
Przedmiot zamówienia obejmuje również montaż i ustawienie we wskazanym przez Zamawiającego miejscu dostawy. Asortyment i ilości wskazano w załączniku 2 do SIWZ Formularzu asortymentowo – cenowym, wymagania jakościowe wskazano w załączniku nr 3 do SIWZ Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
Ulica ul. Lutomierska 108/112
Miejscowość Łódź
Kod Pocztowy 91048
Panstwo Polska
Województwo łódzkie
Tel 426 652 295
Fax 426 652 080
Email zampub@ld.policja.gov.pl
Adres strony url www.przetargi.lodzka.policja.gov.pl
Regon 47075497600000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.przetargi.lodzka.policja.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.przetargi.lodzka.policja.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert Tak
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Numer referencyjny Zp-2380/73/16/KK
Rodz zam D
Okres2c 21
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Informacje na temat katalogow UWAGA: Na podstawie art. 24aa ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od określenia warunków udziału w postępowaniu Informacje dodatkowe
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od określenia warunków udziału w postępowaniu Informacje dodatkowe
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od określenia warunków udziału w postępowaniu Informacje dodatkowe
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów(Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618, 1634)- wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Wykonawca składa oświadczenie, o którym mowa powyżej w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Dla zadania 1 i 2 szczegółowy opis oferowanego asortymentu w postaci folderu lub katalogu lub innego dokumentu, zawierającego odniesienie do wszystkich informacji zawartych w załączniku nr 3 do SIWZ (Zamawiający dopuszcza złożenie Załącznika nr 3 do SIWZ - Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia podpisanego przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy). Dla zadania 2 certyfikat wydany przez notyfikowaną jednostkę certyfikującą np. Instytut Mechaniki Precyzyjnej, potwierdzający zgodność wyrobu z wymaganiami klasy S1, S2 oraz typ 1(z zamkiem klasy A) w odniesieniu do środków bezpieczeństwa fizycznego, stosowanych do zabezpieczania informacji niejawnych.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy ograniczenie liczby uczestnikow Nie
Czy obejmuje ustanowienie Nie
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiany oraz ich zakres określono w załączniku nr 7 do SIWZ- wzorze umowy
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 21/04/2017
Godzina składania wniosków 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
Termin on
Termin związania ofertą 30
Le czy nast Nie
Le czy nasta Nie
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie Nie
IV 3 1 Przewidziany podzial Nie
IV 3 2 PodzialDialogu Nie
IV 3 3 PodzialNegocjacji Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)