Dostawę pomocy dydaktycznych
do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na 2 zadania:
Zadanie nr 1 Dostawa artykułów plastycznych.
Zadanie nr 2 Dostawa książeczek.
Znak postępowania: ZP-36/WZŻ/2017.
1) Rodzaj zamówienia: dostawa
Zadnie nr 1 Dostawa artykułów plastycznych
2) Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa pomocy dydaktycznych – artykuły plastyczne do następujących obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków:
Żłobek nr 1 ul. Lwowska 20, Wrocław;
Żłobek nr 2 ul. Zemska 33, Wrocław;
Żłobek nr 3 ul. Białowieska 37, Wrocław ;
Żłobek nr 4 ul. Kłodnicka 25, Wrocław;
Żłobek nr 5 ul. Dokerska 5, Wrocław;
Żłobek nr 7 ul. Drukarska 9, Wrocław;
Żłobek nr 8 ul. Sądowa 6 , Wrocław;
Żłobek nr 9 ul. Wrońskiego 13 d, Wrocław;
Żłobek nr 10 ul. H. Brodatego 17, Wrocław;
Żłobek nr 11 ul. Hubska 39, Wrocław;
Żłobek nr 12 ul. Jugosłowiańska 85 a, Wrocław;
Żłobek nr 13 ul. Wieczysta 107 , Wrocław;
Żłobek nr 14 ul. Mulicka 4 c, Wrocław;
Żłobek nr 15 ul. Łukowa 37 Wrocław.
Zadnie nr 2 Dostawa książeczek
do następujących obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków:
Żłobek nr 7 ul. Drukarska 9, Wrocław;
Żłobek nr 9 ul. Wrońskiego 13 d, Wrocław;
3) Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany:
w Formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2.1 do SIWZ –
dla zadania nr 1
w Formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2.2 do SIWZ –
dla zadania nr 2
4) Przedmiot zamówienia opisują następujące nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
39.16.21.00-6- pomoce dydaktyczne
5) Zamawiający dopuszcza produkty równoważne do opisanych w Formularzu asortymentowo
cenowym stanowiącym załącznik nr 2.1 i 2.2 do SIWZ.
a)Pod pojęciem produktu równoważnego Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych
parametrach jakościowych, posiadające te same walory użytkowe oraz zawierające w swoim
składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez
Zamawiającego i spełniające tę samą funkcje dydaktyczną.
OpisRodzaj zamówienia: dostawa
Zadnie nr 1 Dostawa artykułów plastycznych
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa pomocy dydaktycznych – artykuły plastyczne do następujących obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków:
Żłobek nr 1 ul. Lwowska 20, Wrocław;
Żłobek nr 2 ul. Zemska 33, Wrocław;
Żłobek nr 3 ul. Białowieska 37, Wrocław ;
Żłobek nr 4 ul. Kłodnicka 25, Wrocław;
Żłobek nr 5 ul. Dokerska 5, Wrocław;
Żłobek nr 7 ul. Drukarska 9, Wrocław;
Żłobek nr 8 ul. Sądowa 6 , Wrocław;
Żłobek nr 9 ul. Wrońskiego 13 d, Wrocław;
Żłobek nr 10 ul. H. Brodatego 17, Wrocław;
Żłobek nr 11 ul. Hubska 39, Wrocław;
Żłobek nr 12 ul. Jugosłowiańska 85 a, Wrocław;
Żłobek nr 13 ul. Wieczysta 107 , Wrocław;
Żłobek nr 14 ul. Mulicka 4 c, Wrocław;
Żłobek nr 15 ul. Łukowa 37 Wrocław.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany:
w Formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2.1 do SIWZ –
dla zadania nr 1
Przedmiot zamówienia opisują następujące nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):39.16.21.00-6- pomoce dydaktyczne
5) Zamawiający dopuszcza produkty równoważne do opisanych w Formularzu asortymentowo
cenowym stanowiącym załącznik nr 2.1 do SIWZ.
a)Pod pojęciem produktu równoważnego Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych
parametrach jakościowych, posiadające te same walory użytkowe oraz zawierające w swoim
składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez
Zamawiającego i spełniające tę samą funkcje dydaktyczną.
Rodzaj zamówienia: dostawa
Zadnie nr 2 Dostawa książeczek
do następujących obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków:
Żłobek nr 7 ul. Drukarska 9, Wrocław;
Żłobek nr 9 ul. Wrońskiego 13 d, Wrocław;
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany:
w Formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2.2 do SIWZ
dla zadania nr 2
Przedmiot zamówienia opisują następujące nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
39.16.21.00-6- pomoce dydaktyczne
5) Zamawiający dopuszcza produkty równoważne do opisanych w Formularzu asortymentowo
cenowym stanowiącym załącznik nr 2.2 do SIWZ.
a)Pod pojęciem produktu równoważnego Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych
parametrach jakościowych, posiadające te same walory użytkowe oraz zawierające w swoim
składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez
Zamawiającego i spełniające tę samą funkcje dydaktyczną.
|
Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Wrocławski Zespół Żłobków
|
Ulica |
ul. Fabryczna
|
Nr domu |
15
|
Miejscowość |
Wrocław
|
Kod Pocztowy |
53-609
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
dolnośląskie
|
Tel |
+4871 365 03 46
|
Fax |
+4871 365 03 47
|
Email |
przetargi@wzz.wroc.pl
|
Adres strony url |
http://www.bip.wzz.wroc.pl
|
Regon |
021545051
|
Obowiązkowa |
Nie
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Nie
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
administracja samorządowa
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.bip.wzz.wroc.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami należy złożyć w zamkniętej kopercie/kopertach/opakowaniu w siedzibie Zamawiającego. W formie pisemnej
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ulicy Fabrycznej 15 (53-609 Wrocław) w Sekretariacie (I piętro)
|
Numer referencyjny |
Znak postępowania: ZP-36/WZŻ/2017.
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
60
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w odpisu, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty/oświadczenia powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Ofertę stanowi wypełniony „Formularz oferty” oraz niżej wymienione wypełnione dokumenty:
1) Formularz ofertowy – wg załącznika do SIWZ;
2) Formularz asortymentowo-cenowy – odpowiedni dla danego zadania;
11.5. Wraz z ofertą powinny być złożone:
1) Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 6.1;
2) Oświadczenia dla podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których polega wykonawca, wymagane postanowieniami pkt 7.8.;
3) Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 7.2., w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu
4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii;
5) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U.2014.1114 oraz z 2016.352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. O ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą;
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy Pzp, zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy ograniczenie liczby uczestnikow |
Nie
|
Czy obejmuje ustanowienie |
Nie
|
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow |
Nie
|
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow |
Nie
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
§ 12- zadanie nr 1
Zmiana Umowy
1. Zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający przewiduje zmianę postanowień umowy w przypadku:
1) niedostępności na rynku artykułów wskazanych w ofercie wynikających z zaprzestania ich produkcji lub wycofania towarów z rynku pod warunkiem, że zmiana nie spowoduje zwiększenia ceny ofertowej. Wykonawca jest zobowiązany udowodnić pisemnie ,że asortyment nie jest już produkowany i jest niedostępny na rynku .
Zadanie nr 2
Zmiana Umowy
1.Zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
Kryt 0 |
Cena oferty
|
Kryt 0p |
60
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
11/04/2017
|
Godzina składania wniosków |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Le czy nasta |
Nie
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie |
Nie
|
IV 3 1 Przewidziany podzial |
Nie
|
IV 3 2 PodzialDialogu |
Nie
|
IV 3 3 PodzialNegocjacji |
Nie
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|