Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Krakowskie Centrum Rehabilitacji i Ortopedii
|
Ulica |
Al. Modrzewiowa
|
Nr domu |
22
|
Miejscowość |
Kraków
|
Kod Pocztowy |
30-224
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
małopolskie
|
Tel |
124 252 842
|
Fax |
124 251 228
|
Email |
office@kcr.pl
|
Adres strony url |
http://www.kcr.pl
|
Regon |
35119473600000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
inny:
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.kcr.pl/194,konkurs - 2017.html
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.kcr.pl/194,konkurs - 2017.html
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie - należy złożyć na adres
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Krakowskie Centrum Rehabilitacji i Ortopedii, Al. Modrzewiowa 22, 30 - 224 Kraków, budynek nr 4 Administracja
|
Numer referencyjny |
A.I.271-9/17
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
40
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Informacje na temat katalogow |
Wymagany termin wykonania zamówienia: do 40 dni od dnia zawarcia umowy.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W zamówieniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp oraz posiadają następujące zdolności techniczne lub zawodowe tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), należycie zrealizowali co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi danej części zamówienia, o wartości brutto minimum (każda z dostaw): - dla części 1: 18 000,00 zł (brutto); - dla części 2: 8 000,00 zł (brutto); - dla części 3: 3 000,00 zł (brutto); - dla części 4: 4 000,00 zł (brutto); - dla części 5: 8 000,00 zł (brutto); - dla części 6: 1 500,00 zł (brutto).
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz wykonanych dostaw z podaniem wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Opis oferowanego asortymentu lub katalog lub folder. Dokument powinien zawierać w szczególności nazwę producenta, nazwę produktu lub nr katalogowy, tak by możliwa była jego identyfikacja. W przypadku, gdy oryginalny katalog/folder jest przedkładany w innym języku niż język polski, należy dołączyć jego tłumaczenie. W przypadku, gdyby załączone do oferty katalogi/foldery nie prezentują identycznego produktu jak oferowany należy tę rozbieżność wskazać.
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Istotne zmiany zostały określone we wzorze umowy, który został opublikowany na stronie www Zamawiającego, w zakładce dotyczącej zamówień publicznych - 2017 rok (Znak postępowania: A.I.271-9/17).
|
Kryt 0 |
Najniższa cena brutto
|
Kryt 0p |
60
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
13/04/2017
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|