Przygotowywanie i dostarczanie posiłków (dieta ogólna i cukrzycowa) pacjentom Oddziału Rehabilitacyjnego i Oddziału Rehabilitacji Neurologicznej SP ZOZ Ośrodka Rehabilitacji w Suwałkach

Data publikacji 2017-04-05
Data zakończenia 2017-04-13 10:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ośrodek Rehabilitacjiw Suwałkach
Miejscowość Suwałki
Województwo podlaskie
Branża
  • Przetworzone produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 58755 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158942209
Adres strony internetowej siwz
Zależne od

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego jest przygotowywanie i dostarczanie na bazie zaplecza technicznego Wykonawcy, posiłków pacjentom oddziału SP ZOZ Ośrodka Rehabilitacji w Suwałkach w diecie ogólnej i cukrzycowej zgodnie z przedłożonymi jadłospisami opracowanymi przez Wykonawcę na powtarzające się 2-tygodniowe cykle żywieniowe.
Ilość i rodzaj: Przybliżone dzienne zapotrzebowanie posiłków w okresie od czerwca 2017r. do maja 2018r.: dieta ogólna - 31, dieta cukrzycowa - 14

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ośrodek Rehabilitacjiw Suwałkach
Ulica ul. Waryńskiego
Miejscowość Suwałki
Kod Pocztowy 16400
Panstwo Polska
Województwo podlaskie
Tel 875 662 233
Fax 875 662 260
Email sgt@spzozor.pl
Adres strony url www: http://bip.spzozors.wrotapodlasia.pl/ www.rehabilitacja.suwalki.pl
Regon 79031793700000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia jednostka organizacyjna administracji samorządowej
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www: http://bip.spzozors.wrotapodlasia.pl/ www.rehabilitacja.suwalki.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www: http://bip.spzozors.wrotapodlasia.pl/ www.rehabilitacja.suwalki.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny w formie papierowej
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres SP ZOZ Ośrodek Rehabilitacji w Suwałkach, ul. Waryńskiego 22A, 16-400 Suwałki
Numer referencyjny SGT.3331-1/17
Rodz zam U
Okres2c 01/06/201731/05/2018
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wymaga specjalnych kompetencji lub uprawnień
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wymagane jest posiadanie przez wykonawcę odpowiedniego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej - w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 200 000,00 zł
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow a) realizacja co najmniej jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z dołączoną informacją o realizowaniu, realizacji podobnego zadania pod względem wartości i rodzaju - przez podobne zamówienie należy rozumieć zamówienie którego czas wykonywania i zakres był co najmniej taki jak w prowadzonym postępowaniu, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie b) minimalne warunki dotyczące wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia wykonawcy Wykonawca spełni warunek jeżeli przedstawi wykaz osób przewidzianych/skierowanych do realizacji zamówienia z którego będzie wynikało, iż dysponuje m.in. pracownikiem - kucharzem dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez personel czynności (stanowisko) oraz informacją o rodzaju umowy łączącej ich z Wykonawcą, jak również wielkości średniego miesięcznego zatrudnienia. c) minimalne warunki dotyczące potencjału technicznego wykonawcy wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę posiadania zaplecza technicznego i lokalowego do prowadzenia zbiorowego żywienia i transportu posiłków (wskazane miejsce do przygotowania posiłków, sposób ich dostarczania w termosach / opakowaniach Wykonawcy, muszą świadczyć o możliwości realizacji zamówienia i zachowania jego ciągłości ponadto oświadczenie lub zaświadczenie wykonawcy o objęciu nadzorem i pozytywnej ocenie / opinii wydanej przez Inspektora Sanitarnego w zakresie prowadzonej działalności na przygotowywanie i dostarczanie posiłków w miejscu wykonywania zamówienia oraz dopuszczenie środka transportu do przewozu żywności. Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Tak
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zakresie warunkow udzialu 1. dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną w SIWZ 2. wykaz dostaw lub usług wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji co najmniej jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia 3. oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy oraz liczebności kadry w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, - wielkość średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy / liczebność kadry Oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia oraz liczebności kadry – wzór stanowi załącznik nr 5 4. oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry wykonawcy, dot. osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia – wzór stanowi załącznik nr 7 5. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami w szczególności dotyczy kucharza - osoby sporządzającej/ przygotowującej posiłki – wzór stanowi załącznik nr 4 6. oświadczenie lub zaświadczenie wykonawcy o objęciu nadzorem i pozytywnej ocenie / opinii wydanej przez Inspektora Sanitarnego w zakresie prowadzonej działalności na przygotowywanie i dostarczanie posiłków w miejscu wykonywania zamówienia oraz dopuszczenie środka transportu do przewozu żywności.
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu - wypełnione i podpisane przez wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Dokument o którym mowa w pkt. V.3. ppkt. 2) jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów. 5. Wyliczenie kosztów osobodnia żywienia na podstawie jadłospisów sporządzonych przez Wykonawcę. 6. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 7. Jadłospis podpisany przez dietetyka i wykonawcę. 8. Wzór umowy - parafowany przez wykonawcę.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy ograniczenie liczby uczestnikow Nie
Czy obejmuje ustanowienie Nie
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy zmiana umowy Nie
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 13/04/2017
Godzina składania wniosków 10:00
Termin on
Termin związania ofertą 30
Le czy nasta Nie
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 3 2 opis potrzeb nie dotyczy
IV 3 3 ElementyOpisu nie dotyczy
IV 6 1 srodki ochrony Zamawiający zaleca aby, tajemnica przedsiębiorstwa, informacje zastrzeżone, poufne były przez Wykonawcę wydzielone do oddzielnej wewnętrznej koperty tj. oddzielone od pozostałych, jawnych elementów oferty z oznakowaniem np. „zastrzeżone”
IV 6 5 Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)