GuidZP400 |
73205196-ecba-45c6-9a5a-486dc68d2a1e
|
Biuletyn |
587063-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Gminne Centrum Edukacji w Igołomi
|
Regon |
12186379900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Igołomia
|
Zamawiajacy adres numer domu |
252
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Igołomia
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
32126
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
12 287 30 31
|
Zamawiajacy fax |
12 287 30 31
|
Zamawiajacy email |
igol252@wp.pl
|
Adres strony url |
www.szpigolomia.com
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zadanie realizowane w ramach Projektu: Ćwiczę umysł dofinansowanego z 10 osi Priorytetowej Rozwój kształcenia ogólnego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 -2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpigolomia.com
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpigolomia.com
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, MULTIMEDIALNEGO I INTERAKTYWNEGO”
|
Numer referencyjny |
GCE.271.2.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego i interaktywnego do dwóch placówek oświatowych w Gminie Igołomia-Wawrzeńczyce, tj. do Szkoły Podstawowej w Igołomi oraz Gimnazjum w Igołomi. Zadanie jest objęte projektem: Ćwiczę umysł w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę oraz instalację sprzętu wymienionego w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia GCE.271.2.2017.
Wszelki asortyment dostarczany w ramach zamówienia ma być fabrycznie nowy, nieużywany, nieuszkodzony, nieobciążony prawami osób trzecich. Przedmiot zamówienia obejmuje również kompleksową instalację i konfigurację dostarczanego sprzętu oraz wykonanie w każdej placówce oświatowej usługi szkolenia w zakresie obsługi dostarczanego przedmiotu zamówienia. Oprogramowanie ma być dostarczone wraz z licencją bez ograniczeń czasowych. Pakiet zintegrowanych aplikacji biurowych ma być w pełni zgodny z oferowanym systemem.
Jakiekolwiek wskazania w zapisach Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i dołączonych do niej załącznikach - pochodzenia materiałów lub norm, aprobat, specyfikacji i systemów (marka, producent, znak towarowy, itp.) należy traktować jako typ przykładowy, dopuszcza się stosowanie rozwiązań równoważnych o nie gorszych parametrach technicznych i funkcjonalnych.
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający przewiduje możliwości zlecenia Wykonawcy zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych do 10 % wartości zamówienia podstawowego. Zakłada się, że zamówienie dodatkowe dotyczyć może powtórzenia elementów wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia (zwiększenie bieżących dostaw). Zamówienia polegające na wykonaniu dodatkowych dostaw zostaną udzielone w przypadku, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba u Zamawiającego i zostaną zapewnione na ten cel środki finansowe. Wysokość wynagrodzenia zamówień dodatkowych zostanie ustalona w oparciu o jednostkowe stawki cenowe oferty wybranej w przetargu.
|
Okres w dniach |
35
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji: zgodnie ze złożoną ofertą, jednakże nie dłużej niż 35 dni od dnia zawarcia umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał minimum 2 dostawy, wynikające z odrębnych umów, obejmujące: dostawę i instalację sprzętu komputerowego i / lub multimedialnego do szkół o wartości brutto wynoszącej co najmniej (wartość dotyczy każdej z umów) 100 000 zł (słownie: sto tysięcy złotych) każda.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1. ustawy Prawo zamówień publicznych lub wskazania adresu internetowego ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, pod którym Zamawiający samodzielnie pobierze dokument. Wykonawca może również wskazać, by przedmiotowy dokument Zamawiający pobrał z posiadanych i przechowywanych u siebie dokumentacji postępowań o udzielenie zamówienia publicznego (wskazać jakie postępowanie), o ile dokument taki będzie aktualny.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykaz musi zawierać: wartość, przedmiot, datę wykonania nazwę i adres podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów potwierdzających, czy wymienione usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 do SIWZ GCE.271.2.2017.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy, a w szczególności:
1) aktualizacji danych Wykonawcy,
2) zmianę dostarczanego sprzętu za zgodą Zamawiającego na sprzęt o parametrach porównywalnych lub wyższych niż wynikające z Załącznika 1, pod warunkiem że cena nie ulegnie podwyższeniu,
3) zmianę terminów realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, w szczególności z przyczyn organizacyjnych lub wystąpienia siły wyższej,
3. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
|
IV 4 4 data |
2017-09-20T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 5 okres |
30
|