GuidZP400 |
a36aec5e-9828-4499-a480-df4c29523c4e
|
Biuletyn |
629745-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Dom Pomocy Społecznej w Mościszkach
|
Regon |
410334577
|
Zamawiajacy adres ulica |
Mościszki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
37c
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Mościszki
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
64-010
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
65517-73-10
|
Zamawiajacy email |
spychalski@dpsmosciszki.pl
|
Adres strony url |
www.dpsmosciszki.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Dom Pomocy Społecznej
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.dpsmosciszki.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dom Pomocy Społecznej w Mościszkach, Mościszki 37c, 64 – 010 Krzywiń
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Mościszkach
|
Numer referencyjny |
GOS. 373. 3. 2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Grupa nr I : Dostawy mięsa i produktów mięsnych
Grupa nr II : Dostawy produktów mrożonych i lodów
Grupa nr III : Dostawy produktów mleczarskich i nabiału
Grupa nr IV : Dostawy artykułów rybnych
Grupa nr V : Dostawy owoców i warzyw
Grupa nr VI: Dostawy pieczywa, wyrobów piekarskich i ciastkarskich
Grupa nr VII: Dostawy artykułów różnych: przetworów, sypkich, drobnych, przypraw itp.
Grupa nr VIII: Dostawy jaj kurzych
|
Cpv glowny przedmiot |
03000000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wg formuły spełnia/ nie spełnia.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wg formuły spełnia/ nie spełnia.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Posiadają zdolności techniczne i zawodowe do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. wdrożyli i stosują system HACCP, oferowane produkty spełniają obowiązujące wymagania i normy jakościowe zgodnie z wymaganiami zawartymi w Polskich Normach, a ponadto odpowiednie wymogi jakościowe dla żywienia w warunkach zbiorowych oraz cechują się wysokimi walorami smakowymi
Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz oświadczenia Wykonawcy - załącznika nr 4 do SIWZ, wg formuły spełnia/ nie spełnia.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
- oświadczenie, że Wykonawca wdrożył i stosuje system HACCP, oferowane produkty spełniają obowiązujące wymagania i normy jakościowe zgodnie z wymaganiami zawartymi w Polskich Normach, a ponadto odpowiednie wymogi jakościowe dla żywienia w warunkach zbiorowych oraz cechują się wysokimi walorami smakowymi, wg wzoru formularza nr 4 załączonego do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV IstotnePostanowienia |
- wzór umowy określa załącznik nr 6 do SIWZ
|
IV 4 14 |
Nie jest wymagane
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający dopuszcza zmiany w umowie.
2. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczane w granicach objętych niniejszą umową oraz ustawą Pzp.
3. Zmiany umowy wymagają obustronnie podpisanego aneksu, przy czym niedopuszczalne są zmiany oraz wprowadzanie nowych postanowień umowy niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich
uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy oraz zakres zmian nie został przewidziany w ogłoszeniu lub w SIWZ w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego na podstawie, którego zawarto niniejszą umowę.
4. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w następujących przypadkach:
1) Ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia przez Wykonawcę;
2) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu trwania umowy w przypadku nie wykorzystania ilościowego przedmiotu umowy;
3) Zamawiający dopuszcza możliwość obniżenia zakresu rzeczowo-finansowego przedmiotu umowy.
4) Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji dostaw dodatkowych wg zasad określonych w art. 144 ustawy Pzp.
5) Zmiany osób reprezentujących strony i odpowiedzialnych za realizację postanowień umowy.
6) Zmiany rachunku bankowego i innych danych stron w tym: status prawny stron.
5. Zmiany te mogą być dokonane jedynie na pisemny wniosek Zamawiającego i będą obowiązywały od następnego okresu rozliczeniowego, nie wcześniej jednak niż po upływie 14 dni od momentu złożenia wniosku o dokonanie stosownych zmian do Wykonawcy.
|
IV 4 4 data |
2017-12-18T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Grupa nr I
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03000000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawy mięsa i produktów mięsnych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Grupa nr II
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawy produktów mrożonych i lodów
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Grupa nr III
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawy produktów mleczarskich i nabiału
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Grupa nr 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03000000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawy artykułów rybnych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Grupa V
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03000000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawy owoców i warzyw
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Grupa nr 6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawy pieczywa, wyrobów piekarskich i ciastkarskich
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Grupa nr VII
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawy artykułów różnych: przetworów, sypkich, drobnych, przypraw itp.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Grupa nr VIII
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03000000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawy jaj kurzych
|
| |