GuidZP400 |
1d7775be-0674-4871-9252-ac7a7eed2dc2
|
Biuletyn |
629604-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Lipnowski
|
Regon |
91086972000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Sierakowskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
10 B
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lipno
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
87-600
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
542 872 039
|
Zamawiajacy fax |
542 872 039
|
Zamawiajacy email |
starostwo@lipnowski.powiat.pl
|
Adres strony url |
http://bip.lipnowski.powiat.pl/
|
Adres strony internetowej |
http://bip.lipnowski.powiat.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt pod nazwą: „Pracownie zawodowe na poziomie – trafiona inwestycja powiatu lipnowskiego” NR RPKP.06.03.02-04-0005/16 WSPÓŁFINANSOWANEGO Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGO W RAMACH: OŚ PRIORYTETOWEJ 6.SOLIDARNE SPOŁECZEŃSTWO I KONKURENCYJNE KADRY Działania: 6.3 Inwestycje w infrastrukturę edukacyjną Podziałania: 6.3.2 inwestycję w infrastrukturę kształcenia zawodowego regionalnego programu operacyjnego województwa kujawsko-pomorskiego na lata 2014-2020.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.lipnowski.powiat.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.lipnowski.powiat.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Przesyłanie ofert w formie pisemnej w języku polskim
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Lipnie; Sierakowskiego 10B, 87-600 Lipno - sekretariat Urzędu.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Pracownie zawodowe na poziomie – trafiona inwestycja Powiatu Lipnowskiego – DOSTAWA WYPOSAŻENIA DO PRACOWNI JĘZYKOWYCH”
|
Numer referencyjny |
Or.272.18.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
3 z 3
|
Okreslenie przedmiotu |
„Pracownie zawodowe na poziomie – trafiona inwestycja Powiatu Lipnowskiego – DOSTAWA WYPOSAŻENIA DO PRACOWNI JĘZYKOWYCH”
Projekt realizowany w ramach projektu pod nazwą: „Pracownie zawodowe na poziomie – trafiona inwestycja Powiatu Lipnowskiego” nr RPKP.06.03.02-04-0005/16 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach:
Osi priorytetowej: 6. Solidne społeczeństwo i konkurencyjne kadry.
Działania: 6.3 Inwestycje w infrastrukturę edukacyjną.
Podziałania: 6.3.2: Inwestycje w infrastrukturę kształcenia zawodowego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.”
3.1. Przedmiot Zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa montaż i instalacja elementów wyposażenia do pracowni językowych, których specyfikacja techniczna oraz miejsce dostawy znajduje się w załącznikach do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
UWAGA! Przedmiot zamówienia obejmuje również proces wdrożenia, przeszkolenia przez Wykonawcę, w miejscu realizacji zadania, osób wskazanych przez Zamawiającego, które będą pracowały w przywołanych pracowniach językowych.
Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego na wszystkie elementy wyposażenia opisanego w załącznikach 1-3 (nie punktowany) to 24 miesiące liczone od dnia przekazania wyposażenia protokołem zdawczo-odbiorczym Zamawiającemu.
W celu usprawnienia postępowania Zamawiający informuje, że nie nabyto jeszcze mebli do ww. pracowni. Zostaną one zakupione w odrębnym postępowaniu jednak ich specyfikację techniczną można znaleźć w załączniku nr 8 i wg niej można przyjąć stosowny sposób rozciągnięcia okablowania i instalacji urządzeń.
Przedmiot zamówienia podzielony jest na 3 części:
CZĘŚĆ I - ZST W LIPNIE - PRACOWNIA JĘZYKA ANGIELSKIEGO - ZAŁĄCZNIK NR 1
CZĘŚĆ II - ZS W DOBRZYNIU NAD WISŁĄ - PRACOWNIA JEZYKA ANGIELSKIEGO - ZAŁĄCZNIK NR 2
CZĘŚĆ III - ZS W SKĘPEM - PRACOWNIA JĘZYKA ANGIELSKIEGO - ZAŁĄCZNIK NR 3
|
Cpv glowny przedmiot |
30000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
35733,33
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2018-02-28T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Realizacja zadania najpóźniej do dnia 28..02.2018 roku
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda od wykonawcy: Oświadczenia wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych – załącznik nr 4.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda od wykonawcy: Oświadczenia wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych – załącznik nr 4.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda od wykonawcy: Oświadczenia wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych – załącznik nr 4.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wymagania dotyczące wadium.
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:
CZĘŚĆ I - ZST W LIPNIE - PRACOWNIA JĘZYKA ANGIELSKIEGO - 300,00 (słownie: trzysta pięćdziesiąt złotych 00/100);
CZĘŚĆ II - ZS W DOBRZYNIU NAD WISŁĄ - PRACOWNIA JĘZYKA ANGIELSKIEGO - 300,00 (słownie: trzysta złotych 00/100);
CZĘŚĆ III - ZS W SKĘPEM - PRACOWNIA JĘZYKA ANGIELSKIEGO - 300,00 (słownie: trzysta pięćdziesiąt złotych 00/100);
Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.).
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego, które znajduje się w Banku Spółdzielczym w Lipnie:
Nr rachunku: 39 9542 0008 2012 0021 0513 0005,
wpisując w tytuł przelewu nazwę zadania oraz część na jakie jest wnoszone
W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie: w Starostwie Powiatowym w Lipnie ul. Sierakowskiego 10 B , 87-600 Lipno w sekretariacie (II piętro nr 28), a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty.
|
Warunki zamkniecia aukcji |
NIE DOPUSZCZA SIĘ AUKCJI ELEKTRONICZNEJ
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy mogą nastąpić za zgodą stron z zachowaniem formy pisemnej w postaci aneksu do umowy pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy.
3.Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty. Zmiana może dotyczyć sytuacji, gdy model towaru określony w ofercie, a następnie w umowie, przestał być produkowany i jest niedostępny, co będzie potwierdzone stosownym dokumentem. W takiej sytuacji Wykonawca może zaproponować inny model towaru, który musi spełniać warunki określone w SIWZ, za cenę określoną w ofercie i umowie.
4. W sprawach nie uregulowanych umową mają zastosowanie przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych, Kodeksu cywilnego oraz inne przepisy właściwe ze względu na przedmiot umowy.
5. W przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, którym Wykonawca nie mógł zapobiec mimo zachowania należytej staranności, termin dostawy może ulec przedłużeniu, o ile Zamawiający wyrazi na to zgodę w formie przewidzianej w ust. 1) wyznaczając dodatkowy termin dostawy. Wyznaczenie dodatkowego terminu nie może w żadnym przypadku spowodować podwyższenia ceny określonej w § 7 ust. 1).
|
IV 4 4 data |
2017-12-15T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ I - ZST W LIPNIE - PRACOWNIA JĘZYKA ANGIELSKIEGO - ZAŁĄCZNIK NR 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
12325,20
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-02-28T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
3.1. Przedmiot Zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa montaż i instalacja elementów wyposażenia do pracowni językowych, których specyfikacja techniczna oraz miejsce dostawy znajduje się w załącznikach do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
UWAGA! Przedmiot zamówienia obejmuje również proces wdrożenia, przeszkolenia przez Wykonawcę, w miejscu realizacji zadania, osób wskazanych przez Zamawiającego, które będą pracowały w przywołanych pracowniach językowych.
Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego na wszystkie elementy wyposażenia opisanego w załącznikach 1-3 (nie punktowany) to 24 miesiące liczone od dnia przekazania wyposażenia protokołem zdawczo-odbiorczym Zamawiającemu.
W celu usprawnienia postępowania Zamawiający informuje, że nie nabyto jeszcze mebli do ww. pracowni. Zostaną one zakupione w odrębnym postępowaniu jednak ich specyfikację techniczną można znaleźć w załączniku nr 8 i wg niej można przyjąć stosowny sposób rozciągnięcia okablowania i instalacji urządzeń.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ III - ZS W SKĘPEM - PRACOWNIA JĘZYKA ANGIELSKIEGO - ZAŁĄCZNIK NR 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
12325,20
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-02-28T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
3.1. Przedmiot Zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa montaż i instalacja elementów wyposażenia do pracowni językowych, których specyfikacja techniczna oraz miejsce dostawy znajduje się w załącznikach do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
UWAGA! Przedmiot zamówienia obejmuje również proces wdrożenia, przeszkolenia przez Wykonawcę, w miejscu realizacji zadania, osób wskazanych przez Zamawiającego, które będą pracowały w przywołanych pracowniach językowych.
Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego na wszystkie elementy wyposażenia opisanego w załącznikach 1-3 (nie punktowany) to 24 miesiące liczone od dnia przekazania wyposażenia protokołem zdawczo-odbiorczym Zamawiającemu.
W celu usprawnienia postępowania Zamawiający informuje, że nie nabyto jeszcze mebli do ww. pracowni. Zostaną one zakupione w odrębnym postępowaniu jednak ich specyfikację techniczną można znaleźć w załączniku nr 8 i wg niej można przyjąć stosowny sposób rozciągnięcia okablowania i instalacji urządzeń.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ II - ZS W DOBRZYNIU NAD WISŁĄ - PRACOWNIA JEZYKA ANGIELSKIEGO - ZAŁĄCZNIK NR 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
11082,93
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-02-28T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot Zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa montaż i instalacja elementów wyposażenia do pracowni językowych, których specyfikacja techniczna oraz miejsce dostawy znajduje się w załącznikach do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
UWAGA! Przedmiot zamówienia obejmuje również proces wdrożenia, przeszkolenia przez Wykonawcę, w miejscu realizacji zadania, osób wskazanych przez Zamawiającego, które będą pracowały w przywołanych pracowniach językowych.
Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego na wszystkie elementy wyposażenia opisanego w załącznikach 1-3 (nie punktowany) to 24 miesiące liczone od dnia przekazania wyposażenia protokołem zdawczo-odbiorczym Zamawiającemu.
W celu usprawnienia postępowania Zamawiający informuje, że nie nabyto jeszcze mebli do ww. pracowni. Zostaną one zakupione w odrębnym postępowaniu jednak ich specyfikację techniczną można znaleźć w załączniku nr 8 i wg niej można przyjąć stosowny sposób rozciągnięcia okablowania i instalacji urządzeń.
|
| |