Dostawa sprzętu laboratoryjnego na potrzeby Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu

Data publikacji 2017-12-08
Data zakończenia 2017-12-19 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi

Szczegóły

Numer ogłoszenia 630153-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 380000005, 397111000, 384300008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa sprzętu laboratoryjnego na potrzeby Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. Zamówienie zostało podzielone na 2 części tj.: Część A - Dostawa zamrażarki niskotemperaturowej na potrzeby Katedry i Kliniki Nefrologii i Medycyny Transplantacyjnej; Część B - Dostawa czytnika wielofunkcyjnego wyposażonego w moduł Absorbancji, Luminescencji, Fluorescencji z odczytem góra-dół, dyspenserem oraz modułem kontroli stężenia gazów na potrzeby Katedry Analityki Medycznej, Zakładu Chemii Klinicznej. Miejscem dostawy są:
część A - Katedra i Klinika Nefrologii i Medycyny Transplantacyjnej, ul. Borowska 213, 50-556 Wrocław, część B - Katedra Analityki Medycznej, Zakład Chemii Klinicznej, ul. Borowska 211A, 50-556 Wrocław, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00 – na miejsce wskazane przez Użytkownika Katedry - na własny koszt i ryzyko z zapewnieniem właściwego transportu gwarantującego bezpieczną i bezusterkową dostawę. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 2 A-B (Arkusz informacji technicznej) do SIWZ. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy (zał. nr 5A, nr 5B do SIWZ). Zamawiający wymaga, by przedmiot zamówienia był dopuszczony do obrotu na terytorium Polski oraz spełniał wymogi zawarte w Arkuszu informacji technicznej - załącznik nr 2 A-B do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 785b91e5-5c7f-4cc0-8f77-e76027035db1
Biuletyn 630153-N-2017
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich
Regon 000288981
Zamawiajacy adres ulica Wybrzeże L.Pasteura
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50-367
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 71 7841174
Zamawiajacy fax 71 7840045
Zamawiajacy email monika.komorowska@am.wroc.pl
Adres strony url www.umed.wroc.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.umed.wroc.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.umed.wroc.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół ds. Zamówień Publicznych UMW, ul. Marcinkowskiego 2-6; 50-368 Wrocław, pokój 3A.111.1
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu laboratoryjnego na potrzeby Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Numer referencyjny UMW/AZ/PN-91/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: dostawa sprzętu laboratoryjnego na potrzeby Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. Zamówienie zostało podzielone na 2 części tj.: Część A - Dostawa zamrażarki niskotemperaturowej na potrzeby Katedry i Kliniki Nefrologii i Medycyny Transplantacyjnej; Część B - Dostawa czytnika wielofunkcyjnego wyposażonego w moduł Absorbancji, Luminescencji, Fluorescencji z odczytem góra-dół, dyspenserem oraz modułem kontroli stężenia gazów na potrzeby Katedry Analityki Medycznej, Zakładu Chemii Klinicznej. Miejscem dostawy są: część A - Katedra i Klinika Nefrologii i Medycyny Transplantacyjnej, ul. Borowska 213, 50-556 Wrocław, część B - Katedra Analityki Medycznej, Zakład Chemii Klinicznej, ul. Borowska 211A, 50-556 Wrocław, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00 – na miejsce wskazane przez Użytkownika Katedry - na własny koszt i ryzyko z zapewnieniem właściwego transportu gwarantującego bezpieczną i bezusterkową dostawę. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 2 A-B (Arkusz informacji technicznej) do SIWZ. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy (zał. nr 5A, nr 5B do SIWZ). Zamawiający wymaga, by przedmiot zamówienia był dopuszczony do obrotu na terytorium Polski oraz spełniał wymogi zawarte w Arkuszu informacji technicznej - załącznik nr 2 A-B do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 38000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Maksymalne terminy realizacji przedmiotu zamówienia: Część A - do 56 dni od daty podpisania umowy (termin ten stanowi kryterium oceny ofert); Część B - do 21 dni od daty podpisania umowy. Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udzieli gwarancji na: część A – min. 12 m-cy, max 24 m-cy (okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert); część B - min. 24 m-cy, max 48 m-cy (okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert).
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Oferta powinna zawierać: 1) Formularz ofertowy (wzór – załącznik 1 A-B do SIWZ) – wypełniony przez Wykonawcę, 2) Arkusz informacji technicznej (wzór – załącznik nr 2 A-B do SIWZ) – wypełniony przez Wykonawcę, 3) Oświadczenie wymienione w Rozdziale VII pkt 1 – 4 (wzór załącznik nr 3 do SIWZ) – wypełniony przez Wykonawcę, 4) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy – jeżeli dotyczy. Pełnomocnictwa winny być przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany umowy, wymagają zgody stron i zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności, o której mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 Pzp, albo, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 Pzp, jedna z wymienionych poniżej okoliczności: 1) zmiana stawki podatku VAT w toku wykonywania umowy – do ceny netto zostanie doliczona stawka VAT obowiązująca w dniu wystawienia faktury; 2) wejście w życie innych, niż wymienione w pkt 1, regulacji prawnych po dacie podpisania umowy, wywołujących potrzebę jej zmiany; 3) wystąpienie konieczności wprowadzenia zmian doprecyzowujących treść umowy, jeżeli potrzeba ich wprowadzenia wynika z rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów. 3. Nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art. 144 Pzp następujące wypadki, które wymagają jedynie poinformowania drugiej Strony w formie pisemnej z 3 (trzy) dniowym wyprzedzeniem: 1) zmiana danych teleadresowych Stron; 2) zmiana danych rejestrowych Stron; 3) zmiana sposobu prowadzenia korespondencji pomiędzy Stronami.
IV 4 4 data 2017-12-19T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Ze strony Zamawiającego pracownikiem upoważnionym do porozumiewania się z Wykonawcami w sprawach zamówienia jest: Joanna Czopik – Zespół ds. Zamówień Publicznych UMW – faks 71 / 784-00-44; e-mail: joanna.czopik@umed.wroc.pl

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część A- Dostawa zamrażarki niskotemperaturowej na potrzeby Katedry i Kliniki Nefrologii i Medycyny Transplantacyjnej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39711100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 56
Zalacznik krotki opis Miejsce dostawy to Katedra i Klinika Nefrologii i Medycyny Transplantacyjnej, ul. Borowska 213, 50-556 Wrocław w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00 – na miejsce wskazane przez Użytkownika Katedry - na własny koszt i ryzyko z zapewnieniem właściwego transportu gwarantującego bezpieczną i bezusterkową dostawę. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 2 A (Arkusz informacji technicznej) do SIWZ. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy (zał. nr 5A do SIWZ). Zamawiający wymaga, by przedmiot zamówienia był dopuszczony do obrotu na terytorium Polski oraz spełniał wymogi zawarte w Arkuszu informacji technicznej - załącznik nr 2 A do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część B - Dostawa czytnika wielofunkcyjnego wyposażonego w moduł Absorbancji, Luminescencji, Fluorescencji z odczytem góra-dół, dyspenserem oraz modułem kontroli stężenia gazów na potrzeby Katedry Analityki Medycznej, Zakładu Chemii Klinicznej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38430000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Miejscem dostawy to Katedra Analityki Medycznej, Zakład Chemii Klinicznej, ul. Borowska 211A, 50-556 Wrocław w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00 – na miejsce wskazane przez Użytkownika Katedry - na własny koszt i ryzyko z zapewnieniem właściwego transportu gwarantującego bezpieczną i bezusterkową dostawę. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 2B (Arkusz informacji technicznej) do SIWZ. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy (zał. nr 5B do SIWZ). Zamawiający wymaga, by przedmiot zamówienia był dopuszczony do obrotu na terytorium Polski oraz spełniał wymogi zawarte w Arkuszu informacji technicznej - załącznik nr 2B do SIWZ.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)