| GuidZP400 |
37a0791e-d997-443f-b73f-7a735de5d7c8
|
| Biuletyn |
633506-N-2017
|
| Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Podstawowa nr 2 im. Bohaterskich Lotników Podlasia w Białej Podlaskiej
|
| Regon |
000713562
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Akademicka
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Biała Podlaska
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
21-500
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
| Zamawiajacy telefon |
83 3433320
|
| Zamawiajacy fax |
83
|
| Zamawiajacy email |
magda.ewa.korolczuk@gmail.com
|
| Adres strony url |
http://www.sp2-biala-podlaska.eu
|
| Adres strony internetowej narzedzia |
http://sp2-biala-podlaska.eu
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
projektu pn.: „ Od węgielka do diamentu”
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://sp2-biala-podlaska.eu
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup, dostawa oraz montaż sprzętu i pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej nr 2 w Białej Podlaskiejw ramach projektu pn.: „ Od węgielka do diamentu” w podziale na trzy części.
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa pomocy dydaktycznych oraz sprzętu komputerowego wraz z montaże do Szkoły Podstawowej nr 2 im. Bohaterskich Lotników Podlasia w Białej Podlaskiej w ramach projektu „Od węgielka do diamentu”.
2. Zamówienie podzielone jest na trzy części:
1) zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 1 ( formularz cenowy) do siwz;
2) zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych do języków obcych (j. angielski, j. rosyjski, j. niemiecki), podręczniki i poradniki (pozycje książkowe)- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 2 (formularz cenowy)do siwz;
3) zakup i dostawa oraz montaż oprogramowania, sprzętu komputerowego
i struktury sieciowo - usługowej - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 3 do siwz) wraz z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 3a (formularz cenowy) do siwz.
|
| Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,99
|
| Okres w dniach |
45
|
| Okreslenie warunkow |
zamawiający nie określa szczegółowo warunku w tym zakresie, ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia,
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
zamawiający nie określa szczegółowo warunku w tym zakresie, ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia,
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
zamawiający nie określa szczegółowo warunku w tym zakresie, ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust. 1b ustawy Pzp) oraz o nie podleganiu wykluczeniu (art. 24 ust. 1, ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp) - wypełnione i podpisane przez wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia
|
| Zakresie warunkow udzialu |
3) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust. 1b ustawy Pzp) oraz o nie podleganiu wykluczeniu (art. 24 ust. 1, ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp) - wypełnione i podpisane przez wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
2. Zamawiający, poza możliwością zmiany zawartej umowy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, przewiduje również możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy, także w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następujących okolicznościach:
1) zmiany ustawowej stawki podatku VAT – jej obniżenie lub podwyższenie jest możliwe w wysokości odpowiadającej zmianie podatku,
2) zmiany danych teleadresowych, osób reprezentujących firmę, przedstawionych
w umowie – na wniosek zamawiającego lub wykonawcy w postaci pisemnej zgody,
3) zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy,
4) zmianę podwykonawców, dalszych podwykonawców za pisemną zgodą zamawiającego w zakresie określonym w ofercie lub wprowadzeniem nowych. Wraz z niniejsza propozycją wykonawca zobowiązany jest przedstawić umowę/projekt umowy
z podwykonawcą, dalszymi podwykonawcami – zapisy ustawy stosuje się.
5) gdy zmiany treści umowy są korzystne dla zamawiającego,
6) zmiany związane z rezygnacją przez zamawiającego z części zamówienia,
7) jeżeli nastąpi zwiększenie zakresu przedmiotu umowy wraz ze wzrostem należnego wykonawcy wynagrodzenia;
8) jeżeli wystąpią okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności;
3. Wszelkie zmiany umowy winny zostać dokonane wyłącznie w formie aneksu do umowy podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności.
|
| IV 4 4 data |
2017-12-29T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
15:30
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
45
|
| Zalacznik krotki opis |
Zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 1 ( formularz cenowy) do siwz;
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych do języków obcych (j. angielski, j. rosyjski, j. niemiecki), podręczniki i poradniki (pozycje książkowe
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
45
|
| Zalacznik krotki opis |
Zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych do języków obcych (j. angielski, j. rosyjski, j. niemiecki), podręczniki i poradniki (pozycje książkowe)- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 2 (formularz cenowy)do siwz;
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa oraz montaż oprogramowania, sprzętu komputerowego
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
45
|
| Zalacznik krotki opis |
Zakup i dostawa oraz montaż oprogramowania, sprzętu komputerowego
i struktury sieciowo - usługowej - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 3 do siwz) wraz z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 3a (formularz cenowy) do siwz;
|
| | |