GuidZP400 |
e64e401e-ddbe-4f3e-8000-64d7be6ee51c
|
Biuletyn |
633332-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki
|
Regon |
162000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Narutowicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
42686
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gdańsk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
80233
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48 58 348 61 52
|
Zamawiajacy fax |
+48 58 347 24 45
|
Zamawiajacy email |
boguslawa.litwinska@eti.pg.gda.pl
|
Adres strony url |
www.dzp.pg.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.dzp.pg.edu.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.dzp.pg.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, budynek A, pok. 127
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa mebli i krzeseł wraz z montażem dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
|
Numer referencyjny |
CRZP/242/009/D/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli i krzeseł wraz z montażem dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej zgodnie z opisem w załączniku I do SIWZ oraz poniższym wyszczególnieniem:
1. Biurko podnoszone elektrycznie – szt. 1,
2. Fotel obrotowy – szt. 1,
3. Krzesło na kółkach – szt. 1,
4. Zestaw szaf – szt. 1,
5. Zestaw szaf – szt. 1,
6. Wykładzina – 10m2,
|
Cpv glowny przedmiot |
39151000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
8277,05
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
56
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji finansowej lub ekonomicznej
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu dotyczacego zdolności technicznej lub zawodowej
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1.1. W celu potwierdzenia, że oferowane meble spełniają wymagania opisane przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga aby Wykonawca dołączył do oferty opisy własne lub karty katalogowe oferowanych mebli, zawierające fotografie oraz potwierdzające wszystkie opisane parametry, z podaniem np. modelu, typu oraz producenta oferowanych wyrobów jak również certyfikat FSC lub równoważny. Przez certyfikat równoważny zamawiający będzie rozumiał każdy inny certyfikat potwierdzający, że drewno do wyrobu oferowanych mebli pochodzi z lasów zarządzanych w sposób zrównoważony.
1.2. W celu potwierdzenia, że oferowane krzesła spełniają wymagania opisane przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga aby Wykonawca dołączył do oferty karty katalogowe oferowanych krzeseł, zawierające fotografie oraz potwierdzające wszystkie opisane parametry, z podaniem modelu, typu oraz producenta oferowanych krzeseł.
1.3. W celu potwierdzenia, że oferowana wykładzina spełnia wymagania opisane przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga aby Wykonawca dołączył do oferty karty katalogowe oferowanej wykładziny, zawierające fotografie oraz potwierdzające wszystkie opisane parametry, z podaniem nazwy oraz producenta oferowanej wykładziny.
|
Inne dokumenty niewymienione |
6.1.2. oświadczenia wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia- Załącznik nr 4 do SIWZ
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Termin realizacji umowy może ulec zmianie w przypadku wystąpienia jednej z niżej wymienionej okoliczności pod warunkiem, że ma ona wpływ na termin realizacji całego przedmiotu umowy. Okoliczności mogące spowodować zmianę terminu mogą wynikać z:
działania siły wyższej (klęski żywiołowe, huragan, powódź, katastrofy transportowe, pożar, eksplozje, wojna, strajk i inne nadzwyczajne wydarzenia, których zaistnienie leży poza zasięgiem i kontrolą Zamawiającego lub Wykonawcy);
W wyżej wymienionych okolicznościach Strony ustalą nowe terminy umowne, z tym że zakres zmiany terminu musi być proporcjonalny do przyczyny jaka ją spowodowała.
W przypadku, gdy siła wyższa spowoduje przesunięcie terminu wykonania umowy przez Wykonawcę o więcej niż 30 dni, Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
|
IV 4 4 data |
2017-12-28T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|