GuidZP400 |
f922e257-0bab-4eb7-872b-b9a3aca82da4
|
Biuletyn |
635391-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Izba Administracji Skarbowej w Gdańsku
|
Regon |
001021197
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Długa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
75/76
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gdańsk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
80-831
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
58 3002300
|
Zamawiajacy fax |
58 3014318
|
Zamawiajacy email |
is.przetargi@pm.mofnet.gov.pl, isdn@pm.mofnet.gov.pl
|
Adres strony url |
www.pomorskie.ka.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.pomorskie.kas.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
osobiście, przesylką pocztową lub kurierem
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Długa 75/76, 80-831 Gdańsk, pokój nr 202( sekretariat II piętro)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
dostawa artykułów papierniczych na potrzeby jednostek Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku na rok 2018
|
Numer referencyjny |
2201-ILN-2.260.52.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1.Szczegóły realizacji zamówienia przedstawiono w Załączniku nr 1 do SIWZ „Opis realizacji zamówienia”.
2.Dostawy przeznaczone są dla jednostek Krajowej Administracji Skarbowej w woj. pomorskim. Wykaz Jednostek wraz z informacjami o miejscach i warunkach rozładunku zawarto w Załączniku nr 1a do SIWZ „Wykaz jednostek, do których realizowane będą dostawy”.
3.Wykonawca zapewni transport i rozładunek zamówionych materiałów do wskazanych miejsc dostaw i zobowiązany jest do wniesienia dostarczonych artykułów do pomieszczeń wskazanych przez pracowników Zamawiającego.
|
Cpv glowny przedmiot |
22816300-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
umowa będzie obowiązywać od dnia podpisania do dnia 31.12.2018 r.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych).
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący zdolności zawodowej - tj. wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej 2 (dwie) dostawy artykułów papierniczych. Każda z wykazanych dostaw w okresie obowiązywania danej umowy musi wynosić co najmniej 100 000 zł brutto
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Aktualne na dzień składania ofert w postępowaniu oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia - wzór tego oświadczenia stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ.
2.Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
3.Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1.Wykaz dostaw artykułów papierniczych wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. Referencje bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie lub wykonywanie wykazanych dostaw powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wykonawca powinien w wykazie wykazać 2 (dwie) dostawy artykułów papierniczych. Każda z wykazanych dostaw w okresie obowiązywania danej umowy musi wynosić co najmniej 100 000 zł brutto.
2.Opłacona polisę OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 100 000,00 zł ( słownie sto tysięcy złotych).
|
Inne dokumenty niewymienione |
Jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, to musi wykazać, że w stosunku do tego podmiotu nie zachodzą podstawy wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 ustawy Pzp. W związku z tym Wykonawca zobowiązany jest do złożenia zobowiązania tego podmiotu do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku zmiany:
1) powszechnie obowiązujących przepisów, które będą miały wpływ na realizację zamówienia,
2) wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług,
3) danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej Wykonawcy,
pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obydwie strony.
|
IV 4 4 data |
2018-01-03T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|