| GuidZP400 |
a38ee5c8-9c05-459e-aefc-3f617e14013d
|
| Biuletyn |
545358-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
WS SPZOZ
|
| Regon |
970774733
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Chałubińskiego
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Nowa Sól
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
67-100
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
lubuskie
|
| Zamawiajacy telefon |
(68)3882285
|
| Zamawiajacy fax |
(68)3871281
|
| Zamawiajacy email |
zpszpital.krystyna@wp.pl
|
| Adres strony url |
http://www.bip1.szpital-nowasol.pl/zamowienia_publiczne/11/status/rodzaj/wzp/zwr/
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Wielospecjalistyczny Szpital Samodzielny Publiczny Zaklad Opieki Zdrowotnej
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.bip1.szpital-nowasol.pl/zamowienia_publiczne/11/status/rodzaj/wzp/zwr/
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.bip1.szpital-nowasol.pl/zamowienia_publiczne/11/status/rodzaj/wzp/zwr/
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem operatora pocztowego
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
67-100 Nowa Sól, ul. Chałubińskiego 7
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
„Sukcesywne dostawy artykułów biurowych i wyrobów papierniczych na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli”
|
| Numer referencyjny |
DZP 280-25/2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
„Sukcesywne dostawy artykułów biurowych i wyrobów papierniczych na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli”
|
| Cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
12
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. ., 2. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ.- DO OFERTY. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
|
| Zakresie kryteriow selekcji |
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
9.1. Wykonawca zobowiązany jest do przesłania próbek asortymentu w celu potwierdzenia jego zgodności z wymaganiami Zamawiającego określonymi w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia:
Pakiet I - poz. 8,12, 14, 19, 73, 76,101, 102, 132, 133 - po 1 szt.
Pakiet II - poz. 2, 4, 8 - po 1 szt.
Pakiet III- poz. 5,6,8 – po 1 ryza.
Próbki winny być zapakowane i opisane w sposób pozwalający na jednoznaczne ustalenie, której pozycji dotyczą. Przesłane próbki nie podlegają zwrotowi.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1.Wypełniony Formularz oferty - wg załącznika nr 2 do SIWZ.
2.Wypełniony Formularz cenowy – wg załącznika 2.1-2.5 do SIWZ.
3. Zobowiązanie podmiotu trzeciego - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ ( jeśli dotyczy).
4. Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom – zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ ( jeśli dotyczy).
5. Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy.
6. Dokumenty - próbki do Pakietu IV, poz. 1,2 (po 5 sztuk) – wymagane do oceny w kryterium „jakość”. Nie dołączenie ich do oferty będzie skutkowało odrzuceniem oferty.
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z par. 8 projektu umowy.
|
| IV 4 4 data |
2018-04-26T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
PAKIET I
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
„Sukcesywne dostawy artykułów biurowych i wyrobów papierniczych na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli”
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
PAKIET II
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31440000-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
„Sukcesywne dostawy artykułów biurowych i wyrobów papierniczych na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli”
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
PAKIET III
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30197642-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
„Sukcesywne dostawy artykułów biurowych i wyrobów papierniczych na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli”
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
PAKIET IV
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
„Sukcesywne dostawy artykułów biurowych i wyrobów papierniczych na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli”
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
PAKIET V
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30197642-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
„Sukcesywne dostawy artykułów biurowych i wyrobów papierniczych na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli”
|
| | |