„Dostawa i montaż wyposażenia do sal dydaktycznych na potrzeby żłobka zlokalizowanego przy ul. Zelwerowicza 2 w Lublinie podległego Miejskiemu Zespołowi Żłobków w Lublinie”

Data publikacji 2018-05-30
Data zakończenia 2018-06-08 00:00:00
Instytucja Miejski Zespół Żłobków w Lublinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 565558-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 390000002
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia do sal dydaktycznych we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach, na terenie Żłobka zlokalizowanego przy ul. Zelwerowicza 2 w Lublinie. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę, transport, rozładunek, wniesienie oraz montaż i instalację asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w kosztorysie cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia dostarczony przez Wykonawcę musi być nowy, nie używany. Wyposażenie do sal dydaktycznych będące przedmiotem zamówienia musi spełniać normy określone w opisie przedmiotu zamówienia lub Wykonawca musi wykazać, że zastosował inne środki bezpieczeństwa produktu odpowiadające co najmniej wskazanej przez Zamawiającego normie. Produkty powinny spełniać wymagania ergonomii, bezpieczeństwa; a Wykonawca winien zagwarantować dobrą jakość wyrobów, które muszą być dopuszczone do użytkowania. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający odwołuje się do konkretnych norm, Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy PZP dopuszcza rozwiązania równoważne. Za równoważne uważa się rozwiązania zapewniające bezpieczeństwo użytkowników na poziomie nie mniejszym niż wskazane w konkretnej normie.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f02a362a-0a63-4069-b1b3-e23629a1ebeb
Biuletyn 565558-N-2018
Zamawiajacy nazwa Miejski Zespół Żłobków w Lublinie
Regon 430910203
Zamawiajacy adres ulica Wolska
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20-411
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 814664991
Zamawiajacy fax 814664991
Zamawiajacy email mzz@zlobki.lublin.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu w ramach „Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, w zakresie Osi Priorytetowych 9-4 RPO WL 2014-2020”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Scentralizowana Jednostka Organizacyjna Gminy
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.mzz.bip.lublin.eu
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.mzz.bip.lublin.eu
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy złożyć osobiście lub pocztą w sekretariacie Miejskiego Zespołu Żłobków w Lublinie, przy ul. Wolskiej 5, 20-411 Lublin.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres przy ul. Wolskiej 5, 20-411 Lublin.
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawa i montaż wyposażenia do sal dydaktycznych na potrzeby żłobka zlokalizowanego przy ul. Zelwerowicza 2 w Lublinie podległego Miejskiemu Zespołowi Żłobków w Lublinie”
Numer referencyjny MZŻ. 253-1/18
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia do sal dydaktycznych we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach, na terenie Żłobka zlokalizowanego przy ul. Zelwerowicza 2 w Lublinie. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę, transport, rozładunek, wniesienie oraz montaż i instalację asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w kosztorysie cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia dostarczony przez Wykonawcę musi być nowy, nie używany. Wyposażenie do sal dydaktycznych będące przedmiotem zamówienia musi spełniać normy określone w opisie przedmiotu zamówienia lub Wykonawca musi wykazać, że zastosował inne środki bezpieczeństwa produktu odpowiadające co najmniej wskazanej przez Zamawiającego normie. Produkty powinny spełniać wymagania ergonomii, bezpieczeństwa; a Wykonawca winien zagwarantować dobrą jakość wyrobów, które muszą być dopuszczone do użytkowania. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający odwołuje się do konkretnych norm, Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy PZP dopuszcza rozwiązania równoważne. Za równoważne uważa się rozwiązania zapewniające bezpieczeństwo użytkowników na poziomie nie mniejszym niż wskazane w konkretnej normie.
Cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 99999988,00
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 70
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza zmiany istotnych postanowień niniejszej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w związku ze: a) zmianą cen jednostkowych zawartych w ofercie tj. w kosztorysie cenowym (załącznik nr 2 do umowy) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT - w celu dostosowania do aktualnie obowiązującej stawki. b) zmianą terminu wykonania przedmiotu umowy, w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od stron, których przy zachowaniu należytej staranności nie można było przewidzieć np. zmianą przepisów prawa, c) zmianą Wykonawcy, następującą w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy. 2. Zmiana umowy może nastąpić zarówno na wniosek Zamawiającego jak i Wykonawcy, zgłoszony na piśmie w okresie obowiązywania umowy. Wniosek o którym mowa w zdaniu poprzednim, składany jest minimum 7 dni przed datą planowanych zmian i musi zawierać uzasadnienie i opis proponowanych zmian.
IV 4 4 data 2018-06-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:30
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji na wyposażenie
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)