GuidZP400 |
eebca587-7c0c-4987-a289-60f5e7b89e2a
|
Biuletyn |
568643-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Prokuratura Okręgowa w Bielsku-Białej
|
Regon |
56943800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Legionów
|
Zamawiajacy adres numer domu |
79
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bielsko-Biała
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
43300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
033 4758100, 4758101
|
Zamawiajacy fax |
334 758 105
|
Zamawiajacy email |
poczta@wba.pobb.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bb.po.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma papierowa
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Legionów 79, 43-300 Bielsko-Biała
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukująco-kopiujących używanych w prokuraturach okręgu bielskiego tj. w Prokuraturze Okręgowej Bielsku-Białej, Prokuraturze Rejonowej Bielsko-Biała-Południe i Prokuraturze Rejonowej Bielsko-Biała-Północ w Bielsku-Białej, Prokuraturze Rejonowej w Cieszynie oraz Prokuraturze Rejonowej w Żywcu
|
Numer referencyjny |
PO VII WB 262 7 2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowych, pochodzących od producenta urządzeń, bez
śladów używania i uszkodzenia, pełnowartościowych, nie regenerowanych, nierefabrykowanych,
oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do technicznych urządzeń biurowych (kopiarek, faksów, drukarek ) wraz z ich dostawą i wniesieniem do siedziby n/w prokuratur okręgu bielskiego :
Prokuratury Okręgowej w Bielsku-Białej przy ulicy Legionów 79;
Prokuratury Rejonowej Bielsko-Biała-Południe w Bielsku-Białej przy ulicy Sobieskiego 9;
Prokuratury Rejonowej Bielsko-Biała-Północ w Bielsku-Białej przy ulicy Listopadowej 31;
Prokuratury Rejonowej w Cieszynie przy ulicy Garncarskiej 8;
Prokuratury Rejonowej w Żywcu przy ulicy Powstańców Śląskich 9.
|
Cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
198828,28
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
12
|
Informacje na temat katalogow |
Umowa zostaje zawarta na okres 12 miesięcy od dnia jej podpisania.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek : Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w ust. 1, na wezwanie Zamawiającego, składa następujące dokumenty:
a. Wykaz dostaw potwierdzający, że dostawy (co najmniej 3) zostały wykonane należycie a ich wartość wynosić winna co najmniej 150.000,00 złotych brutto każda - załącznik Nr 2 do SIWZ.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza, na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zmiany w postanowieniach zawartej umowy.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany warunków umowy w zakresie danych adresowych, nazwy firmy, zmiany numeru NIP, zmiany numeru REGON, zmiany numeru KRS oraz na zasadach określonych w SIWZ i ogłoszeniu o zamówieniu.
3. Zmiany w swoim zakresie również dotyczyć mogą :
a. ilościowej zmiany asortymentu w zależności od potrzeb Zamawiającego, z zachowaniem wysokości wynagrodzenia Wykonawcy – wymagana forma pisemnego oświadczenia zaakceptowana przez strony umowy;
b. ilościowego ograniczenia asortymentu, w zależności od potrzeb Zamawiającego, lecz nie więcej niż 20% wysokości wynagrodzenia brutto Wykonawcy wynikającego z treści podpisanej umowy – wymagane sporządzenie pisemnego aneksu do umowy;
c. zmiany osób reprezentujących - wymagana forma pisemnego oświadczenia zaakceptowana przez strony umowy,
d. zmiany stawek podatku od towarów i usług VAT - będącej następstwem zmian ustawodawcy ,
e. wydłużenia okresu świadczenia dostawy, z zachowaniem cen ofertowych.
|
IV 4 4 data |
2018-06-18T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|