Dostawa artykułów biurowych, papieru kserograficznego oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Świętokrzyskiej Wojewódzkiej Komendy OHP w ramach projektu: „Od szkolenia do zatrudnienia - YEI”, realizowanego z Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój

Data publikacji 2018-07-05
Data zakończenia 2018-07-13 00:00:00
Instytucja Ochotnicze Hufce Pracy Komenda Główna
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania,
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 582658-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 300000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia jest częścią większego zamówienia realizowanego na terenie całego kraju, na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez Komendę Główną OHP.
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego i rozładunkiem przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, artykułów biurowych, papieru i tonerów.
Proponowane materiały biurowe i papiernicze winny być trwałe, niezawodne i estetyczne, o bardzo wysokiej jakości, fabrycznie nowe, opakowane w sposób zabezpieczający przed zniszczeniem i zamoczeniem. Dostarczane materiały biurowe powinny być w oryginalnych opakowaniach producentów, określających parametry dostarczonych materiałów.
Zamawiający wymaga, aby oferowane tonery (oraz wszystkie elementy składowe użyte do ich produkcji) były fabrycznie nowe, nieregenerowane i nieprefabrykowane (np. nie poddane procesowi powtórnego napełniania), nieużywane przed dniem dostawy, bez śladów uszkodzenia. Nie dopuszcza się materiałów eksploatacyjnych regenerowanych, tj. takich, które zostały ponownie napełnione tonerem lub atramentem bez uprzedniego wyczyszczenia oraz wymiany zużytych części na nowe. Materiały eksploatacyjne muszą być dostarczone w kartonowych opakowaniach fabrycznie zamkniętych, zabezpieczonych przed otwarciem, bez śladu ingerencji lub przepakowywania, mieć oryginalnie oznaczone logo producenta oraz odpowiednie banderole lub znaki holograficzne, stwierdzające ich autentyczność.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 18ab1950-d500-4de2-b6db-05096a70578c
Biuletyn 582658-N-2018
Zamawiajacy nazwa Ochotnicze Hufce Pracy Komenda Główna
Regon 700128000000
Zamawiajacy adres ulica Tamka
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-349
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 578 47 01/02
Zamawiajacy fax 22 578 47 47
Zamawiajacy email komendaglownaohp@ohp.pl
Adres strony url www.ohp.pl
Adres strony internetowej www.bip.swietokrzyska.ohp.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.bip.swietokrzyska.ohp.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Od szkolenia do zatrudnienia - YEI nr porozumienia: POWR.01.03.02-00-0003/16
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Zamawiajacy powierzyl Wojewódzki Komendant OHP w Kielcach - Jacek Sabat, na podstawie udzielonego pełnomocnictwa nr KG.BPE.012.1.28.2018 z dnia 21 lutego 2018 roku; 25-211 Kielce, ul. Wrzosowa 44
Rodzaj zamawiajacego 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.swietokrzyska.ohp.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.swietokrzyska.ohp.pl
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Świętokrzyska Wojewódzka Komenda OHP, ul. Wrzosowa 44, 25-950 Kielce
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów biurowych, papieru kserograficznego oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Świętokrzyskiej Wojewódzkiej Komendy OHP w ramach projektu: „Od szkolenia do zatrudnienia - YEI”, realizowanego z Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia jest częścią większego zamówienia realizowanego na terenie całego kraju, na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez Komendę Główną OHP. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego i rozładunkiem przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, artykułów biurowych, papieru i tonerów. Proponowane materiały biurowe i papiernicze winny być trwałe, niezawodne i estetyczne, o bardzo wysokiej jakości, fabrycznie nowe, opakowane w sposób zabezpieczający przed zniszczeniem i zamoczeniem. Dostarczane materiały biurowe powinny być w oryginalnych opakowaniach producentów, określających parametry dostarczonych materiałów. Zamawiający wymaga, aby oferowane tonery (oraz wszystkie elementy składowe użyte do ich produkcji) były fabrycznie nowe, nieregenerowane i nieprefabrykowane (np. nie poddane procesowi powtórnego napełniania), nieużywane przed dniem dostawy, bez śladów uszkodzenia. Nie dopuszcza się materiałów eksploatacyjnych regenerowanych, tj. takich, które zostały ponownie napełnione tonerem lub atramentem bez uprzedniego wyczyszczenia oraz wymiany zużytych części na nowe. Materiały eksploatacyjne muszą być dostarczone w kartonowych opakowaniach fabrycznie zamkniętych, zabezpieczonych przed otwarciem, bez śladu ingerencji lub przepakowywania, mieć oryginalnie oznaczone logo producenta oraz odpowiednie banderole lub znaki holograficzne, stwierdzające ich autentyczność.
Cpv glowny przedmiot 30000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 7052,98
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2018-08-31T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza warunków w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza warunków w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow należy wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, Wykonawca należycie wykonał co najmniej dwie dostawy artykułów biurowych (dotyczy części I i II) /materiałów eksploatacyjnych do drukarek (dotyczy części II) - każda w ramach odrębnej umowy, przy czym wartość każdej z dostaw łącznie wyniosła minimum: w przypadku składania oferty na część I - 2.000,00 zł brutto; w przypadku składania oferty na część II - 2.000,00 zł; w przypadku składania oferty na część III - 2.000,00 zł; w przypadku składania oferty na wszystkie części zamówienia - 6.000,00 zł brutto,
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający nie wymaga dodatkowych oświadczeń i dokumentów
Zakresie warunkow udzialu należy do oferty załączyć wykaz dostaw wraz z dowodami określającymi czy dostawy zostały wykonane należycie
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający nie wymaga dodatkowych oświadczeń i dokumentów
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-07-13T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Papier kserograficzny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 1078,05
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Szczegółowy opis i planowany zakres ilościowy przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku asortymentowo – cenowym Nr 1A do SIWZ, który po wypełnieniu będzie stanowił integralną część umowy Przedmiot zamówienia jest częścią większego zamówienia realizowanego na terenie całego kraju, na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez Komendę Główną OHP
  
Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Artykuły biurowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 2083,81
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Szczegółowy opis i planowany zakres ilościowy przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku asortymentowo – cenowym Nr 1A do SIWZ, który po wypełnieniu będzie stanowił integralną część umowy Przedmiot zamówienia jest częścią większego zamówienia realizowanego na terenie całego kraju, na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez Komendę Główną OHP
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Materiały eksploatacyjne do drukarek
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 3891,12
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Szczegółowy opis i planowany zakres ilościowy przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku asortymentowo – cenowym Nr 1A do SIWZ, który po wypełnieniu będzie stanowił integralną część umowy Przedmiot zamówienia jest częścią większego zamówienia realizowanego na terenie całego kraju, na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez Komendę Główną OHP
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)