GuidZP400 |
18ab1950-d500-4de2-b6db-05096a70578c
|
Biuletyn |
582658-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Ochotnicze Hufce Pracy Komenda Główna
|
Regon |
700128000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Tamka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-349
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 578 47 01/02
|
Zamawiajacy fax |
22 578 47 47
|
Zamawiajacy email |
komendaglownaohp@ohp.pl
|
Adres strony url |
www.ohp.pl
|
Adres strony internetowej |
www.bip.swietokrzyska.ohp.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.bip.swietokrzyska.ohp.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Od szkolenia do zatrudnienia - YEI nr porozumienia: POWR.01.03.02-00-0003/16
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
Zamawiajacy powierzyl |
Wojewódzki Komendant OHP w Kielcach - Jacek Sabat, na podstawie udzielonego pełnomocnictwa nr KG.BPE.012.1.28.2018 z dnia 21 lutego 2018 roku; 25-211 Kielce, ul. Wrzosowa 44
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.swietokrzyska.ohp.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.swietokrzyska.ohp.pl
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Świętokrzyska Wojewódzka Komenda OHP, ul. Wrzosowa 44, 25-950 Kielce
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów biurowych, papieru kserograficznego oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Świętokrzyskiej Wojewódzkiej Komendy OHP w ramach projektu: „Od szkolenia do zatrudnienia - YEI”, realizowanego z Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia jest częścią większego zamówienia realizowanego na terenie całego kraju, na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez Komendę Główną OHP.
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego i rozładunkiem przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, artykułów biurowych, papieru i tonerów.
Proponowane materiały biurowe i papiernicze winny być trwałe, niezawodne i estetyczne, o bardzo wysokiej jakości, fabrycznie nowe, opakowane w sposób zabezpieczający przed zniszczeniem i zamoczeniem. Dostarczane materiały biurowe powinny być w oryginalnych opakowaniach producentów, określających parametry dostarczonych materiałów.
Zamawiający wymaga, aby oferowane tonery (oraz wszystkie elementy składowe użyte do ich produkcji) były fabrycznie nowe, nieregenerowane i nieprefabrykowane (np. nie poddane procesowi powtórnego napełniania), nieużywane przed dniem dostawy, bez śladów uszkodzenia. Nie dopuszcza się materiałów eksploatacyjnych regenerowanych, tj. takich, które zostały ponownie napełnione tonerem lub atramentem bez uprzedniego wyczyszczenia oraz wymiany zużytych części na nowe. Materiały eksploatacyjne muszą być dostarczone w kartonowych opakowaniach fabrycznie zamkniętych, zabezpieczonych przed otwarciem, bez śladu ingerencji lub przepakowywania, mieć oryginalnie oznaczone logo producenta oraz odpowiednie banderole lub znaki holograficzne, stwierdzające ich autentyczność.
|
Cpv glowny przedmiot |
30000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
7052,98
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2018-08-31T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza warunków w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza warunków w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
należy wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, Wykonawca należycie wykonał co najmniej dwie dostawy artykułów biurowych (dotyczy części I i II) /materiałów eksploatacyjnych do drukarek (dotyczy części II) - każda w ramach odrębnej umowy, przy czym wartość każdej z dostaw łącznie wyniosła minimum: w przypadku składania oferty na część I - 2.000,00 zł brutto; w przypadku składania oferty na część II - 2.000,00 zł; w przypadku składania oferty na część III - 2.000,00 zł; w przypadku składania oferty na wszystkie części zamówienia - 6.000,00 zł brutto,
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający nie wymaga dodatkowych oświadczeń i dokumentów
|
Zakresie warunkow udzialu |
należy do oferty załączyć wykaz dostaw wraz z dowodami określającymi czy dostawy zostały wykonane należycie
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający nie wymaga dodatkowych oświadczeń i dokumentów
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2018-07-13T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Papier kserograficzny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
1078,05
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Szczegółowy opis i planowany zakres ilościowy przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku asortymentowo – cenowym Nr 1A do SIWZ, który po wypełnieniu będzie stanowił integralną część umowy
Przedmiot zamówienia jest częścią większego zamówienia realizowanego na terenie całego kraju, na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez Komendę Główną OHP
|
| |
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Artykuły biurowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
2083,81
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Szczegółowy opis i planowany zakres ilościowy przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku asortymentowo – cenowym Nr 1A do SIWZ, który po wypełnieniu będzie stanowił integralną część umowy
Przedmiot zamówienia jest częścią większego zamówienia realizowanego na terenie całego kraju, na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez Komendę Główną OHP
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Materiały eksploatacyjne do drukarek
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
3891,12
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Szczegółowy opis i planowany zakres ilościowy przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku asortymentowo – cenowym Nr 1A do SIWZ, który po wypełnieniu będzie stanowił integralną część umowy
Przedmiot zamówienia jest częścią większego zamówienia realizowanego na terenie całego kraju, na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez Komendę Główną OHP
|
| |