Data publikacji |
2018-07-06 |
Data zakończenia |
2018-07-17 00:00:00 |
Instytucja |
Zespół Opieki Zdrowotnej w Oławie |
Miejscowość |
Oława |
Województwo |
dolnośląskie |
Branża |
- Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania,
- Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli,
- Ekrany i konsole komputerowe,
- Sprzęt peryferyjny,
- Infrastruktura sieciowa,
- Systemy operacyjne,
- Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała
|
Szczegóły
|
Numer ogłoszenia |
585265-N-2018 |
Typ dokumentu |
ZP-400 |
Kod CPV |
300000009, 302321108, 486200000, 324240001, 302313103, 301914008 |
Adres strony internetowej siwz |
|
BZP |
Zobacz
|
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest : Dostawa sprzętu komputerowego II , znak sprawy ZOZ/DZP/PN/18/18
2. Zamówienie obejmuje swoim zakresem 5 zadań:
Zadanie nr 1 - Drukarki.
Zadanie nr 2 - Licencje systemów operacyjnych.
Zadanie nr 3 - Przełącznik sieciowy.
Zadanie nr 4 - Monitor stacji opisowej TK.
Zadanie nr 5 - Niszczarki.
Ilości, charakterystykę oraz parametry techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia określono w specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiących załączniki nr 9 oraz Załącznikach nr 1, 2_1, 2_2, 2_3, 2_4, 2_5, 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ).
6. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert równoważnych, zostały określone cechy równoważności ( w Załączniku nr 2_1, 2_2, 2_3, 2_4, 2_5 do SIWZ). Pod pojęciem oferty równoważnej Zamawiający rozumie przedmiot zamówienia co najmniej równy pod względem opisanych cech technicznych i jakościowych. Opisane parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum jakościowe wymagane przez Zamawiającego. Wykonawca, który składa ofertę równoważną zobowiązany jest poinformować o tym fakcie Zamawiającego oraz wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez podanie informacji – w Załączniku nr nr 2_1, 2_2, 2_3, 2_4, 2_5 - o spełnieniu cech wskazanych przez zamawiającego jako równoważne.
|
GuidZP400 |
13b1808a-5c38-4249-ba10-24c750408c7e
|
Biuletyn |
585265-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Opieki Zdrowotnej w Oławie
|
Regon |
00030681600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
K. K. Baczyńskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Oława
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
55-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
713011300
|
Zamawiajacy fax |
713011312
|
Zamawiajacy email |
m.zaplotna@zozolawa.wroc.pl
|
Adres strony url |
http://www.zozolawa.wroc.pl/
|
Adres strony internetowej |
http://www.zozolawa.wroc.pl/zam%C3%B3wienia-publiczne/przetargi.html
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.zozolawa.wroc.pl/zam%C3%B3wienia-publiczne/przetargi.html
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.zozolawa.wroc.pl/zam%C3%B3wienia-publiczne/przetargi.html
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Adres: Zespół Opieki Zdrowotnej w Oławie, ul. Baczyńskiego 1, 55-200 Oława
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego II
|
Numer referencyjny |
ZOZ/DZP/PN/18/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest : Dostawa sprzętu komputerowego II , znak sprawy ZOZ/DZP/PN/18/18
2. Zamówienie obejmuje swoim zakresem 5 zadań:
Zadanie nr 1 - Drukarki.
Zadanie nr 2 - Licencje systemów operacyjnych.
Zadanie nr 3 - Przełącznik sieciowy.
Zadanie nr 4 - Monitor stacji opisowej TK.
Zadanie nr 5 - Niszczarki.
Ilości, charakterystykę oraz parametry techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia określono w specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiących załączniki nr 9 oraz Załącznikach nr 1, 2_1, 2_2, 2_3, 2_4, 2_5, 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ).
6. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert równoważnych, zostały określone cechy równoważności ( w Załączniku nr 2_1, 2_2, 2_3, 2_4, 2_5 do SIWZ). Pod pojęciem oferty równoważnej Zamawiający rozumie przedmiot zamówienia co najmniej równy pod względem opisanych cech technicznych i jakościowych. Opisane parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum jakościowe wymagane przez Zamawiającego. Wykonawca, który składa ofertę równoważną zobowiązany jest poinformować o tym fakcie Zamawiającego oraz wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez podanie informacji – w Załączniku nr nr 2_1, 2_2, 2_3, 2_4, 2_5 - o spełnieniu cech wskazanych przez zamawiającego jako równoważne.
|
Cpv glowny przedmiot |
30000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) Oświadczenie o spełnieniu wymogów zawartych w opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 2_1, 2_2, 2_3, 2_4, 2_5.
W przypadku wątpliwości co do spełnienia przez oferowany przedmiot zamówienia wymagań zawartych w opisie przedmiotu zamówienia ( Załącznik nr 2_1, 2_2, 2_3, 2_4, 2_5) Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania wykonawcy do złożenia folderów/ulotek informacyjnych/ katalogów wydanych przez producenta oferowanych produktów, potwierdzających ich właściwości i przeznaczenie zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w Załączniku nr 2_1, 2_2, 2_3, 2_4, 2_5 i 9 do SIWZ.
3) Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia posiada ważne dokumenty dopuszczające do obrotu i używania wystawione zgodnie z przepisami prawa na terenie RP - załącznik Nr 8;
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
a) zmiany danych Wykonawcy ( np. zmiana adresu, nazwy) lub zmiana wynikająca z przekształcenia podmiotowego po stronie Wykonawcy. b) zmiany stawki podatku VAT, wówczas zmianie ulega kwota podatku VAT oraz cena brutto, a cena netto pozostaje bez zmian;
|
IV 4 4 data |
2018-07-17T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 1 - Drukarki.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30232110-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 1 - Drukarki -- zgodnie z Załącznikiem nr 2_1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 2 - Licencje systemów operacyjnych.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48620000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 2 - Licencje systemów operacyjnych - zgodnie z Załącznikiem nr 2_2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 3 - Przełącznik sieciowy.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32424000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 3 - Przełącznik sieciowy -zgodnie z Załącznikiem nr 2_3 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 4 - Monitor stacji opisowej TK
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30231310-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 4 - Monitor stacji opisowej TK - zgodnie z Załącznikiem nr 2_4 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 5 - Niszczarki.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30191400-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 5 - Niszczarki - zgodnie z Załącznikiem nr 2_5 do SIWZ
|
| |