GuidZP400 |
6e555067-fc38-4790-8cf5-dfcd3339743c
|
Biuletyn |
587513-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Miasto Pruszków
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kraszewskiego
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Pruszków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
05800
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
227 587 244
|
Zamawiajacy email |
bzp@miasto.pruszkow.pl
|
Adres strony url |
www.pruszkow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.pruszkow.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.pruszkow.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta Pruszkowa, ul. Kraszewskiego 14/16, 05-800 Pruszków, pokój nr 25 - sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby nowych obiektów szkolnych: Część 1 - Przedszkola nr 1 przy ul. Jarzynowej 21 w Pruszkowie. Część 2 - Żłobka nr 3 przy ul. Jarzynowej 21 w Pruszkowie. Część 3 - Szkoły Podstawowej nr 5 przy ul. Jana Długosza 53 w Pruszkowie.
|
Numer referencyjny |
BZP.271.3.49.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
3
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby nowych obiektów szkolnych składająca się z następujących części:
Część 1 – Przedszkola nr 1 przy ul. Jarzynowej 21 w Pruszkowie:
1. Laptop v1 – 2 sztuki,
2. Zestaw komputerowy v1 – 2 sztuk
3. Zestaw interaktywny mobilny – 5 sztuk
4. Radioodtwarzacz – 5 sztuk
5. Kolumna mobilna – 1 sztuka
6. Keyboard – 1 sztuka
7. UTM – 1 sztuka
8. Oprogramowanie biurowe – 4 sztuki
9. Usługi wdrożeniowo-szkoleniowe
Część 2 – Żłobka nr 3 przy ul. Jarzynowej 21 w Pruszkowie:
1. Laptop v1 – 1 sztuka
2. Zestaw komputerowy v1 – 1 sztuka
3. Zestaw interaktywny mobilny – 1 sztuka
4. Radioodtwarzacz – 5 sztuk
5. Kolumna mobilna – 1 sztuka
6. Oprogramowanie biurowe – 4 sztuki
7. Usługi wdrożeniowo-szkoleniowe
Część 3 – Szkoły Podstawowej nr 5 przy ul. Jana Długosza 53 w Pruszkowie:
1. Laptop v1 – 2 sztuki,
2. Laptop v2 – 18 sztuk
3. Zestaw komputerowy v1 – 11 sztuk
4. Zestaw komputerowy v2 – 30 sztuk
5. Serwer – 1 sztuka
6. Macierz – 1 sztuka
7. Zestaw interaktywny – 5 sztuk
8. Radioodtwarzacz – 10 sztuk
9. Zestaw nagłośnieniowy hali sportowej – 1 zestaw
10. UTM – 1 sztuka
11. Oprogramowanie biurowe – 15 sztuki
12. Usługi wdrożeniowo-szkoleniowe
|
Cpv glowny przedmiot |
30213300-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
1/ Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 Ustawy dotychczasowemu wykonawcy zamówienia podstawowego, zamówienia dodatkowego którego celem jest częściowa wymiana dostarczonych produktów albo zwiększenie bieżących dostaw które stanowić będą nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego.
2/ Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy dostaw zamówienia dodatkowego albo zwiększenie bieżących dostaw.
3/ Zamówienia polegające na powtórzeniu dodatkowych dostaw określonych w zamówieniu podstawowym, zostaną udzielone na podstawie odrębnej umowy w przypadku zaistnienia uzasadnionej potrzeby rozszerzenia zamówienia podstawowego i zostaną zapewnione środki finansowe na ten cel.
|
Okres w dniach |
20
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań z zakresu tego warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań z zakresu tego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań z zakresu tego warunku.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) Odpis z właściwego rejestru, lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.( dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
3) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie wymaga z zakresu tego warunku żadnych dokumentów.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Formularz ofertowy na poszczególne części (według załączonego druku)
2) Wypełniony Załącznik – „Karta oferowanego sprzętu” na poszczególne części
3) Oświadczenie określone w pkt. 9.1 niniejszej SIWZ, o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24, ust.1, pkt. 12 – 23 oraz art. 24, ust. 5 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych oraz spełnienia warunków udziału
4) W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym ( ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie
5) Zobowiązanie podmiotu na którego zasoby powołuje się Wykonawca (jeśli dotyczy)
6) Oświadczenia Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (jeśli dotyczy)
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający nie przewiduje wprowadzenia zmian w zawartej umowie.
|
IV 4 4 data |
2018-07-20T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby nowych obiektów szkolnych: Część 1 - Przedszkola nr 1 przy ul. Jarzynowej 21 w Pruszkowie.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213300-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
20
|
Zalacznik krotki opis |
Część 1 – Przedszkola nr 1 przy ul. Jarzynowej 21 w Pruszkowie:
1. Laptop v1 – 2 sztuki,
2. Zestaw komputerowy v1 – 2 sztuk
3. Zestaw interaktywny mobilny – 5 sztuk
4. Radioodtwarzacz – 5 sztuk
5. Kolumna mobilna – 1 sztuka
6. Keyboard – 1 sztuka
7. UTM – 1 sztuka
8. Oprogramowanie biurowe – 4 sztuki
9. Usługi wdrożeniowo-szkoleniowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby nowych obiektów szkolnych: Część 2 - Żłobka nr 3 przy ul. Jarzynowej 21 w Pruszkowie.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213300-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
20
|
Zalacznik krotki opis |
Część 2 – Żłobka nr 3 przy ul. Jarzynowej 21 w Pruszkowie:
1. Laptop v1 – 1 sztuka
2. Zestaw komputerowy v1 – 1 sztuka
3. Zestaw interaktywny mobilny – 1 sztuka
4. Radioodtwarzacz – 5 sztuk
5. Kolumna mobilna – 1 sztuka
6. Oprogramowanie biurowe – 4 sztuki
7. Usługi wdrożeniowo-szkoleniowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby nowych obiektów szkolnych: Część 3 - Szkoły Podstawowej nr 5 przy ul. Jana Długosza 53 w Pruszkowie.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213300-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
20
|
Zalacznik krotki opis |
Część 3 – Szkoły Podstawowej nr 5 przy ul. Jana Długosza 53 w Pruszkowie:
1. Laptop v1 – 2 sztuki,
2. Laptop v2 – 18 sztuk
3. Zestaw komputerowy v1 – 11 sztuk
4. Zestaw komputerowy v2 – 30 sztuk
5. Serwer – 1 sztuka
6. Macierz – 1 sztuka
7. Zestaw interaktywny – 5 sztuk
8. Radioodtwarzacz – 10 sztuk
9. Zestaw nagłośnieniowy hali sportowej – 1 zestaw
10. UTM – 1 sztuka
11. Oprogramowanie biurowe – 15 sztuki
12. Usługi wdrożeniowo-szkoleniowe
|
| |