Dostawa mięsa oraz wędlin i artykułów spożywczych

Data publikacji 2018-07-11
Data zakończenia 2018-07-19 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Hrubieszowie
Miejscowość Hrubieszów
Województwo lubelskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 587012-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa mięsa oraz wędlin i artykułów spożywczych: produkty sypkie, sosy, mrożonki,

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d6f45607-b41f-49ec-ad46-c063263a094a
Biuletyn 587012-N-2018
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Hrubieszowie
Regon 30837600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Piłsudskiego
Zamawiajacy adres numer domu 11
Zamawiajacy miejscowosc Hrubieszów
Zamawiajacy kod pocztowy 22500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 846 963 251
Zamawiajacy fax 846 963 251
Zamawiajacy email spzozhrub@o2.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ipzp.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Droga pisemnna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej 22-500 Hrubieszów , ul. Piłsudskiego 11
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mięsa oraz wędlin i artykułów spożywczych
Numer referencyjny 8/39/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa mięsa oraz wędlin i artykułów spożywczych: produkty sypkie, sosy, mrożonki,
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełnienia warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie dołączonego do oferty oświadczenia.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełnienia warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie dołączonego do oferty oświadczenia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełnienia warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie dołączonego do oferty oświadczenia.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia 2) Informacja o przynależności do grupy kapitałowej
Zakresie warunkow udzialu oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Dotyczy części zamówienia nr 1, - w celu wykazania, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, na potwierdzenie, że Wykonawca posiada wdrożony system HACCP - zgodnie z art. 73 ust. 1 pkt 1 lit. d) ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz został wpisany do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej i Państwowej Inspekcji Weterynaryjnej Wykonawca składa: dokument poświadczający wprowadzenie systemu HACCP wydany przez niezależny podmiot posiadający akredytację do poświadczenia w ww. zakresie lub dokument właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organu Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego systemu HACCP. Przedłożony dokument winien potwierdzać, że Wykonawca wdrożył oraz stosuje zasady systemu HACCP - podstawa prawna art. 59 i 73 ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz zaświadczenie o wpisie do Rejestru Zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organu Inspekcji Weterynaryjnej.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 5. Kupujący przewiduje zmiany zawartej umowy w następujących przypadkach: 1) Zmiany cen jednostkowych można dokonać jedynie w przypadku: a) zmiany stawek celnych lub podatkowych, b) obniżenie cen rynkowych asortymentu objętych umową , c) stosowania przez Sprzedającego lub producenta cen promocyjnych bądź upustów, 2) Strony dopuszczają zmiany w umowie w zakresie: a) numeru katalogowego produktu, b) nazwy produktu lub producenta przy zachowaniu jego parametrów, c) sposobu konfekcjonowania, d) liczby opakowań, e) w sytuacji, gdy zostanie wprowadzony do sprzedaży przez producenta zmodyfikowany/udoskonalony produkt powodujący wycofanie dotychczasowego, zastąpienie poszczególnego asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia tzw. „zamiennikiem” tj. asortymentem równoważnym, z chwilą wycofania go z produkcji lub wstrzymania produkcji, f) zamawiający dopuszcza dostarczenie produktu synonimowego w cenie umownej zgodnej z Załącznikiem do umowy . 3) Powyższe zmiany nie mogą skutkować zwiększenie ogólnej wartości umowy.
IV 4 4 data 2018-07-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Klauzula informacyjna z art. 13 RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Hrubieszowie, ul. ul. Piłsudskiego  11 , 22-500   Hrubieszów, woj. lubelskie, tel. 846 963 251, e-mail spzozhrub@o2.pl, faks 846 963 251. inspektorem ochrony danych osobowych w Samodzielnym Publicznym Zespole Opieki Zdrowotnej w Hrubieszowie jest Pan Krzysztof Bednarczyk tel. 84 53 53 311 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr 8/39/2018 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa dostawa mięsa oraz wędlin
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 12
Zalacznik krotki opis dostawa mięsa oraz wędlin.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa artykułów spożywczych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis dostawa artykułów spożywczych- produkty sypkie
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa artykułów spożywczych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa artykułów spożywczych- sosy, mrożonki.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin płatnaści
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)