GuidZP400 |
5bcb95dd-e113-49b1-a430-3d3dc1f0ee84
|
Biuletyn |
586910-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie
|
Regon |
00017351600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Domaniewska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
40
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02-672
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 5595 104; 5595 201; 5595210
|
Zamawiajacy fax |
22 5595 203
|
Zamawiajacy email |
logistyka@mazowsze.straz.pl
|
Adres strony url |
www.straz.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Informacje dodatkowe zamawiajacy |
Zamawiający prowadzi postępowanie na rzecz i w imieniu własnym. Pełne informacje dotyczące przedmiotowego postępowania zostały zawarte w SIWZ i załącznikach.
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.straz.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.straz.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w wersji papierowej (osobiście, pocztą, kurierem)
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Komenda Wojewódzka PSP w Warszawie, ul. Domaniewska 40, 02-672 Warszawa, pok.214 (II piętro).
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa monitorów, laptopów i tabletów dla CPR w Radomiu.
|
Numer referencyjny |
WL.2370.10.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa monitorów, laptopów i tabletów dla CPR w Radomiu zgodnie z załącznikiem nr 1a, 1b i 1c do SIWZ – szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia.
część nr 1 – dostawa 19 sztuk monitorów 23’’ oraz 2 sztuk monitorów 27” zgodnie z wymaganiami technicznymi załącznika nr 1a do SIWZ – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia,
część nr 2 – dostawa 2 sztuk tabletu (przemysłowego) zgodnie z wymaganiami technicznymi załącznika nr 1b do SIWZ – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia,
część nr 3 – dostawa 20 sztuk laptopów zgodnie z wymaganiami technicznymi załącznika nr 1c do SIWZ – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia,
Przedmiot zamówienia winien spełniać następujące wymagania:
a) odpowiadać wszystkim cechom określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
b) być nowy i zgodny z obowiązującymi normami.
c) posiadać komplet dokumentacji technicznej.
|
Cpv glowny przedmiot |
30231300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
47950,84
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2018-09-07T00:00:00+02:00
|
Informacje na temat katalogow |
Pełne informacje dotyczące przedmiotowego postępowania zostały zawarte w SIWZ.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wymaga szczególnych warunków.
|
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wymaga szczególnych warunków.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wymaga szczególnych warunków.
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
Zamawiający nie wymaga szczególnych warunków.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wymaga szczególnych warunków.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Zamawiający nie wymaga szczególnych warunków.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca do oferty dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenia stanowiące Załącznik nr 4 i 5 do SIWZ.
Pozostałe niżej wymienione oświadczenia i dokumenty są składane na wezwanie Zamawiającego. Zamawiający może wezwać Wykonawcę, którego oferta zostanie oceniona najwyżej w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp do złożenia następujących dokumentów tj. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast:
1)odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert.
Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby- wystawione w terminie określonym odpowiednio w ust. 3.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie wymaga szczególnych warunków.
|
Zakresie kryteriow selekcji |
Zamawiający nie wymaga szczególnych warunków.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający nie wymaga szczególnych warunków.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2018-07-19T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:45
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Pełne informacje dotyczące przedmiotowego postępowania zostały zawarte w SIWZ i załącznikach.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa monitorów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30231300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
13495,84
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-09-07T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Pełne informacje dotyczące przedmiotowego postępowania zostały zawarte w SIWZ.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 19 sztuk monitorów 23’’ oraz 2 sztuk monitorów 27” zgodnie z wymaganiami technicznymi załącznika nr 1a do SIWZ – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa tabletów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213200-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
15772,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-09-07T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Pełne informacje dotyczące przedmiotowego postępowania zostały zawarte w SIWZ.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2 sztuk tabletu (przemysłowego) zgodnie z wymaganiami technicznymi załącznika nr 1b do SIWZ – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa laptopów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
18683,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Pełne informacje dotyczące przedmiotowego postępowania zawarte zostały w SIWZ.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 20 sztuk laptopów zgodnie z wymaganiami technicznymi załącznika nr 1c do SIWZ – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
|
| |