Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Sokołowie Podlaskim

Data publikacji 2018-07-11
Data zakończenia 2018-07-19 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Sokołów Podlaski
Województwo mazowieckie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 587091-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Ddostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Sokołowie Podlaskim

Dodatkowe informacje

GuidZP400 bf75015d-f10f-4297-9dcb-14718d89c015
Biuletyn 587091-N-2018
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Regon 30677900000
Zamawiajacy adres ulica ul. ks. Jana Bosko
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Sokołów Podlaski
Zamawiajacy kod pocztowy 08300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 257 817 320
Zamawiajacy fax 257 876 083
Zamawiajacy email zp@spzozsokolow.pl
Adres strony url www.spzozsokolow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Dostep dokumentow zamowienia www.spzozsokolow.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.spzozsokolow.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Sokołowie Podlaskim
Numer referencyjny FZP-2810-139/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Ddostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Sokołowie Podlaskim
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Próbki w ilościach przedstawionych w formularzu asortymentowo- cenowym stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ. Złożone próbki zostaną ocenione a karty katalogowe z opisem zweryfikowane przez użytkowników Zamawiającego. Wskazane jest aby wszystkie próbki były opisane (nr pakietu oraz pozycja), zapakowane w osobną kopertę lub karton wraz z dołączonym wykazem próbek. Opakowania z próbkami zawierające nazwę i adres Wykonawcy oraz napis „Próbki do przetargu na dostawę materiałów medycznych ” należy złożyć do pokoju nr 13, . Nie dostarczenie próbek w terminie będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. W razie jakichkolwiek wątpliwości Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawcy do złożenia próbek pomimo braku tego wymogu w treści formularza asortymentowo-cenowego.
Inne dokumenty niewymienione 1.Oświadczenie (wzór stanowi Załącznik nr 5 ), że dla oferowanego asortymentu Wykonawca posiada stosowne dokumenty dopuszczające do obrotu na terenie RP; oraz, że dostarczany asortyment będzie oznakowany i opakowany zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (kserokopie dokumentów dopuszczających do wglądu na żądanie Zamawiającego. 2.Materiały w postaci folderów lub kart katalogowych dotyczących oferowanego asortymentu. Numer katalogowy podany w formularzu asortymentowo-cenowym powinien być zaznaczony np. markerem w folderze. Zaleca się, aby umieścić na dokumencie nr pozycji, której dotyczy. 3..Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do SIWZ) 4.Oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia (Załącznik Nr 3 do SIWZ) 5.Formularz ofertowy , stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ, 6. Formularz asortymentowo- cenowy , stanowiący Załącznik nr 1 A do SIWZ, 7. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą; 8.Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, do której przynależy inny wykonawca składający ofertę w przedmiotowym postępowaniu. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz z oświadczeniem, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W załączeniu wzór oświadczenia stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Pzp przewiduje zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w poniższym zakresie: a)zmiany ceny jednostkowej brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w załączniku do niniejszej umowy, w przypadku, o którym mowa w § 2 ust. 3 niniejszej umowy, b)zmiany ceny jednostkowej netto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w załączniku do niniejszej umowy, w przypadku wprowadzenia nowych uregulowań prawa powszechnie obowiązującego, które wymagałyby dokonanie takich zmian, z zastrzeżeniem § 2 ust. 4 niniejszej umowy, c)zmniejszenia ceny jednostkowej netto i brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w załączniku do niniejszej umowy, d)zakupu towaru o tych samych parametrach lecz niższej cenie jeżeli nastąpi zmiana ceny producenta lub zostanie dopuszczony nowy, równoważny produkt o niższej cenie. e)wystąpienia przejściowego braku towaru z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu towaru zamiennego o parametrach nie gorszych od towaru objętego umową.
IV 4 4 data 2018-07-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)