GuidZP400 |
465f241b-656e-4725-8078-abae9f8a284d
|
Biuletyn |
578582-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Miejski Specjalistyczny im. Gabriela Narutowicza w Krakowie
|
Regon |
35720766400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Prądnicka
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31202
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
012 25 78 291
|
Zamawiajacy fax |
012 25 78 292, 2578229
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@narutowicz.krakow.pl
|
Adres strony url |
www.narutowicz.krakow.pl
|
Adres strony internetowej |
www.narutowicz.krakow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.narutowicz.krakow.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie na adres wskazany poniżej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Miejski Specjalistyczny im. Gabriela Narutowicza w Krakowie ul. Prądnicka 35 - 37 31-202 Kraków Polska
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa rękawic bezlateksowych, bezpudrowych sterylnych i rękawic sekcyjnych oraz masek z zaworem.
|
Numer referencyjny |
ZP/26/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
4
|
Okreslenie przedmiotu |
Zakup i dostawa rękawic bezlateksowych, bezpudrowych sterylnych i rękawic sekcyjnych oraz masek z zaworem. Zamówienie podzielone jest na 4 części. Pakiet nr 1 - Rękawice bezlateksowe, bezpudrowe sterylne, Pakiet nr 2 - Rękawice sekcyjne, Pakiet nr 3 - Maski z zaworem, Pakiet nr 4 - Myjka jednorazowa typu rękawica
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
24
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 8.4.2 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
8.5.2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsca zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 8.5.1 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zmieszania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty, te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Foldery (materiały producenta, ulotki firmowe, instrukcje obsługi, karty danych technicznych) dotyczące opisu przedmiotu zamówienia - potwierdzające spełnienie przez oferowane produkty parametrów wymaganych i określonych przez Zamawiającego. Muszą być w języku polskim, opisane zgodnie ze złożoną ofertą – nazwa Wykonawcy, Nr pakietu, Nr pozycji której dotyczy. 2) Próbki (gotowe do użycia w warunkach szpitalnych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SIWZ), opatrzone etykietami w języku polskim, zawierającymi wszystkie niezbędne dane. Próbki opisane zgodnie ze złożoną ofertą – nazwa Wykonawcy, nr pakietu, nr pozycji której dotyczy; próbki są bezpłatne i po ocenie traktowane są jako odpad medyczny. Ilość próbek została wyszczególniona w załączniku nr 1 do SIWZ w kolumnie „Próbki w szt”. 3) Wszelkie dokumenty, o których mowa w załączniku nr 1 do SIWZ (jeżeli dotyczy). Próbki i foldery do pakietu nr 1 powinny być dołączone do oferty (zgodnie z pkt. 8.1 ppkt. 9 i 10 SIWZ), a w pakietach nr 2,3,4 na wezwanie zgodnie z pkt. 8.4.1 SIWZ
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. Informacja wykonawcy o obowiązku podatkowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – Załącznik 1 do SIWZ (dotyczy pakietu na który składana jest oferta) wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy (nie należy wprowadzać zmian do załącznika, jak też umieszczać kilka pakietów na jednej stronie – załącznik ten stanowi załącznik do umowy). Wykonawca winien nanieść tylko w formie uwagi pod pakietem informację związaną ze zmianami wynikającymi z odpowiedzi na zapytania. Formularz ofertowy – załącznik 2 (dla pakietu nr 1) lub 2A (dla pakietów 2,3,4) do SIWZ - wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. Pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia dokumentu) do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy
w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę
w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jej reprezentacji we właściwym rejestrze lub centralnej ewidencji i informacji działalności gospodarczej.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian określa wzór umowy, stanowiący załącznik nr 4 lub 4A do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2018-07-23T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
pl
|
IV 4 5 data |
2018-08-21T00:00:00+02:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 1 - Rękawice bezlateksowe, bezpudrowe sterylne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141420-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Wg załącznika nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 2 - Rękawice sekcyjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141420-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
wg załącznika nr do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 3 - Maski z zaworem
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
wg załącznika nr 1 do SIWZ wg załącznika nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 4 - Myjka jednorazowa typu rękawica
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
wg załącznika nr 1 do SIWZ wg załącznika nr 1 do SIWZ
|
| |