Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych

Data publikacji 2018-07-12
Data zakończenia 2018-07-19 00:00:00
Instytucja Integracyjne Centrum Dydaktyczno Sportowe w Łomiankach
Miejscowość Łomianki
Województwo mazowieckie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo,
  • Sucharki i herbatniki; wyroby piekarskie i ciastkarskie o przedłużonej trwałości,
  • Telewizyjna aparatura nadawcza bez aparatury odbiorczej

Szczegóły

Numer ogłoszenia 587537-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000006, 151000009, 32220003, 152000000, 155000003, 31425003, 158200002, 158110006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do:
1) stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 1 w Łomiankach
2) stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 2 w Łomiankach
3) kuchni przedszkolnej Przedszkola Samorządowego w Łomiankach
4) kuchni przedszkolnej Przedszkola w Dziekanowie Leśnym ul. Konopnicka
5) kuchni przedszkolnej Przedszkola w Dziekanowie Leśnym ul. Akinsa
6) kuchni przedszkolnej w Dąbrowie
Szczegółową ilości oraz opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 4 do SIWZ .

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7f0500d5-be85-4977-a3f1-b334160643b6
Biuletyn 587537-N-2018
Zamawiajacy nazwa Integracyjne Centrum Dydaktyczno Sportowe w Łomiankach
Regon 015633558
Zamawiajacy adres ulica Staszica
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Łomianki
Zamawiajacy kod pocztowy 05-092
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 227510474
Zamawiajacy fax 227515915
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@icds.pl
Adres strony url http://bip.icds.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Zamawiajacy powierzyl Zgodnie z art. 16 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.)
Rodzaj zamawiajacego 9
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.icds.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Inny sposób: ofertę należy złożyc w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Integracyjne Centrum Dydaktyczno Sportowe w Łomiankach , ul.Staszica 2, Sekretariat, 05-092 Łomianki
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych
Numer referencyjny DA.26.10.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do: 1) stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 1 w Łomiankach 2) stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 2 w Łomiankach 3) kuchni przedszkolnej Przedszkola Samorządowego w Łomiankach 4) kuchni przedszkolnej Przedszkola w Dziekanowie Leśnym ul. Konopnicka 5) kuchni przedszkolnej Przedszkola w Dziekanowie Leśnym ul. Akinsa 6) kuchni przedszkolnej w Dąbrowie Szczegółową ilości oraz opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 4 do SIWZ .
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień , o których mowa w art.67 ust 1 pkt.7 w zakresie dostaw art .spożywczych do jednostek oświatowych.
Data zakonczenia 2018-10-31T00:00:00+01:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow warunek posiadania wiedzy i doświadczenia: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał należycie dwie dostawy polegające na ciągłej dostawie artykułów spożywczych w okresie co najmniej sześciomiesięcznym odpowiadających rodzajem produktom na którą część Wykonawca składa ofertę o wartości; -co najmniej 5 000,00 zł brutto dla I części postępowania, -co najmniej 6 000,00 zł brutto dla II części postępowania, -co najmniej 4 000,00 zł brutto dla III części postępowania, -co najmniej 3 000,00 zł brutto dla IV części postępowania -co najmniej 5 000,00 zł brutto dla V części postępowania, -co najmniej 4 000,00 zł brutto dla VI części postępowania, -co najmniej 1 500,00 zł brutto dla VII części postępowania, -co najmniej 1 500,00 zł brutto dla VIII części postępowania, każda, wykonane w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; — lub nie wezwie, jeżeli Zamawiający uzyska je za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych
Inne dokumenty niewymienione Pełnomocnictwa lub umocowania prawne w oryginale lub w formie kopii potwierdzonej notarialnie, udzielonego osobie/osobom podpisującej/podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w terminie do 3 dni od dnia upublicznienia na stronie internetowej zamawiającego wykazu złożonych ofert.
Czy wadium 1
Wadium Dla części I – 1 100,00 PLN (słownie: jeden tysiąc sto złotych 00/100). Dla części II – 1 200,00 PLN (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100). Dla części III – 750,00 PLN (słownie: siedemset pięćdziesiąt złotych 00/100). Dla części IV – 400,00 PLN (słownie: czterysta złotych 00/100). Dla części V – 1 200,00 PLN (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100). Dla części VI – 400,00 PLN (słownie: czterysta złotych 00/100). Dla części VII – 300,00 PLN (słownie: trzysta złotych 00/100). Dla części VIII-400,00 PLN (słownie: czterysta złotych 00/100).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany do umowy mogą być wprowadzone zgodnie ze wzorem umowy, na podstawie przepisów określonych w art. 144 ustawy Pzp. Dopuszczalne zmiany umowy oraz ich warunki określone są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zawrze umowęz Zamawiającym na warunkach określonych we wzorze umowy.
IV 4 4 data 2018-07-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ I – MIĘSO I PRZETWORY
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przewidywana częstotliwość dostaw: trzy razy w tygodniu- załącznik nr 3 do SIWZ 2. Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Terminy dostaw nie będą dostosowywane do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy. 3. Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw dziennych, ustalane będą na podstawie jadłospisów tygodniowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb w oparciu o tabelę artykułów spożywczych. 4. Produkty należy dostarczać w pojemnikach z materiałów dopuszczonych do kontaktu z żywnością, zamkniętych i oplombowanych w sposób uniemożliwiający ich otwarcie bez uszkodzenia plomb. Każdy asortyment produktów winien być dostarczony w oddzielnym pojemniku. 5. Mięso, wędliny powinny być świeże nie mrożone. 6. Okres przydatności do spożycia dla mięsa winien wynosić nie mniej niż 5 dni od daty dostawy do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, 7. Okres przydatności do spożycia wędlin winien wynosić w dniu dostawy nie mniej niż 9/10 gwarancji określonej przez producenta. 8. Do każdego pojemnika powinna być dołączona etykieta zawierająca co najmniej następujące dane: 1) nazwę produktu, 2) termin przydatności do spożycia, 3) nazwę dostawcy – producenta, adres, 4) warunki przechowywania, 5) oznaczenie partii produkcyjnej, 6) oraz pozostałe informacje zgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ II - OWOCE I WARZYWA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03222000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przewidywana częstotliwość dostaw: trzy razy w tygodniu- załącznik nr 3 do SIWZ 2. Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Terminy dostaw nie będą dostosowywane do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy. 3. Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw jednostkowych, ustalane będą na podstawie jadłospisów tygodniowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb w oparciu o tabelę artykułów spożywczych. 4. Produkty muszą być świeże, I klasy, pierwszego gatunku, zgodne z obowiązującymi normami. 5. Na dostarczany towar, Wykonawca winien posiadać wymagane certyfikaty, atesty laboratoryjne, które będą udostępniane na żądanie Zamawiającego.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ III-PRODUKTY SPOŻYWCZE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przewidywana częstotliwość dostaw – jeden raz w tygodniu -załącznik nr 3 do SIWZ 2. Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Terminy dostaw nie będą dostosowywane do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy. 3. Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw jednostkowych, ustalane będą na podstawie jadłospisów tygodniowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb w oparciu o tabelę artykułów spożywczych. 4. Produkty winne być świeże, w pierwszym gatunku, zgodne z obowiązującymi normami. 5. Zamawiający wymaga, aby dostarczone produkty w dniu dostawy posiadały termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3/4 terminu liczonego od dnia wyprodukowania, oznaczonego przez producenta na dostarczonym artykule.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ IV- RYBY I MROŻONE WARZYWA I OWOCE , MROŻONKI
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15200000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przewidywana częstotliwość dostaw – jeden raz w tygodniu -załącznik nr 3 do SIWZ 2. Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Terminy dostaw nie będą dostosowywane do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy. 3. Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw jednostkowych, ustalane będą na podstawie jadłospisów tygodniowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb w oparciu o tabelę artykułów spożywczych. 4. Produkty winne być świeże, w pierwszym gatunku, zgodne z obowiązującymi normami. 5. Zamawiający wymaga, aby dostarczone produkty w dniu dostawy posiadały termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3/4 terminu liczonego od dnia wyprodukowania, oznaczonego przez producenta na dostarczonym artykule.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ V – Jaja i produkty mleczarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przewidywana częstotliwość dostaw – jeden raz w tygodniu -załącznik nr 3 do SIWZ 2. Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Terminy dostaw nie będą dostosowywane do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy. 3. Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw jednostkowych, ustalane będą na podstawie jadłospisów tygodniowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb w oparciu o tabelę artykułów spożywczych. 4. Produkty winne być świeże, w pierwszym gatunku, zgodne z obowiązującymi normami. 5. Zamawiający wymaga, aby dostarczone produkty w dniu dostawy posiadały termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3/4 terminu liczonego od dnia wyprodukowania, oznaczonego przez producenta na dostarczonym artykule.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ VI- PRODUKTY GARMAŻERYJNE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03142500-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przewidywana częstotliwość dostaw – wg. potrzeb załącznik nr 3 do SIWZ Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Terminy dostaw nie będą dostosowywane do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy. 2. Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw jednostkowych, ustalane będą na podstawie jadłospisów tygodniowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb w oparciu o tabelę artykułów spożywczych. 3. Produkty winne być świeże, w pierwszym gatunku, zgodne z obowiązującymi normami. 4. Zamawiający wymaga, aby dostarczone produkty w dniu dostawy posiadały termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3/4 terminu liczonego od dnia wyprodukowania, oznaczonego przez producenta na dostarczonym artykule.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ VII-WYROBY CIASTKARSKIE I CIASTA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15820000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przewidywana częstotliwość dostaw – wg. potrzeb załącznik nr 3 do SIWZ 2. Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Terminy dostaw nie będą dostosowywane do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy. 3. Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw jednostkowych, ustalane będą na podstawie jadłospisów tygodniowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb w oparciu o tabelę artykułów spożywczych. 4. Produkty winne być świeże, w pierwszym gatunku, zgodne z obowiązującymi normami. 5. Zamawiający wymaga, aby dostarczone produkty w dniu dostawy posiadały termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3/4 terminu liczonego od dnia wyprodukowania, oznaczonego przez producenta na dostarczonym artykule.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ VIII-PIECZYWO
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15811000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przewidywana częstotliwość dostaw – codziennie od poniedziałku do piątku- załącznik nr 3 do SIWZ 2. Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Terminy dostaw nie będą dostosowywane do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy. 3. Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw jednostkowych, ustalane będą na podstawie jadłospisów tygodniowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb w oparciu o tabelę artykułów spożywczych. 4. Produkty winne być świeże, w pierwszym gatunku, zgodne z obowiązującymi normami. 5. Zamawiający wymaga, aby dostarczone produkty w dniu dostawy posiadały termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3/4 terminu liczonego od dnia wyprodukowania, oznaczonego przez producenta na dostarczonym artykule.
  

Criterion

Kryteria CENA
Znaczenie 60,00
  
Kryteria TERMIN REALIZACJI
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)