| GuidZP400 |
707929f6-1de0-40d7-835d-e3e6ef4c5a3a
|
| Biuletyn |
586999-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
2 Regionalna Baza Logistyczna
|
| Regon |
142665904
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Marsa
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
110
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
04-470
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
261815214
|
| Zamawiajacy fax |
261815093
|
| Zamawiajacy email |
2rblog.zampub@ron.mil.pl
|
| Adres strony url |
http://2rblog.wp.mil.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Skarb Państwa, Jednostka Budżetowa-podsektor rządowy
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
http://2rblog.wp.mil.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://2rblog.wp.mil.pl
|
| Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
siedziba Zamawiającego- 2 Regionalna Baza Logistyczna, Marsa 110, 04-470 Warszawa
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa serwerów
|
| Numer referencyjny |
D/125/2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa serwerów z podziałem na 2 części (zadania); Wymogi oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w załączniku nr 1 do SIWZ (Opis Przedmiotu Zamówienia), oraz załączniku nr 5 (wzór umowy) stanowiący integralną część SIWZ.
|
| Cpv glowny przedmiot |
48800000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data zakonczenia |
2018-09-28T00:00:00+02:00
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia. 2. informacji w odniesieniu do przynależności do grupy kapitałowej: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający w dniu zamieszczenia informacji z otwarcia ofert udostępni wzór Informacji w odniesieniu do przynależności do grupy kapitałowej stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ.
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 10 200,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy dwieście złotych 00/100), w tym na:
zadanie nr 1 –15 600,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy sześćset złotych 00/100);
zadanie nr 2 – 7 400,00 PLN (słownie: siedem tysięcy czterysta złotych 00/100);
Wykonawca składający ofertę na wybrane zadania dokonuje wpłaty wadium w wysokości wyszczególnionej dla poszczególnych zadań (części).
2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, wskazanym w Rozdziale XII SIWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą, określony w Rozdziale X.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Na podstawie art. 144 ustawy Pzp, zastrzega się możliwość dokonania zmian treści umowy w zakresie: 2.1 zmiany terminu wykonania umowy – gdy z powodu działania siły wyższej nie jest możliwe wykonanie przedmiotu umowy w umówionym terminie, bądź gdy niewykonanie umowy w terminie wyniknie z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub użytkownika końcowego, 2.2 przedłużenia terminu wykonania umowy, o okres nie dłuższy niż okres trwania postępowania odwoławczego przed Krajową Izbą Odwoławczą oraz sądem powszechnym, w przypadku, gdy zostało wniesione odwołanie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; 2.3 zmiany wynagrodzenia – w przypadku zmiany przepisów prawnych (np. VAT), jeżeli wpływa ona na wysokość należnego wykonawcy wynagrodzenia - zgodnie ze zmienionymi przepisami; 2.4 innych istotnych postanowień umowy - gdy ich zmiana jest konieczna w związku ze zmianą przepisów prawa powszechnie obowiązującego, zmianą decyzji wydawanych przez Ministra Obrony Narodowej, bądź zmianą wytycznych przełożonych Zamawiającego, 2.5 zmiana określonego producenta, typu i modelu przedmiotu umowy, w przypadku zakończenia jego produkcji lub wycofania go z produkcji, z tym że cena wskazana w § 2 umowy nie może ulec podwyższeniu, a parametry techniczne nie mogą być gorsze niż wskazane w załączniku do umowy. 2.6 Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2.7 Podstawą dokonania zmiany zapisów umowy będzie wniosek złożony przez Wykonawcę w terminie do 30 dni od wystąpienia zjawiska „siły wyższej” wraz z dokumentacją potwierdzającą, że miało ono bezpośredni wpływ na wykonanie umowy. 2.8 W celu dokonania zmian zapisów umowy wnioskowanych przez Stronę zobowiązana jest ona pisemnie wystąpić z propozycją zmiany warunków umowy wraz z ich uzasadnieniem. Zmiany te muszą być korzystnie bądź neutralne dla Zamawiającego.
|
| IV 4 4 data |
2018-07-24T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
08:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa serwera 2U – Cisco HX240c M4 Hyperflex System z dyskami, kartami sieciowymi oraz okablowaniem
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48800000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
520000,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2018-09-28T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa serwera 2U – Cisco HX240c M4 Hyperflex System z dyskami, kartami sieciowymi oraz okablowaniem- w ilości 2kpl.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa serwera Cisco Meeting Serwer 1000
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48800000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
249168,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2018-09-28T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa serwera Cisco Meeting Serwer 1000- w ilości 2kpl.
|
| | |