Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa układów scalonych i elementów elektronicznych montażowych dla Wojskowego Instytutu Łączności – wyspecyfikowanych w Załączniku nr 2 i 2a do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: Załącznik nr 2 do SIWZ - dla Części I, Załącznik nr 2a do SIWZ - dla Części II, będące jednocześnie Formularzem techniczno - cenowym, który należy prawidłowo wypełnić. Pozycje cenowe umożliwią Zamawiającemu sprawdzenie poprawności obliczenia ceny oraz poprawienia oczywistych omyłek rachunkowych, jeżeli takie zaistnieją.
Przedmiot zamówienia musi:
1) odpowiadać obowiązującym normom z zakresu gatunku pierwszego oraz posiadać wymagane atesty, certyfikaty i homologacje,
2) być fabrycznie nowy, nieużywany oraz spełniać wymagania techniczno – jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób oraz odpowiednie normy,
3) być dostarczony w opakowaniu fabrycznym z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta (bezpiecznym elektrostatycznie oraz zamkniętych hermetycznie). Opakowanie musi umożliwić pełną identyfikację towaru np. ilość, rodzaj, parametry, data ważności itp. bez konieczności naruszania opakowania,
4) być dostarczony w opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami ilościowymi i jakościowymi,
5) pochodzić z bieżącej produkcji, tj. z 2018 r., w przypadku braku możliwości pozyskania danego elementu z bieżącej produkcji, jego data produkcji nie może być starsza niż 2015 r. (w przypadku wycofania elementów z produkcji - z ostatniej partii produkcyjnej),
6) posiadać wyprowadzenia połączeniowe (nóżki) wysokiej jakości, które będą podlegały wnikliwej kontroli przy użyciu mikroskopu pod kątem ich jakości oraz stanu.
Produkty równoważne:
1) Użyte do opisu przedmiotu zamówienia znaki towarowe lub pochodzenie towaru od określonego producenta służy jedynie określeniu parametrów technicznych, standardów, właściwości, jakości, jakimi powinny charakteryzować się wchodzące w skład przedmiotu zamówienia produkty.
2) Zamawiający dopuszcza składanie ofert na produkty równoważne
w pozycjach, gdzie Zamawiający wskazał producenta/markę. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. Przez ofertę równoważną Zamawiający rozumie produkt o parametrach i standardach jakościowych takich samych, bądź lepszych w stosunku do produktów wskazanych (pożądanych) przez Zamawiającego.
3) Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie nazwę i producenta produktów, które oferuje. Oferta, w której Wykonawca nie poda ww. informacji zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.
Wymagania stawiane Wykonawcy:
1) Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć na swój koszt przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego.
2) Wykonawca odpowiedzialny jest, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i normami jakościowymi dla przedmiotu zamówienia.
3) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań przedmiotu zamówienia, rozumiana, jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia.
Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa projekt umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ. Wymagania dotyczące gwarancji, rękojmi:
1) Wykonawca obejmie gwarancją całość przedmiotu zamówienia na okres min. 24 miesięcy od dnia podpisania protokołu zdawczo – odbiorczego bez zastrzeżeń.
2) Wykonawca obejmie rękojmią przedmiot zamówienia na okres min. 24 miesięcy liczoną od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego, jako należycie wykonane.
3) Reklamacje dotyczące stwierdzonych usterek, wad oraz awarii załatwiane będą z należytą starannością, rozumianą, jako staranność profesjonalisty
w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia, w terminie do
7 dni od daty zgłoszenia.
4) Udzielona przez Wykonawcę gwarancja obejmuje również zakresy zamówienia wykonane przez podwykonawców. Za spełnienie ewentualnych roszczeń Zamawiającego związanych z udzieloną gwarancją odpowiada Wykonawca solidarnie z podwykonawcą.
5) Jeżeli okres gwarancji udzielony przez producenta na przedmiot zamówienia jest dłuższy niż gwarancja udzielona przez Wykonawcę, obowiązuje w tym zakresie okres gwarancji udzielony przez producenta.
|
| GuidZP400 |
df3366e2-a409-4a72-ad88-c8cd2953d058
|
| Biuletyn |
589397-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Wojskowy Instytut Łączności
|
| Regon |
1009906000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Warszawska
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
22A
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Zegrze Południowe
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
05-130
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
261 885 543
|
| Zamawiajacy fax |
227 822 134
|
| Zamawiajacy email |
k.juras@wil.waw.pl
|
| Adres strony url |
www.wil.waw.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
3
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wil.waw.pl
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
05-130 Zegrze Południowe, ul. Warszawska 22A, Kancelaria jawna
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa układów scalonych i elementów elektronicznych montażowych dla Wojskowego Instytutu Łączności
|
| Numer referencyjny |
ZP-15-18-ZD
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa układów scalonych i elementów elektronicznych montażowych dla Wojskowego Instytutu Łączności – wyspecyfikowanych w Załączniku nr 2 i 2a do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: Załącznik nr 2 do SIWZ - dla Części I, Załącznik nr 2a do SIWZ - dla Części II, będące jednocześnie Formularzem techniczno - cenowym, który należy prawidłowo wypełnić. Pozycje cenowe umożliwią Zamawiającemu sprawdzenie poprawności obliczenia ceny oraz poprawienia oczywistych omyłek rachunkowych, jeżeli takie zaistnieją.
Przedmiot zamówienia musi:
1) odpowiadać obowiązującym normom z zakresu gatunku pierwszego oraz posiadać wymagane atesty, certyfikaty i homologacje,
2) być fabrycznie nowy, nieużywany oraz spełniać wymagania techniczno – jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób oraz odpowiednie normy,
3) być dostarczony w opakowaniu fabrycznym z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta (bezpiecznym elektrostatycznie oraz zamkniętych hermetycznie). Opakowanie musi umożliwić pełną identyfikację towaru np. ilość, rodzaj, parametry, data ważności itp. bez konieczności naruszania opakowania,
4) być dostarczony w opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami ilościowymi i jakościowymi,
5) pochodzić z bieżącej produkcji, tj. z 2018 r., w przypadku braku możliwości pozyskania danego elementu z bieżącej produkcji, jego data produkcji nie może być starsza niż 2015 r. (w przypadku wycofania elementów z produkcji - z ostatniej partii produkcyjnej),
6) posiadać wyprowadzenia połączeniowe (nóżki) wysokiej jakości, które będą podlegały wnikliwej kontroli przy użyciu mikroskopu pod kątem ich jakości oraz stanu.
Produkty równoważne:
1) Użyte do opisu przedmiotu zamówienia znaki towarowe lub pochodzenie towaru od określonego producenta służy jedynie określeniu parametrów technicznych, standardów, właściwości, jakości, jakimi powinny charakteryzować się wchodzące w skład przedmiotu zamówienia produkty.
2) Zamawiający dopuszcza składanie ofert na produkty równoważne
w pozycjach, gdzie Zamawiający wskazał producenta/markę. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. Przez ofertę równoważną Zamawiający rozumie produkt o parametrach i standardach jakościowych takich samych, bądź lepszych w stosunku do produktów wskazanych (pożądanych) przez Zamawiającego.
3) Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie nazwę i producenta produktów, które oferuje. Oferta, w której Wykonawca nie poda ww. informacji zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.
Wymagania stawiane Wykonawcy:
1) Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć na swój koszt przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego.
2) Wykonawca odpowiedzialny jest, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i normami jakościowymi dla przedmiotu zamówienia.
3) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań przedmiotu zamówienia, rozumiana, jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia.
Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa projekt umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ. Wymagania dotyczące gwarancji, rękojmi:
1) Wykonawca obejmie gwarancją całość przedmiotu zamówienia na okres min. 24 miesięcy od dnia podpisania protokołu zdawczo – odbiorczego bez zastrzeżeń.
2) Wykonawca obejmie rękojmią przedmiot zamówienia na okres min. 24 miesięcy liczoną od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego, jako należycie wykonane.
3) Reklamacje dotyczące stwierdzonych usterek, wad oraz awarii załatwiane będą z należytą starannością, rozumianą, jako staranność profesjonalisty
w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia, w terminie do
7 dni od daty zgłoszenia.
4) Udzielona przez Wykonawcę gwarancja obejmuje również zakresy zamówienia wykonane przez podwykonawców. Za spełnienie ewentualnych roszczeń Zamawiającego związanych z udzieloną gwarancją odpowiada Wykonawca solidarnie z podwykonawcą.
5) Jeżeli okres gwarancji udzielony przez producenta na przedmiot zamówienia jest dłuższy niż gwarancja udzielona przez Wykonawcę, obowiązuje w tym zakresie okres gwarancji udzielony przez producenta.
|
| Cpv glowny przedmiot |
31711100-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
56
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
W przypadku, gdy Wykonawca w Oświadczeniu Wykonawcy – stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ wskaże rejestr lub centralną ewidencję i informację
o działalności gospodarczej, Zamawiający samodzielnie pobierze dokument.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W przypadku oferowania materiałów równoważnych:
próbki, opisy fotografie, plany projektów, rysunków, modele, wzory, programy komputerowe oraz inne podobne materiały, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę.
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia poniższych sytuacji:
1) zmiany terminu wykonania umowy w przypadku działania siły wyższej lub
z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego;
2) zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany przepisów prawnych (np. dotyczących wysokości stawki VAT), jeżeli wpływa ona na wysokość należnego Wykonawcy wynagrodzenia – zgodnie ze zmienionymi przepisami;
3) innych istotnych postanowień umowy, gdy ich zmiana jest konieczna
w związku ze zmianą przepisów prawa powszechnego;
4) zmiany określonego producenta, typu w przypadku zakończenia lub wycofania z produkcji z zastrzeżeniem, iż cena jego nie może ulec zmianie
w stosunku do ceny zawartej w umowie, a parametry techniczne nie mogą być gorsze niż wskazane w złożonej ofercie.
|
| IV 4 4 data |
2018-07-24T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
Postępowanie prowadzone jest w języku polskim
|
| IV 4 5 okres |
30
|