Zakup wraz z dostawą materiałów, testów i akcesoriów do sterylizacji na okres 2 lat

Data publikacji 2018-07-26
Data zakończenia 2018-08-22 00:00:00
Instytucja Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 593629-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331410000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Na przedmiot zamówienia składa się zakup wraz z dostawą materiałów, testów i akcesoriów do sterylizacji. Istnieje możliwość składania ofert częściowych, liczba części (zadań): 3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załącznikach nr 1 do umowy odpowiednio do zadań nr 1 - 3 (wzór umowy stanowi załącznik nr 1 do SIWZ). Zamówienia realizowane będą sukcesywnie przez okres 2 lat od dnia zawarcia umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 53395aec-415e-48bc-978b-2c9f62c1202f
Biuletyn 593629-N-2018
Zamawiajacy nazwa Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu
Regon 64013600000
Zamawiajacy adres ulica Reymonta
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Opole
Zamawiajacy kod pocztowy 45-066
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 077 454-54-01
Zamawiajacy fax 077 453-61-06
Zamawiajacy email zam-publ@ginekologia.opole.pl
Adres strony url www.ginekologia.opole.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ginekologia.opole.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie na adres Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 45-066 Opole, ul. Reymonta 8 (Sekretariat, pok. nr 7 w budynku A)
Nazwa nadana zamowieniu Zakup wraz z dostawą materiałów, testów i akcesoriów do sterylizacji na okres 2 lat
Numer referencyjny PN/D/SM/11/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Na przedmiot zamówienia składa się zakup wraz z dostawą materiałów, testów i akcesoriów do sterylizacji. Istnieje możliwość składania ofert częściowych, liczba części (zadań): 3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załącznikach nr 1 do umowy odpowiednio do zadań nr 1 - 3 (wzór umowy stanowi załącznik nr 1 do SIWZ). Zamówienia realizowane będą sukcesywnie przez okres 2 lat od dnia zawarcia umowy.
Cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) Zamawiający wymaga dostarczenia próbek w celu sprawdzenia zgodności oferowanego towaru z opisem w specyfikacji do: zadania nr 1: dla poz. nr 1-13: rękaw o długości 10 cm (+/- 2 cm); dla poz. nr 14-16: po 1 szt. torebki; dla poz. nr 17 i 18: po 1 szt. arkusza wraz z kopią etykiety z opakowań potwierdzającą zgodność z oryginałem; zadania nr 2: dla poz. nr 1, 2, 9 (minimalne opakowanie handlowe). 2) Zamawiający wymaga przedstawienia (dołączenia do oferty) dokumentu, wydanego przez wytwórcę opakowań, potwierdzającego możliwość ich walidowania w oparciu o normę EN ISO 11607-2 (dotyczy poz. nr 1-18 załącznika nr 1 do umowy do zadania 1). 3) Zamawiający wymaga przedstawienia (dołączenia do oferty) aktualnej dokumentacji producenta (wydanej nie wcześniej niż w 2010r.) informującej o braku zawartości niebezpiecznych substancji toksycznych w oferowanych produktach (dotyczy poz. nr 4, 6-9, 12 załącznika nr 1 do umowy do zadania 2). 4) Zamawiający wymaga przedstawienia (dołączenia do oferty) oświadczenia producenta o klasie 6 wskaźnika wg ISO 11140-1, w postaci certyfikatu, na którym znajduje się nazwa, kod, oraz parametry zaoferowanego produktu (dotyczy poz. nr 4 i nr 7-8 załącznika nr 1 do umowy do zadania 2). 5) Zamawiający wymaga przedstawienia (dołączenia do oferty) kart charakterystyki potwierdzających zgodność wyrobu z normą: ISO 11138 (dotyczy poz. nr 5 załącznika nr 1 do umowy do zadania 2). 6) Zamawiający wymaga przedstawienia (dołączenia do oferty) kart charakterystyki potwierdzających zgodność wyrobu z normą: ISO 11140 wydanych przez niezależną organizację notyfikowaną w postaci certyfikatu, na którym znajduje się nazwa, kod, oraz parametry zaoferowanego produktu (dotyczy poz. nr 6 załącznika nr 1 do umowy do zadania 2). 7) Zamawiający wymaga przedstawienia (dołączenia do oferty) oświadczenia producenta o możliwości stosowania testów w myjce ultradźwiękowej (dotyczy poz. nr 9 załącznika nr 1 do umowy do zadania 2). 8) Zamawiający wymaga przedstawienia (dołączenia do oferty) kart charakterystyki potwierdzających zgodność wyrobu z normą: ISO 15883 (dotyczy poz. nr 9 załącznika nr 1 do umowy do zadania 2). 9) Zamawiający wymaga przedstawienia (dołączenia do oferty) kart charakterystyki wytrzymałościowej producenta (dotyczy poz. nr 11 załącznika nr 1 do umowy do zadania 2).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Istnieje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, ale tylko w szczególnie uzasadnionych okolicznościach, których nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia, a spełniających przesłanki określone w § 2 ust. 5-7, § 4 ust. 8 oraz § 9 ust. 2 niniejszej umowy, której wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
IV 4 4 data 2018-08-22T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Materiały do sterylizacji dla potrzeb Centralnej Sterylizatornii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Na przedmiot zamówienia składa się zakup wraz z dostawą materiałów do sterylizacji dla potrzeb Centralnej Sterylizatornii. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do umowy do zadania 1 (wzór umowy stanowi załącznik nr 1 do SIWZ). Zamówienia realizowane będą sukcesywnie przez okres 2 lat od dnia zawarcia umowy.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Testy do sterylizacji i przyrządy do ich stosowania dla potrzeb Centralnej Sterylizatornii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Na przedmiot zamówienia składa się zakup wraz z dostawą testów do sterylizacji i przyrządów do ich stosowania dla potrzeb Centralnej Sterylizatornii. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do umowy do zadania 2 (wzór umowy stanowi załącznik nr 1 do SIWZ). Zamówienia realizowane będą sukcesywnie przez okres 2 lat od dnia zawarcia umowy.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Akcesoria do sterylizacji dla potrzeb Centralnej Sterylizatornii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Na przedmiot zamówienia składa się zakup wraz z dostawą akcesorii do sterylizacji dla potrzeb Centralnej Sterylizatornii. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do umowy do zadania 3 (wzór umowy stanowi załącznik nr 1 do SIWZ). Zamówienia realizowane będą sukcesywnie przez okres 2 lat od dnia zawarcia umowy.
  

Criterion

Kryteria Termin płatności
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)