| GuidZP400 | 
						
															03f84b0b-e4e4-4633-a5c0-a1fc7977f345
													 | 
					
							                							                									
						| Biuletyn | 
						
															597546-N-2018
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy nazwa | 
						
															Samorządowe Centrum Usług Wspólnych w Żninie
													 | 
					
							                									
						| Regon | 
						
															365273130
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy adres ulica | 
						
															Potockiego
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy adres numer domu | 
						
															1a
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy miejscowosc | 
						
															Żnin
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy kod pocztowy | 
						
															88-400
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy panstwo | 
						
															Polska
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy wojewodztwo | 
						
															kujawsko-pomorskie
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy telefon | 
						
															52 30 22 482
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy fax | 
						
															52 30 32 482
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy email | 
						
															m.adamczyk@gminaznin.pl, d.gutowska@gminaznin.pl
													 | 
					
							                									
						| Zamieszczanie obowiazkowe | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Ogloszenie dotyczy | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Czy finansowane z unii | 
						
															2
													 | 
					
							                									
						| Czy ubiegac zaklady pracy | 
						
															2
													 | 
					
							                									
						| Minimalny procent zatrudnienia | 
						
															0%
													 | 
					
							                									
						| Czy przeprowadza centralny zamawiajacy | 
						
															1
													 | 
					
							                							                							                							                									
						| Rodzaj zamawiajacego | 
						
															9
													 | 
					
							                							                									
						| Dostep dokumentow zamowienia | 
						
															http://scuwznin.bip.gov.pl
													 | 
					
							                							                									
						| Zamieszczona bedzie specyfikacja | 
						
															http://scuwznin.bip.gov.pl
													 | 
					
							                							                							                							                							                									
						| Wymagane przeslanie ofert inny | 
						
															złożyć/przesłać pisemnie
													 | 
					
							                									
						| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres | 
						
															Ofertę należy złożyć w sekretariacie Samorządowego Centrum Usług Wspólnych w Żninie ul. Potockiego 1a, 88-400 Żnin
													 | 
					
							                							                									
						| Nazwa nadana zamowieniu | 
						
															Zakup i dostawę  artykułów żywnościowych- nabiał, mięso i wędliny, owoce i warzywa, artykuły spożywcze
													 | 
					
							                									
						| Numer referencyjny | 
						
															ZP- SCUW.ZP.36/18
													 | 
					
							                							                									
						| Rodzaj zamowienia | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Czy podzielone na czesci | 
						
															1
													 | 
					
							                							                									
						| Okreslenie przedmiotu | 
						
															Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów żywnościowych- na potrzeby stołówek dla następujących jednostek: 
1.	 Przedszkole Miejskie nr 1 im. Marii Konopnickiej w Żninie
 ul. Browarowa 16, 88–400 Żnin 
2.	Przedszkole Miejskie nr 2 im. Jana Brzechwy w Żninie
ul. Kl. Janickiego 10,  88–400 Żnin 
3.	Szkoła Podstawowa nr 1 w Żninie im. Powstańców Wielkopolskich 
ul. Szkolna 4,  88–400 Żnin 
4.	Szkoła Podstawowa nr 2 im. Jana Śniadeckiego w Żninie
ul. W. Pieniężnej 19,  88–400 Żnin 
5.	Szkoła Podstawowa nr 5 w Żninie 
ul. 1 Stycznia 17,  88–400 Żnin 
6.	Żłobek Gminny w Żninie 
ul. Jasna 5, 88–400 Żnin 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie ilości i jakości ujęty został
w załączniku nr 2 do SIWZ.
Zamawiający informuje iż niniejsze zamówienie obejmuje 4 części:
część 1 – nabiał
część 2 – mięso i wędliny
część 3 – owoce i warzywa
część 4 – artykuły spożywcze 
													 | 
					
							                									
						| Cpv glowny przedmiot | 
						
															15000000-8
													 | 
					
							                									
						| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc | 
						
															0,00
													 | 
					
							                							                									
						| Okres w miesiacach | 
						
															4
													 | 
					
							                									
						| Okreslenie warunkow | 
						
															Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
													 | 
					
							                									
						| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow | 
						
															Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
													 | 
					
							                									
						| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow | 
						
															część 1;
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - zrealizował jedną dostawę o wartości minimum 70 000,00 zł brutto, której przedmiotem była dostawa  artykułów żywnościowych (nabiał). 
 część 2;
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - zrealizował jedną dostawę o wartości minimum 100 000,00 zł brutto, której przedmiotem była dostawa  artykułów żywnościowych (mięso).
część 3;
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - zrealizował jedną dostawę o wartości minimum 90 000,00 zł brutto, której przedmiotem była dostawa  artykułów żywnościowych (owoce i warzywa). 
część 4;
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - zrealizował jedną dostawę o wartości minimum 70 000,00 zł brutto, której przedmiotem była dostawa  artykułów żywnościowych (artykuły spożywcze). 
													 | 
					
							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia | 
						
															1
													 | 
					
							                							                									
						| Wykaz dokumentow zaswiadczen | 
						
															Zamawiający przed udzieleniem zamówienia nie będzie wzywał wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia oświadczeń lub dokumentów.
													 | 
					
							                									
						| Zakresie warunkow udzialu | 
						
															Zamawiający przed udzieleniem zamówienia nie będzie wzywał wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia oświadczeń lub dokumentów.
													 | 
					
							                									
						| Inne dokumenty niewymienione | 
						
															W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę warunków określonych w części 5 SIWZ oraz wykazania braku podstaw wykluczenia wykonawca musi złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty:
1)	aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 3A do SIWZ oraz Załączniku nr 3B do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią odpowiednio wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełniania warunki udziału w postępowaniu. 
2)	w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1.1) części 6 SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia.
3)	wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1.1) części 6 SIWZ.
4)	zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt. 4 oraz 6 części 5 SIWZ, jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów.
2.	Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej (http://bip.umznin.pl) informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (tj. informacji z otwarcia ofert) przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ
													 | 
					
							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Zastosowanie procedury pzp | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Zmiana umowy | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Zmiana umowy tekst | 
						
															1.	Zmiany postanowień Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2.	Dopuszcza się istotne zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty: 
w następującym zakresie:
•	zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku:
•	zmiany stawki podatku VAT, w odniesieniu do produktów, których dotyczy umowa,
•	ograniczenia lub zwiększenia zakresu dostaw na danej części zamówienia wynikającej ze znacznego ograniczenia/zwiększenia liczby dzieci korzystających z posiłków
													 | 
					
							                									
						| IV 4 4 data | 
						
															2018-08-10T00:00:00+02:00
													 | 
					
							                									
						| IV 4 4 godzina | 
						
															09:00
													 | 
					
							                							                									
						| IV 4 5 okres | 
						
															30
													 | 
					
							                							                							                									
						| IV 6 6 | 
						
															Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 
	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samorządowe Centrum Usług Wspólnych ul. Potockiego 1a, 88-400 Żnin
	inspektorem ochrony danych osobowych w Samorządowym Centrum Usług Wspólnych  jest Pan Jan Gierszewski tel: 601-181-668, e-mail: biuro@oin.info.pl
	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Dostawę artykułów żywnościowych-  nabiał, mięso i wędliny, owoce i warzywa, artykuły spożywcze”, nr sprawy  ZP- SCUW.ZP.36/18 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;  
	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  
	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
	posiada Pani/Pan:
−	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
−	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
−	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;  
−	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
	nie przysługuje Pani/Panu:
−	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
−	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
−	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 
													 | 
					
							                							                									
									
																																																					
									| Zalacznik czesc nr | 
									
																					1
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik nazwa | 
									
																					Nabiał
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik cpv glowny przedmiot | 
									
																					15500000-3
																			 | 
								
																																			
									| Szacunkowa wartosc zamowienia zal | 
									
																					0,00
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik okres w miesiacach | 
									
																					4
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik krotki opis | 
									
																					Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie ilości i jakości ujęty został
w załączniku nr 2 do SIWZ.
																			 | 
								
														
						|   |   | 
																																																					
									| Zalacznik czesc nr | 
									
																					2
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik nazwa | 
									
																					Mięso i wędliny
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik cpv glowny przedmiot | 
									
																					15100000-9
																			 | 
								
																																			
									| Szacunkowa wartosc zamowienia zal | 
									
																					0,00
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik okres w miesiacach | 
									
																					4
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik krotki opis | 
									
																					Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie ilości i jakości ujęty został
w załączniku nr 2 do SIWZ.
																			 | 
								
														
						|   |   | 
																																																					
									| Zalacznik czesc nr | 
									
																					3
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik nazwa | 
									
																					owoce i warzywa
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik cpv glowny przedmiot | 
									
																					15300000-1
																			 | 
								
																																			
									| Szacunkowa wartosc zamowienia zal | 
									
																					0,00
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik okres w miesiacach | 
									
																					4
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik krotki opis | 
									
																					Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie ilości i jakości ujęty został
w załączniku nr 2 do SIWZ.
																			 | 
								
														
						|   |   | 
																																																					
									| Zalacznik czesc nr | 
									
																					4
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik nazwa | 
									
																					artykuły spożywcze
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik cpv glowny przedmiot | 
									
																					15800000-6
																			 | 
								
																																			
									| Szacunkowa wartosc zamowienia zal | 
									
																					0,00
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik okres w miesiacach | 
									
																					4
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik krotki opis | 
									
																					Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie ilości i jakości ujęty został
w załączniku nr 2 do SIWZ.
																			 | 
								
														
						|   |   |