GuidZP400 |
03f84b0b-e4e4-4633-a5c0-a1fc7977f345
|
Biuletyn |
597546-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Samorządowe Centrum Usług Wspólnych w Żninie
|
Regon |
365273130
|
Zamawiajacy adres ulica |
Potockiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1a
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Żnin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
88-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
52 30 22 482
|
Zamawiajacy fax |
52 30 32 482
|
Zamawiajacy email |
m.adamczyk@gminaznin.pl, d.gutowska@gminaznin.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy |
1
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://scuwznin.bip.gov.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://scuwznin.bip.gov.pl
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
złożyć/przesłać pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Ofertę należy złożyć w sekretariacie Samorządowego Centrum Usług Wspólnych w Żninie ul. Potockiego 1a, 88-400 Żnin
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawę artykułów żywnościowych- nabiał, mięso i wędliny, owoce i warzywa, artykuły spożywcze
|
Numer referencyjny |
ZP- SCUW.ZP.36/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów żywnościowych- na potrzeby stołówek dla następujących jednostek:
1. Przedszkole Miejskie nr 1 im. Marii Konopnickiej w Żninie
ul. Browarowa 16, 88–400 Żnin
2. Przedszkole Miejskie nr 2 im. Jana Brzechwy w Żninie
ul. Kl. Janickiego 10, 88–400 Żnin
3. Szkoła Podstawowa nr 1 w Żninie im. Powstańców Wielkopolskich
ul. Szkolna 4, 88–400 Żnin
4. Szkoła Podstawowa nr 2 im. Jana Śniadeckiego w Żninie
ul. W. Pieniężnej 19, 88–400 Żnin
5. Szkoła Podstawowa nr 5 w Żninie
ul. 1 Stycznia 17, 88–400 Żnin
6. Żłobek Gminny w Żninie
ul. Jasna 5, 88–400 Żnin
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie ilości i jakości ujęty został
w załączniku nr 2 do SIWZ.
Zamawiający informuje iż niniejsze zamówienie obejmuje 4 części:
część 1 – nabiał
część 2 – mięso i wędliny
część 3 – owoce i warzywa
część 4 – artykuły spożywcze
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
4
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
część 1;
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - zrealizował jedną dostawę o wartości minimum 70 000,00 zł brutto, której przedmiotem była dostawa artykułów żywnościowych (nabiał).
część 2;
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - zrealizował jedną dostawę o wartości minimum 100 000,00 zł brutto, której przedmiotem była dostawa artykułów żywnościowych (mięso).
część 3;
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - zrealizował jedną dostawę o wartości minimum 90 000,00 zł brutto, której przedmiotem była dostawa artykułów żywnościowych (owoce i warzywa).
część 4;
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - zrealizował jedną dostawę o wartości minimum 70 000,00 zł brutto, której przedmiotem była dostawa artykułów żywnościowych (artykuły spożywcze).
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia nie będzie wzywał wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia oświadczeń lub dokumentów.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia nie będzie wzywał wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia oświadczeń lub dokumentów.
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę warunków określonych w części 5 SIWZ oraz wykazania braku podstaw wykluczenia wykonawca musi złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty:
1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 3A do SIWZ oraz Załączniku nr 3B do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią odpowiednio wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełniania warunki udziału w postępowaniu.
2) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1.1) części 6 SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia.
3) wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1.1) części 6 SIWZ.
4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt. 4 oraz 6 części 5 SIWZ, jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów.
2. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej (http://bip.umznin.pl) informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (tj. informacji z otwarcia ofert) przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiany postanowień Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Dopuszcza się istotne zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty:
w następującym zakresie:
• zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku:
• zmiany stawki podatku VAT, w odniesieniu do produktów, których dotyczy umowa,
• ograniczenia lub zwiększenia zakresu dostaw na danej części zamówienia wynikającej ze znacznego ograniczenia/zwiększenia liczby dzieci korzystających z posiłków
|
IV 4 4 data |
2018-08-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samorządowe Centrum Usług Wspólnych ul. Potockiego 1a, 88-400 Żnin
inspektorem ochrony danych osobowych w Samorządowym Centrum Usług Wspólnych jest Pan Jan Gierszewski tel: 601-181-668, e-mail: biuro@oin.info.pl
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Dostawę artykułów żywnościowych- nabiał, mięso i wędliny, owoce i warzywa, artykuły spożywcze”, nr sprawy ZP- SCUW.ZP.36/18 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Nabiał
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
4
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie ilości i jakości ujęty został
w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Mięso i wędliny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
4
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie ilości i jakości ujęty został
w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
owoce i warzywa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
4
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie ilości i jakości ujęty został
w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
artykuły spożywcze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
4
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie ilości i jakości ujęty został
w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |