GuidZP400 |
05ed538f-2ee6-4cfb-8dc6-cbe104fe2b90
|
Biuletyn |
599859-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Opieki Zdrowotnej w Świętochłowicach Sp. z o. o.
|
Regon |
31145085927
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Chorzowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
38
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Świętochłowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
41605
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
322 453 338
|
Zamawiajacy fax |
327 707 435
|
Zamawiajacy email |
zaopatrzenie@zoz.net.pl
|
Adres strony url |
www.zoz.net.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.zoz.net.pl
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zoz.net.pl
|
Oferty wnioski dostepne |
Zespół Opieki Zdrowotnej w Świętochłowicach sp. z o.o., ul. Chorzowska 38, 41-605 Świętochłowice, budynek administracji po. nr 19
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa pieluchomajtek dla dorosłych, pieluch jednorazowych i produktów pielęgnacyjnych.
|
Numer referencyjny |
22/ZA/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawy pieluchomajtek dla dorosłych, pieluch jednorazowych i produktów pielęgnacyjnych zawartych w 6 pakietach znajdujących się w załączniku nr 6 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i o braku podstaw do wykluczenia – Załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i o braku podstaw do wykluczenia – Załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W celu spełnienia powyższego warunku Wykonawca obowiązany jest przedstawić wykaz wykonanych/wykonywanych minimum 3 dostaw (rozumianych jako wykonanie umowy w całości lub części) odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. dostawie pieluchomajtek dla dorosłych, pieluch jednorazowych dla niemowląt i produktów pielęgnacyjnych o wartości min. 80 000,00 zł brutto rocznie dla pakietu nr 1 oraz min. 10 000,00 zł brutto rocznie dla pozostałych pakietów, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie – Załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Wykaz wykonanych/wykonywanych minimum 3 dostaw (rozumianych jako wykonanie umowy w całości lub części) odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. dostawie pieluchomajtek dla dorosłych, pieluch jednorazowych dla niemowląt i produktów pielęgnacyjnych o wartości min. 80 000,00 zł brutto rocznie dla pakietu nr 1 oraz min. 10 000,00 zł brutto rocznie dla pozostałych pakietów, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Dopuszcza się możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z następujących okoliczności:
1)obniżenia ceny jednostkowej przez Wykonawcę;
2)zmiany stawki podatku VAT, wówczas cena netto nie ulegnie zmianie, nastąpi jedynie zmiana ceny brutto;
3)zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, w następstwie siły wyższej lub przedłużającej się nadmiernie procedury udzielenia nowego zamówienia w procedurze otwartej;
4)zmiany producenta przedmiotu umowy, w przypadku gdy producent wskazany w ofercie przez Wykonawcę wycofał się z produkcji. W takim przypadku Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamiennik, po cenie określonej w formularzu ofertowym;
5)nastąpiło niemożliwe do przewidzenia na etapie składania oferty zwiększenie zapotrzebowania określonej pozycji asortymentowej lub wystąpienie innych sytuacji nieprzewidzianych w trakcie jej realizacji, których Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć;
6)Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na treść złożonej oferty w takim zakresie w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień umowy do zaistniałego stanu prawnego;
7)Zastąpienia Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym wykonawcą w wyniku połączenia, podziału, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia na podstawie art.24 ust.1. ustawy Pzp lub art.24 ust. 5 ustawy Pzp wskazane w SIWZ lub nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, lub przekształcenie Wykonawcy będącego następstwem sukcesji uniwersalnej, w związku z sukcesją generalną, dziedziczeniem spółek handlowych zgodnie z KSH, a także sukcesją z mocy prawa, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Przekształcony Wykonawca musi nadal spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz nie mogą zachodzić wobec niego podstawy wykluczenia na podstawie art. 24 ust. ustawy Pzp lub art.24 ust. 5 ustawy Pzp wskazane w SIWZ;
8)Zmiana nazwy Wykonawcy wskutek zaistnienia okoliczności warunkujących dokonanie zmiany nazwy Wykonawcy;
9)Zmianie podlegają także inne postanowienia w stosunku do treści oferty jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z następujących okoliczności:
a) Zmiana osoby odpowiedzialnej za wykonanie Usługi ze strony Zamawiającego, w przypadku braku możliwości wykonywania wskazanych czynności przez tę osobę - zmiana ta następuje poprzez pisemne zgłoszenie tego faktu drugiej Stronie i nie wymaga zawarcia aneksu do umowy.
b) Zmiana danych związana z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, zmiana danych teleadresowych Wykonawcy lub Zamawiającego - zmiana ta następuje poprzez pisemne zgłoszenie tego faktu drugiej Stronie i nie wymaga zawarcia aneksu do umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-08-24T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Jednorazowe pieluchomajtki i majtki chłonne dla dorosłych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Jednorazowe pieluchomajtki i majtki chłonne dla dorosłych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Jednorazowe pieluchy dla niemowląt
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33771200-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Jednorazowe pieluchy dla niemowląt
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Produkty pielęgnacyjne dla dorosłych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Produkty pielęgnacyjne dla dorosłych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Produkty pielęgnacyjne dla dzieci
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Produkty pielęgnacyjne dla dzieci
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Chusteczki pielęgnacyjne dla dzieci
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33751000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Chusteczki pielęgnacyjne dla dzieci
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pianka oczyszczająco-pielęgnacyjna dla dorosłych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pianka oczyszczająco-pielęgnacyjna dla dorosłych
|
| |