GuidZP400 |
59661655-d9c3-4d6f-b361-c0cd576f9c69
|
Biuletyn |
609995-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach
|
Regon |
28836600028
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wybrzeże Armii Krajowej
|
Zamawiajacy adres numer domu |
15
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gliwice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
44101
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
032 2789171, 2789172, 2789193,
|
Zamawiajacy fax |
032 2789197, 2789198
|
Zamawiajacy email |
przetargi@io.gliwice.pl
|
Adres strony url |
www.io.gliwice.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Instytut badawczy
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.io.gliwice.pl/instytut/zamowienia
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centrum Onkologii - Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, 44-101 Gliwice, Budynek Główny Dyrekcji, Parter, Kancelaria pok. nr 134
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu AGD dla Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddziału w Gliwicach
|
Numer referencyjny |
DO/DZ-381-1-151/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa sprzętu AGD dla Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddziału w Gliwicach, zwanego dalej Zamawiającym, w tym:
Zadanie nr 1: Odkurzacz wodny
Zadanie nr 2: Szafa mroźnicza
Zadanie nr 3: Chłodziarko-zamrażarka
Zadanie nr 4: Chłodziarka
Zadanie nr 5: Lodówka z zamrażalnikiem
Zadanie nr 6: Chłodziarka farmaceutyczna
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególnionego sprzętu stanowi załącznik nr od 2.1 do 2.6 niniejszej SIWZ, tj. „Specyfikacja asortymentowo-cenowa”.
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Przedmiot zamówienia podzielony jest na sześć odrębnych części. Zamawiający rozstrzygnie przetarg, gdy co najmniej jedna niepodlegająca odrzuceniu oferta wpłynie na adres Zamawiającego na całość zamówienia lub jego część.
|
Cpv glowny przedmiot |
39710000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania przedmiotu zamówienia dla:
Zadania nr 1: do 42 dni kalendarzowych licząc od daty zawarcia umowy,
Zadania nr 2: do 30 dni kalendarzowych licząc od daty zawarcia umowy,
Zadania nr 3: do 30 dni kalendarzowych licząc od daty zawarcia umowy,
Zadania nr 4: do 30 dni kalendarzowych licząc od daty zawarcia umowy,
Zadania nr 5: do 30 dni kalendarzowych licząc od daty zawarcia umowy,
Zadania nr 6: do 56 dni kalendarzowych licząc od daty zawarcia umowy.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (rozdział VI ust. 2 pkt. 2 SIWZ).
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów:
1) deklaracji zgodności lub certyfikatu CE, potwierdzających oznakowanie CE (dotyczy zadań nr 2 i 6).
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16÷20 ustawy Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu Wykonawcy.
2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. – O ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r. poz. 798 ze zm.).
Wzór oświadczenia zostanie zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego wraz z informacją z otwarcia ofert.
3. W przypadku, gdy Wykonawcy należą do tej samej grupy kapitałowej wraz ze włożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy zgodnie z warunkami podanymi we wzorze umowy stanowiącym załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (załącznik nr 4.1 w zakresie zadania nr 1, 3, 4, 5 oraz załącznik nr 4.2 w zakresie zadania nr 2, 6).
|
IV 4 4 data |
2018-09-11T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. Dla uzyskania ważności oferta musi zawierać wypełnione, podpisane i opieczętowane (pieczątką firmową i imienną) przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy dokumenty:
1) „Oferta Przetargowa” - załącznik nr 1 do SIWZ,
2) „Specyfikacja asortymentowo-cenowa”(opis przedmiotu zamówienia) - załącznik nr 2.1÷2.6 do SIWZ,
3) Oświadczenie dotyczące przesłanek do wykluczenia - załącznik nr 3 do SIWZ,
4) pełnomocnictwo/pełnomocnictwa do podpisania oferty i załączników.
2. Zamawiający przy wyborze oferty najkorzystniejszej w zakresie wszystkich zadań od nr 1 do nr 6 będzie kierował się kryterium "cena - 100%".
|