GuidZP400 |
f4eddde6-e773-429a-9323-5bc17eb30cbb
|
Biuletyn |
610187-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich
|
Regon |
000288981
|
Zamawiajacy adres ulica |
Wybrzeże L.Pasteura
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
50-367
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
71 7841174
|
Zamawiajacy fax |
71 7840045
|
Zamawiajacy email |
monika.komorowska@am.wroc.pl
|
Adres strony url |
www.umed.wroc.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.umed.wroc.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.umed.wroc.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół ds. Zamówień Publicznych UMW, ul. Marcinkowskiego 2-6; 50-368 Wrocław, pokój 3A 112.1
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa Systemu Wirtualnej Symulacji Medycznej w Ratownictwie Medycznym oraz urządzeń diagnostycznych na potrzeby Wydziału Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
|
Numer referencyjny |
UMW/AZ/PN-95/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa Systemu Wirtualnej Symulacji Medycznej w Ratownictwie Medycznym oraz urządzeń diagnostycznych na potrzeby Wydziału Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.
Przedmiot zamówienia podzielono na 3 (trzy) części osobno oceniane:
Część A – System Wirtualnej Symulacji Medycznej w Ratownictwie Medycznym
Część B – Urządzenie do pomiaru i analizy postawy oraz kręgosłupa w trakcie ruchu
Część C – Urządzenie do pomiaru stóp i chodu w ruchu z płytą tensometryczną
2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Arkuszach informacji technicznej, stanowiących Załącznik nr 2 (A–C) do Siwz.
3. Zamawiający wymaga, by oferowane urządzenia wchodzące w skład przedmiotu zamówienia były dopuszczone do obrotu na terytorium Polski oraz by odpowiadały opisowi zawartemu w Załączniku nr 2 (A–C) do Siwz.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Informacje na temat katalogow |
Zamawiający ustalił maksymalny termin realizacji przedmiotu zamówienia – 14 dni od daty podpisania umowy (termin realizacji przedmiotu zamówienia stanowi kryterium oceny ofert).
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oferta powinna zawierać:
1) Formularz(e) ofertowy(e) (wzór – załącznik nr 1 (A-C) do Siwz), dla części, na którą(e) Wykonawca składa ofertę – wypełniony(e) przez Wykonawcę,
2) Arkusz(e) informacji technicznej (wzór – Załącznik nr 2 (A–C) do Siwz), dla części, na którą(e) Wykonawca składa ofertę – wypełniony(e) przez Wykonawcę,
3) Oświadczenia wymienione w Rozdziale VII pkt. 1-4 niniejszej Siwz,
4) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (wzór – załącznik nr 4 do Siwz),
5) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy – jeżeli dotyczy. Pełnomocnictwa winny być przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności, o której mowa w art. 144 ust. 1 pkt. 2-6 Pzp, albo, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 1 Pzp, jedna z wymienionych poniżej okoliczności:
1) zmiana stawki podatku VAT w toku wykonywania umowy – do ceny netto zostanie doliczona stawka VAT obowiązująca w dniu wystawienia faktury;
2) wejście w życie innych, niż wymienione w pkt 1, regulacji prawnych po dacie zawarcia umowy, wywołujących potrzebę jej zmiany;
3) wystąpienie konieczności wprowadzenia zmian doprecyzowujących treść umowy, jeżeli potrzeba ich wprowadzenia wynika z rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów;
4) zmiany organizacyjne Zamawiającego (między innymi zmiany związane z wprowadzeniem nowego programu elektronicznego obiegu dokumentów, zmiany organizacji pracy kancelarii);
5) zmiana sposobu realizacji zamówienia, jeśli rozwiązanie zaproponowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę przyczyni się do wyższej jakości końcowej zamówienia, przy czym zmiana ta nie będzie miała wpływu na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy.
Nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art. 144 Pzp następujące wypadki, które wymagają jedynie poinformowania drugiej Strony w formie pisemnej z 3 (trzy) dniowym wyprzedzeniem:
1) zmiana danych teleadresowych Stron;
2) zmiana danych rejestrowych Stron;
3) zmiana sposobu prowadzenia korespondencji pomiędzy Stronami.
|
IV 4 4 data |
2018-09-07T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Część A - System Wirtualnej Symulacji Medycznej w Ratownictwie Medycznym
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Arkuszu informacji technicznej, stanowiącym Załącznik nr 2A do Siwz. Zamawiający wymaga, by oferowane urządzenia wchodzące w skład przedmiotu zamówienia były dopuszczone do obrotu na terytorium Polski oraz by odpowiadały opisowi zawartemu w Załączniku nr 2 A do Siwz.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Część B – Urządzenie do pomiaru i analizy postawy oraz kręgosłupa w trakcie ruchu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Arkuszu informacji technicznej, stanowiącym Załącznik nr 2 B do Siwz. Zamawiający wymaga, by oferowane urządzenia wchodzące w skład przedmiotu zamówienia były dopuszczone do obrotu na terytorium Polski oraz by odpowiadały opisowi zawartemu w Załączniku nr 2 B do Siwz.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Część C – Urządzenie do pomiaru stóp i chodu w ruchu z płytą tensometryczną
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Arkuszu informacji technicznej, stanowiącym Załącznik nr 2 C do Siwz. Zamawiający wymaga, by oferowane urządzenia wchodzące w skład przedmiotu zamówienia były dopuszczone do obrotu na terytorium Polski oraz by odpowiadały opisowi zawartemu w Załączniku nr 2 C do Siwz.
|
| |