GuidZP400 |
1f2a8099-42a2-4671-b0e0-f483d54d9ed7
|
Biuletyn |
610206-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Miasto Poznań
|
Regon |
63125782200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Plac Kolegiacki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
17
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
61841
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
618 785 210
|
Zamawiajacy fax |
61 878 50 85
|
Zamawiajacy email |
zp@um.poznan.pl
|
Adres strony url |
https://bip.poznan.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://bip.poznan.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.poznan.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta Poznania, Wydział Zamówień i Obsługi Urzędu, pl. Kolegiacki 17, 61 – 841 Poznań pok. 152
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawę drewnianych mebli zewnętrznych
|
Numer referencyjny |
ZOU-XII.271.147.2018.JW
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa drewnianych mebli zewnętrznych, stanowiących część wyposażenia Dziedzińca Urzędu Miasta Poznania wraz z ich montażem, wykonanych zgodnie z warunkami umowy wraz z załącznikami – stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ.
Meble mają być wykonane zgodnie z załączonym projektem – Załącznik nr 2 do umowy oraz opisem przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 3 do umowy.
Meble będą użytkowane na zewnątrz przez cały rok, Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania minimum 1 raz w roku olejowania elementów drewnianych oraz przeglądu i w razie konieczności, uzupełnienia powłoki elementów stalowych przez minimalny okres gwarancji dwóch lat.
|
Cpv glowny przedmiot |
39142000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-11-30T00:00:00+01:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że:
a) samodzielnie lub jeden z konsorcjantów lub inny podmiot, na którego zdolnościach zawodowych polega Wykonawca (doświadczenie ww. podmiotów nie sumuje się) wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie co najmniej jedną dostawę: mebli zewnętrznych na wymiar lub elementów małej architektury ogrodowej, tj. ogrodzenia, płoty, balustrady, o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto.
B) dysponować będzie następującymi narzędziami niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia.
Minimum jednym:
urządzeniem elektrycznym do obróbki drewna,
urządzeniem elektrycznym do obróbki stali,
urządzeniem umożliwiającym malowanie proszkowe stali,
urządzeniem umożliwiającym zabezpieczenie antykorozyjne poprzez ocynk ogniowy.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie,
wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających,
czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny
o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać
tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej
niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Należy złożyć wypełniony
i podpisany załącznik nr 6 do SIWZ wraz z dowodami.
b) wykaz narzędzi dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - wypełniony i podpisany załącznik nr 7 do SIWZ
|
Inne dokumenty niewymienione |
• Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ;
• Wypełniony i podpisany Formularz cenowy – załącznik nr 1a do SIWZ;
• Wypełniony i podpisany „Harmonogram realizacji umowy” – załącznik
nr 4 do umowy (w dniu podpisania umowy);
• Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego), wymaga się złożenia pełnomocnictwa w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Ustala się wadium w wysokości 1600,00 zł
2. Wadium wnosi się pod rygorem odrzucenia oferty przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku z niżej wymienionych form na Beneficjenta:
- w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Miasta Poznania,
Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań
91 1020 4027 0000 1502 1262 0672
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Poręczenia i gwarancje należy wystawić na Beneficjenta:
Miasto Poznań
Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań.
3. W celu wniesienia wadium w formach niepieniężnych należy się zgłosić do Pani Jolanty Rybakowskiej nr tel. 61 878 54 02, pokój nr 227 w celu uzgodnienia trybu potwierdzenia wniesienia. Przyjęcie dokumentu przez Wydział Finansowy
nie jest jednoznaczne z poprawnością złożonego wadium.
4. Za skuteczny termin wniesienia wadium w formie pieniężnej, przyjęty za ważny, będzie termin uznania rachunku Zamawiającego w dniu i godzinie otwarcia ofert
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwości dokonania zmiany postanowień umowy w stosunku do treści złożonej oferty w przypadku dotyczącym zmiany terminów harmonogramu
(Załącznik nr 4 do umowy) niemających wpływu na ostateczny termin realizacji przedmiotu zamówienia. Zmiana jest możliwa na wniosek Wykonawcy, po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego.
|
IV 4 4 data |
2018-09-07T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|