| GuidZP400 |
4122106e-ed69-43db-9bfc-63cf0d61839f
|
| Biuletyn |
610896-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu
|
| Regon |
51432500000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Piastowska
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
14
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Opole
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
45-082
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
opolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
77 45 24 327
|
| Zamawiajacy email |
bil_zp@opole.uw.gov.pl
|
| Adres strony url |
www.opole.uw.gov.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bipouw.e-wojewoda.pl
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa urządzeń i oprogramowania do serwerowni Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego
|
| Numer referencyjny |
BOU.V.272.16.2018.MP
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Dostawa urządzeń i oprogramowania do serwerowni Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego.
Zamówienie obejmuje:
a) Dostawę 3 szt. Serwerów RACK Fujitsu RX2540 M4 2U lub równoważnych
b) Dostawę 1 szt. Serwera RACK Fujitsu RX2540 M4 2U lub równoważnego do systemu backupu
c) Dostawę 1 szt. systemu umożliwiającego backup
d) Dostawę 3 szt. systemów operacyjnych Microsoft Windows Server Datacenter
e) Dostawę 1 pakietu licencji dostępowych Windows CAL
f) Dostawę Licencji oprogramowania do wirtualizacji VMware vSphere 6 Standard, lub równoważnych
g) Wdrożenie i wsparcie techniczne wykonawcy
|
| Cpv glowny przedmiot |
48820000-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
60
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie oprócz „Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1b pkt 1) ustawy, na podstawie, którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunku (Załącznik nr 4 do SIWZ)
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie oprócz „Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1b pkt 2) ustawy”, na podstawie, którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunku (Załącznik nr 4 do SIWZ)
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zdolność techniczna: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie oprócz „Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1b pkt 3) ustawy”, na podstawie, którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunku (Załącznik nr 4 do SIWZ)
Zdolność zawodowa - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, z należytą starannością co najmniej jedno zamówienie obejmujące dostawę urządzeń i oprogramowania serwerowego na kwotę min. 400 000 zł brutto - oświadczenie Wykonawcy zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 5 PZP:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie
z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz
z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
c) aktualne zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu opisanych przez Zamawiającego w Dziale VI SIWZ Wykonawcy zobowiązani są złożyć wykaz wykonanych dostaw zgodnych z przedmiotem zamówienia –– /zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ/ wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów określających, czy zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały prawidłowo ukończone.
Dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były zrealizowane, a jeżeli
z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Oświadczenie dot. grupy kapitałowej: Załącznik nr 5 do SIWZ,
Wzór zobowiązania do dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia: Załącznik nr 6 do SIWZ.
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawców uczestniczących w postępowaniu wadium w wysokości 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100).
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, z wyłączeniem zmian dotyczących:
1) terminu realizacji zamówienia,
2) warunków płatności,
3) wymiany sprzętu i oprogramowania stanowiącego przedmiot umowy na inny, spełniający wszelkie wymagania opisu przedmiotu zamówienia,
4) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonego pierwotnie w umowie – w takim przypadku zmianie może ulec wysokość wynagrodzenia oraz termin realizacji.
2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 pkt 1-3 mogą nastąpić jedynie w uzasadnionych przypadkach:
1) w przypadku wystąpienia „siły wyższej” tj. katastrofa naturalna, strajk, pożar, eksplozja, wojna, atak terrorystyczny,
2) w przypadku konieczności dostarczenia innego sprzętu (bez zmiany ceny), niż dostępny w momencie składania przez Wykonawcę oferty w postępowaniu w celu zawarcia umowy, spowodowanej zakończeniem produkcji sprzętu lub wycofaniem go z produkcji lub obrotu na terytorium Rzeczyposposlitej Polskiej, posiadającego paramentry nie gorsze od zaproponowanych przez Wykonawcę w ofercie złożonej w postępowaniu w celu zawarcia umowy,
3) gdy zaistniały istotne okoliczności, których nie można było przewidzieć przy zawarciu umowy,
4) w przypadku zmiany wysokości ustawowej stawki podatku VAT poprzez wprowadzenie nowej stawki VAT dla towarów, których ta zmiana będzie dotyczyć i zmiany wynagrodzenia brutto wynikającej ze zmiany stawki podatku.
3. Wszelkie zmiany umowy dokonane w innej formie niż pisemna są nieważne.
|
| IV 4 4 data |
2018-09-11T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
Polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|