Dostawa i montaż mebli biurowych dla potrzeb Oddziału ZUS w Płocku i terenowych jednostek organizacyjnych

Data publikacji 2018-08-30
Data zakończenia 2018-09-07 00:00:00
Instytucja Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku
Miejscowość Płock
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 610300-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli biurowych i sprzętu AGD dla potrzeb Oddziału ZUS w Płocku i terenowych jednostek organizacyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Część II SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3f0fbe62-c965-4024-aaec-ce5575a2e9e0
Biuletyn 610300-N-2018
Zamawiajacy nazwa Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku
Regon 1775600388
Zamawiajacy adres ulica Jachowicza
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Płock
Zamawiajacy kod pocztowy 09-402
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48242625271,
Zamawiajacy fax +48242625660
Zamawiajacy email ZAP_Plock@zus.pl,
Adres strony url www.zus.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zus.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zus.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Osobiście, pocztą lub kurierem
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres al. Jachowicza 1, 09-402 Płock
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż mebli biurowych dla potrzeb Oddziału ZUS w Płocku i terenowych jednostek organizacyjnych
Numer referencyjny 280000/271/15/2018-ZAP
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli biurowych i sprzętu AGD dla potrzeb Oddziału ZUS w Płocku i terenowych jednostek organizacyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Część II SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 40
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Inne dokumenty dołączane do oferty: 1) Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie) osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika z wpisu do KRS lub CEIDG (lub ich odpowiednika w danym kraju); 2) W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi;
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych) - dotyczy części nr 1. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium dla części nr 2 oraz części nr 3.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza zmiany umowy: - w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Pzp oraz przewiduje możliwość dokonania w umowie następujących istotnych zmian: 1) wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany wysokości podatku VAT, 2) terminu realizacji przedmiotu umowy ze względu na: a) zaistnienie działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych, z wyjątkiem tych które mogą być spowodowane użyciem ich przez Wykonawcę, b) zaistnienie klęski żywiołowej, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi, bunty, niepokoje, strajki.
IV 4 4 data 2018-09-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa i montaż mebli biurowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis I. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli biurowych dla potrzeb Oddziału ZUS w Płocku i terenowych jednostek organizacyjnych. II. Termin wykonania zamówienia: od 30 do 40 dni (wg wyboru Wykonawcy wskazanego w ofercie) od daty zawarcia umowy; III. Dostawa i montaż obejmuje meble wyszczególnione poniżej: Krzesło obrotowe – podstawa nylonowa - 37 szt. Krzesło obrotowe – podstawa chromowana - 11 szt. Krzesło obrotowe – podstawa stalowa czarna - 10 szt. Krzesło tapicerowane dla klientów – stelaż chromowany - 14 szt. Krzesło zwykłe tapicerowane – stelaż metalowy chromowany - 5 szt. Krzesło konferencyjne– stelaż chromowany - 16 szt. Stół konferencyjny - 2 szt. Stolik Orzech Nizinny- 1 szt. Kontener biurkowy na kółkach zamykany centralnym zamkiem - 13 szt. Kontener biurkowy na kółkach zamykany centralnym zamkiem - 9 szt. Biurko z półką na klawiaturę oraz zawiesiem do stacji komputerowej - 14 szt. Szafa aktowa dwudrzwiowa z zamkiem patentowym - 10 szt. Stół Buk Natural - 1 szt. Stolik Jasny Buk- 2 szt. Szafka zamykana na zamek patentowy - 2 szt. Biurko z półką pod klawiaturę z nadstawką - 3 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa i montaż mebli biurowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis I. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli biurowych dla potrzeb Oddziału ZUS w Płocku i terenowych jednostek organizacyjnych. II. Termin wykonania zamówienia: od 30 do 40 dni (wg wyboru Wykonawcy wskazanego w ofercie) od daty zawarcia umowy III. Dostawa i montaż obejmuje meble wyszczególnione poniżej: Stolik pod projektor na kółkach - 1 szt. Regał na ulotki - 1 szt. Lada biurowa - 1 komplet
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa i montaż mebli biurowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis I. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli biurowych dla potrzeb Oddziału ZUS w Płocku i terenowych jednostek organizacyjnych. II. Termin wykonania zamówienia: od 30 do 40 dni (wg wyboru Wykonawcy wskazanego w ofercie) od daty zawarcia umowy; III. Dostawa i montaż obejmuje meble wyszczególnione poniżej: Kontener biurkowy na kółkach zamykany na centralny zamek - 5 szt. Biurko z półką pod klawiaturę - 5 szt. Regał otwarto-zamknięty z zamkiem - 5 szt.
  

Criterion

Kryteria Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)