| GuidZP400 |
e4b79a30-5f7d-43f1-b402-6b465c070e0f
|
| Biuletyn |
611799-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Zespół Opieki Zdrowotnej w Pińczowie
|
| Regon |
28100000204289
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Armii Krajowej
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
22
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Pińczów
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
28400
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
| Zamawiajacy telefon |
413 573 031
|
| Zamawiajacy fax |
413 572 491
|
| Zamawiajacy email |
pinczow@poczta.onet.pl
|
| Adres strony url |
www.szpitalpinczow.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpitalpinczow.pl
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitalpinczow.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna - listownie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
zespół opieki zdrowtnej w pińczowie ul. armii krajowej 22, 28-400 pińczów
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa sprzętu medycznego dla ZOZ w Pińczowie
|
| Numer referencyjny |
ZOZ/ZP/7/09/2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
4
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego dla ZOZ w Pińczowie, podzielony na pakiety:
Pakiet nr 1 – Pompa płucząca kolonoskopowa dla pracowni endoskopowej,
Pakiet nr 2 – VIDEOGASTROSKOP HD,
Pakiet nr 3 – aparat elektrochirurgiczny do zabiegów endoskopowych z modułem argonowym,
Pakiet nr 4 – aparat elektrochirurgiczny z modułem argonowym na blok operacyjny.
Zamontowanie, uruchomienie i przeszkolenie pracowników w obsłudze.
2. Szczegółowe wymagania (warunki graniczne) stawiane przedmiotowi zamówienia podane są w parametrach technicznych stanowiących załączniki do SIWZ od nr 2 do nr 5.
|
| Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
30
|
| Okreslenie warunkow |
koncesje, zezwolenia, licencje lub dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich dokumentów na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza warunków szczegółowych w tym zakresie
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza warunków szczegółowych w tym zakresie
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (wzór stanowi załącznik nr 9 do SIWZ). odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do ewidencji lub rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 Ustawy PZP.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do ewidencji lub rejestru. koncesje, zezwolenia, licencje lub dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich dokumentów na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
deklarację zgodności WE, oferowanego sprzętu, z wymaganiami zasadniczymi, wystawione zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2017.211 z późn. zm.).
materiały określające parametry oferowanego sprzętu tj. materiały producenta, foldery, opisy lub
katalogi potwierdzające spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego odpowiednio dla
każdego pakietu, na który Wykonawca składa ofertę.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
- ofertę cenową zgodną z załączonym formularzem ofertowym, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ oraz wypełnione formularze parametrów technicznych podzielone na pakiety od nr 1 do nr 4, które stanowią załączniki od nr 2 do nr 5 do SIWZ.
- oświadczenia, o których mowa w Rozdziale V pkt. 2 lit. b niniejszej SIWZ (załącznik nr 6 i 7 do SIWZ).
- pełnomocnictwo – jeżeli oferta wraz z oświadczeniami składana jest przez pełnomocnika należy do oferty dołączyć pełnomocnictwo upoważniające pełnomocnika do tej czynności.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
W przypadku działania siły wyższej, za którą Strony będą uważać nagłe nadzwyczajne zdarzenia, niezależne od Stron, których żadna Strona nie mogła przewidzieć przed zawarciem niniejszej umowy, a działanie których uniemożliwia wykonanie umowy zgodnie z jej treścią.
|
| IV 4 4 data |
2018-09-14T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:00
|
| IV 4 4 jezyki |
język polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
pakiet 1 Pompa płucząca kolonoskopowa dla pracowni endoskopowej
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
30
|
| Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 1 – Pompa płucząca kolonoskopowa dla pracowni endoskopowej, Zamontowanie, uruchomienie i przeszkolenie pracowników w obsłudze. Szczegółowe wymagania (warunki graniczne) stawiane przedmiotowi zamówienia podane są w parametrach technicznych stanowiących załącznik do SIWZ nr 2.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2 – VIDEOGASTROSKOP HD,
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
30
|
| Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 2 – VIDEOGASTROSKOP HD, Zamontowanie, uruchomienie i przeszkolenie pracowników w obsłudze. Szczegółowe wymagania (warunki graniczne) stawiane przedmiotowi zamówienia podane są w parametrach technicznych stanowiących załączniki do SIWZ od nr 3.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3 – aparat elektrochirurgiczny do zabiegów endoskopowych z modułem argonowym
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
30
|
| Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 3 – aparat elektrochirurgiczny do zabiegów endoskopowych z modułem argonowym, Zamontowanie, uruchomienie i przeszkolenie pracowników w obsłudze. Szczegółowe wymagania (warunki graniczne) stawiane przedmiotowi zamówienia podane są w parametrach technicznych stanowiących załącznik do SIWZ od nr 4.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 4 – aparat elektrochirurgiczny z modułem argonowym na blok operacyjny
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
30
|
| Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 4 – aparat elektrochirurgiczny z modułem argonowym na blok operacyjny, Zamontowanie, uruchomienie i przeszkolenie pracowników w obsłudze. Szczegółowe wymagania (warunki graniczne) stawiane przedmiotowi zamówienia podane są w parametrach technicznych stanowiących załącznik do SIWZ nr 5.
|
| | |