zakup i sukcesywna dostawa obłożeń oraz odzieży do komory kriogenicznej

Data publikacji 2018-09-06
Data zakończenia 2018-09-14 00:00:00
Instytucja Centralny Szpital Kliniczny MSWiA w Warszawie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Odzież specjalna i dodatki,
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 613918-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 330000000, 184000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

zakup i sukcesywna dostawa obłożeń oraz odzieży do komory kriogenicznej,zgodnie z załącznikiem xls i word

Dodatkowe informacje

GuidZP400 23d4e407-161d-4fa7-be1d-92bdb1f85c1e
Biuletyn 613918-N-2018
Zamawiajacy nazwa Centralny Szpital Kliniczny MSWiA w Warszawie
Regon 647265100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wołoska
Zamawiajacy adres numer domu 137
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02507
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 508 18 09
Zamawiajacy fax 22 845 64 57
Zamawiajacy email marketing@cskmswia.pl
Adres strony url http://www.cskmswia.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny SP ZOZ
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.cskmzwia.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.cskmswia.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie na adres wskazany poniżej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Centralny Szpital Kliniczny Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Warszawie Wołoska 137 02-507 Warszawa Polska
Nazwa nadana zamowieniu zakup i sukcesywna dostawa obłożeń oraz odzieży do komory kriogenicznej
Numer referencyjny CSKDZP-2375/27/08/03/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu zakup i sukcesywna dostawa obłożeń oraz odzieży do komory kriogenicznej,zgodnie z załącznikiem xls i word
Cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 575768,00
Waluta calosc PLN
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Próbki - dotyczy zadania nr 1,2,3,4 W celu potwierdzenia spełnienia parametrów zaoferowanego asortymentu Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia do dnia i godziny składania ofert po jednej sztuce zestawu (może być niesterylny) do każdej pozycji oferowanego asortymentu w zadaniach 1,2,3,4. Wszystkie dostarczone próbki muszą być opisane (nieścieralnym atramentem) - którego zadania i której pozycji dotyczą. Próbki należy dostarczyć w oddzielnym opakowaniu opatrzonym danymi Wykonawcy oraz zapisem "Próbki do przetargu na zakup i sukcesywną dostawę obłożeń oraz odzieży do komory kriogenicznej". Karty danych technicznych - dotyczy zadania nr 1,2,3, foldery lub inne materiały dotyczące oferowanych produktów potwierdzające spełnienie wymagań Zamawiającego w zakresie opisu przedmiotu zamówienia. Wszystkie dołączone do oferty dokumenty potwierdzające posiadanie przez oferowane towary wymaganych certyfikatów muszą być wyraźnie oznakowane numerem pakietu (zadania) którego dotyczą Produkty zakwalifikowane jako wyroby medyczne w rozumieniu ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2015r. poz. 876 z późn. zm.) odpowiedni Certyfikat CE (Deklarację zgodności) oraz dokument potwierdzający dokonanie zgłoszenia wyrobu do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych zwanego dalej Prezesem Urzędu, lub dokument potwierdzający dokonanie powiadomienia Prezesa Urzędu o wprowadzeniu na terytorium RP wyrobu przeznaczonego do używania na tym terytorium; W przypadku, gdy następuje pierwsze udostępnienie Zamawiającemu na terytorium państwa członkowskiego wyrobu gotowego do użycia w celu jego używania zgodnie z przewidzianym zastosowaniem ( wprowadzenie do używania ), Wykonawca zobowiązany jest do złożenie wraz z ofertą oświadczenia o pierwszym wprowadzeniu wyrobu do używania. Produkty zakwalifikowane jako produkty lecznicze w rozumieniu ustawy z dnia 06.09.2001r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2008r. Nr 45, poz. 271 z późn. zm.) - Pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego wydane przez Prezesa Urzędu Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, Radę Unii Europejskiej lub Komisję Europejską W przypadku produktów, które nie podlegają w/w przepisom Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty odpowiednie dokumenty dopuszczające te produkty do obrotu i stosowania. Ponadto, Zamawiający wymaga do zadania nr 1,2,3: 1. Certyfikat walidacji procesu sterylizacji wydany przez niezależne laboratorium lub inną jednostkę certyfikowaną. 2. Certyfikat I klasy palności. Zamawiający wymaga, aby wyroby zaoferowane w zadaniu nr 4 były zakwalifikowane do klasy I według reguły 1 według Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dn. 5 listopada 2010 r. w sprawie sposobu klasyfikowania wyrobów medycznych (Dz.U. Nr 215 poz. 1416) oraz muszą być zgodne z wymaganiami zasadniczymi dyrektywy Rady 93/42/EWG wdrożonej ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych. Wszystkie dołączone do oferty dokumenty potwierdzające posiadanie przez oferowane towary wymaganych certyfikatów muszą być wyraźnie oznakowane numerem pakietu (zadania) którego dotyczą
Inne dokumenty niewymienione Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie ze wzorem umowy załączonym do SIWZ
IV 6 1 sposob udostepniania 1.1. W sytuacji, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tj. Dz. U. 2018 poz. 419), Wykonawca winien, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób nie budzący wątpliwości, zastrzec wraz z uzasadnieniem, które spośród zawartych w ofercie informacji stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania. Informacje te winny być umieszczone odrębnie od pozostałych informacji zawartych w ofercie, w osobnej wewnętrznej kopercie, oznaczonej klauzulą: "Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa - nie udostępniać". Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2018-09-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki pl
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 24.1. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych: Zamawiający, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje, że: a) w celu prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ”zakup i sukcesywna dostawa obłożeń oraz odzieży do komory kriogenicznej” – znak sprawy: CSKDZP-2375/27/08/03/2018, prowadzonego w trybie przetarg nieograniczony, przetwarzane będą dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO; b) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Centralny Szpital Kliniczny Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Warszawie Wołoska 137 02-507 Warszawa Tel.: 0225081809 Faks: 0225081803 e-mail: marketing@cskmswia.pl. c) inspektorem ochrony danych osobowych w Centralny Szpital Kliniczny Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Warszawie jest Pan Tomasz Andrasik, kontakt: iod@cskmswia.pl; d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp; e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; h) posiada Pani/Pan: • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, z tym że skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników; • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, z tym że prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych, nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego; • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; i) nie przysługuje Pani/Panu: • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; j) Zamawiający dołoży wszelkich starań, aby zapewnić odpowiednie środki ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym lub umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Oświadczenia w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub 14 RODO- Załącznik nr 7 do SIWZ.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup i sukcesywna dostawa obłożeń dla Pracowni Elektrofizjologii Klinicznej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 135515,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 30
Zalacznik krotki opis Zgodnie z załącznikiem xls i pdf Zakup i sukcesywna dostawa obłożeń dla Pracowni Elektrofizjologii Kliniczne, Zgodnie z załącznikiem xls i pdf
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup i sukcesywna dostawa obłożeń dla Kliniki Kardiochirurgii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 331875,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 30
Zalacznik krotki opis Zgodnie z załącznikiem xls i word Zakup i sukcesywna dostawa obłożeń dla Kliniki Kardiochirurgii. Zgodnie z załącznikiem xls i pdf
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zakup i sukcesywna dostawa obłożeń dla Pracowni Neuroradiologii Interwencyjnej i Radiologii Zabiegowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 67000,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik informacje dodatkowe .
Zalacznik krotki opis Zgodnie z załącznikiem xls i word Zakup i sukcesywna dostawa obłożeń dla Pracowni Neuroradiologii Interwencyjnej i Radiologii Zabiegowe. jZgodnie z załącznikiem xls i pdf
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zakup i sukcesywna dostawa odzieży do komory w temperaturach do -160 C dla Zakładu Usprawniania Leczniczego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18400000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 41378,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zgodnie z załącznikiem xls Zakup i sukcesywna dostawa odzieży do komory w temperaturach do -160 C dla Zakładu Usprawniania Leczniczego. Zgodnie z załącznikiem xls.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)