GuidZP400 |
3fab7ce2-8fdd-40f4-9754-cf684a240be6
|
Biuletyn |
617896-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Technikum Leśne w Białowieży
|
Regon |
5220751600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Park Dyrekcyjny
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Białowieża
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
17230
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
856 812 404
|
Zamawiajacy fax |
856 812 404
|
Zamawiajacy email |
tl@tl.bialowieza.pl
|
Adres strony url |
http://www.tl.bialowieza.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
projekt pn. „Modernizacja infrastruktury kształcenia zawodowego w Technikum Leśnym w Białowieży”, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej oraz budżetu państwa w ramach RPOWP na lata 2014-2020, Oś priorytetowa VIII Działanie 8.2 Poddziałanie 8.2.1. Priorytet inwestycyjny 10.1., umowa o dofinansowanie nr RPPD.08.02.01-IŻ.00-20-001/18
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.tl.bialowieza.pl/bip/zamowienia-publiczne
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Technikum Leśne w Białowieży, ul. Park Dyrekcyjny 1A, 17-230 Białowieża
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Przebudowa istniejącego budynku kotłowni wraz ze zmianą sposobu użytkowania części pomieszczeń
|
Numer referencyjny |
TL/1/09/2018
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku kotłowni wraz ze zmianą sposobu użytkowania części pomieszczeń z przeznaczeniem na cele dydaktyczne – warsztaty szkolne z pomieszczeniami towarzyszącymi , zgodnie z dokumentacją techniczną obejmującą projekty budowlane i wykonawcze oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, a także dane dotyczące dostawy wyposażenia do sal dydaktycznych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w zakresie dwóch części zamówienia:
a) wykonanie przebudowy budynku kotłowni wraz ze zmianą sposobu użytkowania części pomieszczeń z przeznaczeniem na cele dydaktyczne – część I zamówienia;
b) dostawa wyposażenia do sal dydaktycznych – część II zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
45330000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-08-31T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
O zamówienie w zakresie I części zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 600.000,00 zł.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O zamówienie w zakresie I części zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. posiadają doświadczenie, tj.:
- wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, przynajmniej jedno zamówienie na wykonanie robót budowlanych lub remontowych na kwotę nie mniejszą niż 750.000,00 zł brutto;
- wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie na wykonanie instalacji urządzeń grzewczych, wentylacyjnych lub klimatyzacyjnych;
2. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:
- minimum jedną osobą przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub inne ważne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń odpowiadające tej specjalności, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia nabyte w innych niż Rzeczpospolita Polska państwach członkowskich Unii Europejskiej, państwach członkowskich Europejskiego porozumienia o wolnym Handlu (EFTA) – stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. jedn. Dz. U. 2017 poz. 1332 ze zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2016 poz. 65);
- minimum jedną osobą przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika robót sanitarnych posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, klimatyzacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub inne ważne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń odpowiadające tej specjalności, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia nabyte w innych niż Rzeczpospolita Polska państwach członkowskich Unii Europejskiej, państwach członkowskich Europejskiego porozumienia o wolnym Handlu (EFTA) – stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. jedn. Dz. U. 2017 poz. 1332 ze zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2016 poz. 65).
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zamówień spełniających warunki określone w rozdziale IV pkt 1.1 SIWZ, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane – dotyczy I części zamówienia;
2. Referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane ujęte w wykazie wykonanych zamówień były wykonywane, określające, czy zostały one wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone (inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów) – dotyczy I części zamówienia;
3. Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – dotyczy I części zamówienia;
4. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert – dotyczy I części zamówienia.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (dotyczy Wykonawców polegających na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na podstawie art. 22a ust. 2 ustawy Pzp).
Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp [wg załącznika nr 3 do SIWZ]. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawcy mogą przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Każda oferta musi być zabezpieczona wadium:
• w części 1 – o wartości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100),
• w części 2 – o wartości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100),
wniesionym na zasadach opisanych w SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
W § 20 ust. 1 wzoru umowy w zakresie I części zamówienia (załącznika nr 8a do SIWZ) przewidziano następujące zapisy:
1. Dopuszcza się możliwość wprowadzenia następujących zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty:
a) zmiany, o których mowa w § 4 ust. 7 umowy,
b) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego;
zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego;
wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie;
c) zostały spełnione łącznie następujące warunki:
konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć;
wartość zmiany nie przekracza 50 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie;
d) Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca:
w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy;
w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców;
e) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 6;
f) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp i jest mniejsza od 15 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
|
IV 4 4 data |
2018-10-02T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 6 |
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w budynku przy ul. Park Dyrekcyjny 1A w Białowieży, w dniu 2 października 2018 r. o godzinie 10:15.
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w zakresie I części zamówienia, przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu:
a) potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie uprawnień budowlanych osób wskazanych do realizacji przedmiotu zamówienia oraz kopie zaświadczeń o przynależności wskazanych osób do właściwego samorządu zawodowego;
b) kosztorys ofertowy uproszczony do złożonej oferty w podziale na obiekty i rodzaje robót, z podaniem przyjętych parametrów cenotwórczych (R, S, Kp, Kz, Z) oraz ilości poszczególnych robót, ceny jednostkowej i wartości robót;
c) opracowany przez Wykonawcę harmonogram rzeczowo – finansowy realizacji przedmiotu zamówienia;
d) aktualne ubezpieczenie w pełnym zakresie od odpowiedzialności cywilnej deliktowej z tytułu prowadzonej działalności wobec powierzonego mienia i osób trzecich, od zniszczenia wszelkiej własności spowodowanego działaniem, zaniechaniem lub niedopatrzeniem Wykonawcy, z polisą odpowiedzialności cywilnej na sumę ubezpieczenia minimum wartości kontraktu;
e) aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej z polisą odpowiedzialności cywilnej na sumę ubezpieczenia równą minimum wartości kontraktu.
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w zakresie I części zamówienia, do dnia podpisania umowy wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości stanowiącej 10 % ceny ofertowej. Część zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 70 % wartości całego zabezpieczenia zostanie zwolniona w ciągu 30 dni od dnia przekazania przez Wykonawcę zrealizowanego w całości przedmiotu zamówienia i uznania go przez Zamawiającego za należycie wykonany. Pozostała część zabezpieczenia, tj. 30 % ogólnej wartości zostanie zwolniona nie później niż w 15 dniu po upływie okresu rękojmi za wady.
Zamawiający zamieścił w rozdziale XVI Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia klauzulę informacyjną uwzgledniającą regulacje zawarte w art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
|