Dostawa doposażenia Zespołu Szkół Specjalnych w Jarocinie w pomoce dydaktyczne oraz specjalistyczny sprzęt realizowana w ramach Projektu "Podniesienie jakości kształcenia w Zespole Szkół Specjalnych w Jarocinie

Data publikacji 2018-09-17
Data zakończenia 2018-09-25 00:00:00
Instytucja Powiat Jarociński
Miejscowość Jarocin
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Pomoce naukowe,
  • Pakiety oprogramowania multimedialnego,
  • Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 617937-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006, 370000008, 485200009, 375300002, 391621106
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa doposażenia Zespołu Szkół Specjalnych w Jarocinie w pomoce dydaktyczne oraz specjalistyczny sprzęt realizowana w ramach projektu „Podniesienie jakości kształcenia w Zespole Szkół Specjalnych w Jarocinie” finansowanego ze środków Unii Europejskiej z Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Sprzęt zaoferowany winien posiadać parametry nie gorsze niż wskazane w Załącznikach nr 1a do 1g do SIWZ.

Zamówienie zostało podzielone na 7 części.
Część I – Artykuły papierniczo-artystyczne
Część II – Wyposażenie pracowni logopedycznej,
Część III – Materiały multimedialne,
Część IV – Sprzęt i artykuły rehabilitacyjne,
Część V – Wyposażenie pracowni rewalidacji,
Część VI – Wyposażenie pracowni wczesnego wspomagania,
Część VII– Wyposażenie pracowni matematyczno-przyrodniczej.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 1a do 1g do niniejszej specyfikacji.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ad8e99b2-c0d6-4178-8398-7666774875e7
Biuletyn 617937-N-2018
Zamawiajacy nazwa Powiat Jarociński
Zamawiajacy adres ulica al. Niepodległości 10-12
Zamawiajacy miejscowosc Jarocin
Zamawiajacy kod pocztowy 63200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 627 472 920
Zamawiajacy fax 627 473 337
Zamawiajacy email starostwo@powiat-jarocinski.pl
Adres strony url www.powiat-jarocinski.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie jest współfinansowane z Wielkopolskiego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.powiat-jarocinski.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Jarocinie, Al. Niepodległości 10; 63-200 Jarocin
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa doposażenia Zespołu Szkół Specjalnych w Jarocinie w pomoce dydaktyczne oraz specjalistyczny sprzęt realizowana w ramach Projektu "Podniesienie jakości kształcenia w Zespole Szkół Specjalnych w Jarocinie
Numer referencyjny R.RI.272.21.2018.BU
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa doposażenia Zespołu Szkół Specjalnych w Jarocinie w pomoce dydaktyczne oraz specjalistyczny sprzęt realizowana w ramach projektu „Podniesienie jakości kształcenia w Zespole Szkół Specjalnych w Jarocinie” finansowanego ze środków Unii Europejskiej z Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Sprzęt zaoferowany winien posiadać parametry nie gorsze niż wskazane w Załącznikach nr 1a do 1g do SIWZ. Zamówienie zostało podzielone na 7 części. Część I – Artykuły papierniczo-artystyczne Część II – Wyposażenie pracowni logopedycznej, Część III – Materiały multimedialne, Część IV – Sprzęt i artykuły rehabilitacyjne, Część V – Wyposażenie pracowni rewalidacji, Część VI – Wyposażenie pracowni wczesnego wspomagania, Część VII– Wyposażenie pracowni matematyczno-przyrodniczej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 1a do 1g do niniejszej specyfikacji.
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań dotyczących tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań dotyczących tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań dotyczących tego warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Inne dokumenty niewymienione Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; 2) oświadczenia wymienione w rozdziale VIII.1.1) niniejszej SIWZ z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 3.1. i 3.2. do SIWZ, 3) zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia zasobów w przypadku gdy Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu powołuje się na te zasoby, 4) pełnomocnictwo, o którym mowa w rozdz. XII pkt 3 i 4 SIWZ.
IV 4 4 data 2018-09-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Ochrona danych osobowych 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Jarociński; adres siedziby i dane kontaktowe: Starostwo Powiatowe w Jarocinie, Al. Niepodległości 10, 63-200 Jarocin tel. 62 747 15 96, fax 62 747 33 37; adres e mail: sekretariat@powiat-jarocinski.pl. 2) inspektorem ochrony danych osobowych w Starostwie Powiatowym w Jarocinie jest Pan Roman Król; kontakt e mail: ido@powiat-jarocinski.pl.*. 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę doposażenia Zespołu Szkół Specjalnych w Jarocinie w pomoce dydaktyczne oraz specjalistyczny sprzęt realizowana w ramach projektu „Podniesienie jakości kształcenia w Zespole Szkół Specjalnych w Jarocinie”; znak sprawy: R.RI.272.21.2018.BU prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”. 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. 8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; 9) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 10) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 2. Wykonawca musi wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane pozyskał, chyba, że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił ww. Obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzecie, której dane zostały przekazane w związku z udziałem Wykonawcy w postępowaniu, Wykonawca złoży w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenie zawarte w formularzu oferty o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub 14 RODO. *Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Artykuły papierniczo-artystyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Artykuły papierniczo-artystyczne. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w załaczniku nr 1a do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Wyposażenie pracowni logopedycznej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Wyposażenie pracowni logopedycznej. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w załączniku nr 1b do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Materiały multimedialne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48520000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Materiały multimedialne. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w załączniku nr 1c do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Sprzęt i artykuły rehabilitacyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37530000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Sprzęt i artykuły rehabilitacyjne. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w załączniku nr 1d do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Wyposażenie pracowni rewalidacji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Wyposażenie pracowni rewalidacji. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w załączniku nr 1e do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Wyposażenie pracowni wczesnego wspomagania
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37530000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Wyposażenie pracowni wczesnego wspomagania. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w załączniku nr 1f do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Wyposażenie pracowni matematyczno-przyrodniczej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162110-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Wyposażenie pracowni matematyczno-przyrodniczej. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w załączniku nr 1g do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria termin dostawy sprzętu
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)