| GuidZP400 |
3cf8b22a-306f-4275-9018-ff7512602c01
|
| Biuletyn |
664073-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich
|
| Regon |
000288981
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Wybrzeże L.Pasteura
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
50-367
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
| Zamawiajacy telefon |
71 7841174
|
| Zamawiajacy fax |
71 7840045
|
| Zamawiajacy email |
monika.komorowska@am.wroc.pl
|
| Adres strony url |
www.umed.wroc.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
3
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.umed.wroc.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.umed.wroc.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Forma pisemna
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytet Medyczny we Wrocławiu Zespół ds. Zamówień Publicznych ul. Marcinkowskiego 2-6, 50-368 Wrocław, pokój 3A 112.1 (III piętro)
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu laboratoryjnego i diagnostycznego na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.
|
| Numer referencyjny |
UMW/IZ/PN-143/18
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu laboratoryjnego i diagnostycznego na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.
Przedmiot zamówienia podzielono na 7 (siedem) części osobno ocenianych:
Część A Elektroporator na potrzeby Zakładu Biologii Molekularnej i Komórkowej, Wydziału Farmaceutycznego z O. Analityki Medycznej Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.
Część B Czytnik mikropłytek na potrzeby Katedry i Kliniki Anestezjologii i Intensywnej Terapii Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.
Część C Monitor poziomu bólu - wersja noworodkowa na potrzeby Katedry i Kliniki Neonatologii Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.
Część D Urządzenie do ciągłego monitorowania ciśnienia tętniczego metodą nieinwazyjną,
w czasie rzeczywistym, wraz z oprogramowaniem na potrzeby Katedry
i Zakładu Patofizjologii Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.
Część E Zamrażarka niskotemperaturowa z wyposażeniem na potrzeby Katedry i Zakładu Farmakologii Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.
Część F Zaawansowany defibrylator kliniczny na potrzeby Katedry i Kliniki Medycyny Ratunkowej Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.
2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Arkuszu informacji technicznej, stanowiącym Załącznik nr 2 (A–F) do Siwz.
3. Miejsca dostaw:
Część A Zakład Biologii Molekularnej i Komórkowej, Wydział Farmaceutyczny z O. Analityki Medycznej, ul. Borowska 211A, 50-556 Wrocław
Część B Katedra i Klinika Anestezjologii i Intensywnej Terapii, ul. Borowska 213,
50-556 Wrocław
Część C Katedra i Klinika Neonatologii, ul. Borowska 213, 50-556 Wrocław
Część D Katedra i Zakład Patofizjologii, ul. Marcinkowskiego 1, 50-368 Wrocław
Część E Katedra i Zakład Farmakologii, ul. Jana Mikulicza-Radeckiego 2, 50-345 Wrocław
Część F Katedra i Klinika Medycyny Ratunkowej, ul. Borowska 213, 50-345 Wrocław
4. Zamawiający wymaga, by oferowane urządzenia wchodzące w skład przedmiotu zamówienia były dopuszczone do obrotu na terytorium Polski oraz by odpowiadały opisowi zawartemu w Załączniku nr 2 (A–F) do Siwz.
|
| Cpv glowny przedmiot |
33124100-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Informacje na temat katalogow |
Zamawiający ustalił maksymalny termin realizacji przedmiotu zamówienia:
- max. 5 tygodni od daty podpisania umowy (część A),
- max. 4 tygodnie od daty podpisania umowy (część B),
- max. 8 tygodni od daty podpisania umowy (część C), (termin realizacji przedmiotu zamówienia stanowi kryterium oceny ofert).
- max. 6 tygodni od daty podpisania umowy (część D), (termin realizacji przedmiotu zamówienia stanowi kryterium oceny ofert).
- max. 2 tygodnie od daty podpisania umowy (część E), (termin realizacji przedmiotu zamówienia stanowi kryterium oceny ofert).
- max. 10 dni roboczych od daty podpisania umowy (F)
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1) Formularz(e) ofertowy(e) (wzór – załącznik nr 1 (A-F) do Siwz), – dla części, na którą(e) Wykonawca składa ofertę – wypełniony(e) przez Wykonawcę,
2) Arkusz informacji technicznej (wzór – Załącznik nr 2 (A-F) do Siwz), dla części, na którą(e) Wykonawca składa ofertę – wypełniony(e) przez Wykonawcę,
3) Oświadczenia wymienione w Rozdziale VII pkt. 1-4 niniejszej Siwz,
4) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy – jeżeli dotyczy. Pełnomocnictwa winny być przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności, o której mowa
w art. 144 ust. 1 pkt. 2-6 Pzp., albo, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 1 Pzp., jedna z wymienionych poniżej okoliczności:
1) zmiana stawki podatku VAT w toku wykonywania umowy – do ceny netto zostanie doliczona stawka VAT obowiązująca w dniu wystawienia faktury;
2) wejście w życie innych, niż wymienione w pkt 1, regulacji prawnych po dacie zawarcia umowy, wywołujących potrzebę jej zmiany;
3) wystąpienie konieczności wprowadzenia zmian doprecyzowujących treść umowy, jeżeli potrzeba ich wprowadzenia wynika z rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów.
|
| IV 4 4 data |
2019-01-04T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:00
|
| IV 4 4 jezyki |
Oferta powinna być sporządzona w języku polskim.
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Elektroporator na potrzeby Zakładu Biologii Molekularnej i Komórkowej, Wydziału Farmaceutycznego z O. Analityki Medycznej Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38000000-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
35
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Elektroporator na potrzeby Zakładu Biologii Molekularnej i Komórkowej, Wydziału Farmaceutycznego z O. Analityki Medycznej Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.
2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Arkuszu informacji technicznej, stanowiącym Załącznik nr 2 A do Siwz.
3. Miejsce dostawy: Zakład Biologii Molekularnej i Komórkowej, Wydział Farmaceutyczny z O. Analityki Medycznej, ul. Borowska 211A, 50-556 Wrocław
4. Zamawiający wymaga, by oferowane urządzenia wchodzące w skład przedmiotu zamówienia były dopuszczone do obrotu na terytorium Polski oraz by odpowiadały opisowi zawartemu w Załączniku nr 2 A do Siwz.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Czytnik mikropłytek na potrzeby Katedry i Kliniki Anestezjologii i Intensywnej Terapii Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38000000-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
28
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Czytnik mikropłytek na potrzeby Katedry i Kliniki Anestezjologii i Intensywnej Terapii Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.
2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Arkuszu informacji technicznej, stanowiącym Załącznik nr 2 B do Siwz.
3. Miejsce dostawy: Zakład Biologii Molekularnej i Komórkowej, Wydział Farmaceutyczny z O. Analityki Medycznej, ul. Borowska 211A, 50-556 Wrocław
4. Zamawiający wymaga, by oferowane urządzenia wchodzące w skład przedmiotu zamówienia były dopuszczone do obrotu na terytorium Polski oraz by odpowiadały opisowi zawartemu w Załączniku nr 2 B do Siwz.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Monitor poziomu bólu - wersja noworodkowa na potrzeby Katedry i Kliniki Neonatologii Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33124100-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
56
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Monitor poziomu bólu - wersja noworodkowa na potrzeby Katedry i Kliniki Neonatologii Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.
2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Arkuszu informacji technicznej, stanowiącym Załącznik nr 2 C do Siwz.
3. Miejsce dostawy: Zakład Biologii Molekularnej i Komórkowej, Wydział Farmaceutyczny z O. Analityki Medycznej, ul. Borowska 211A, 50-556 Wrocław
4. Zamawiający wymaga, by oferowane urządzenia wchodzące w skład przedmiotu zamówienia były dopuszczone do obrotu na terytorium Polski oraz by odpowiadały opisowi zawartemu w Załączniku nr 2 C do Siwz.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Urządzenie do ciągłego monitorowania ciśnienia tętniczego metodą nieinwazyjną, w czasie rzeczywistym, wraz z oprogramowaniem na potrzeby Katedry i Zakładu Patofizjologii Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33124100-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
42
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Urządzenie do ciągłego monitorowania ciśnienia tętniczego metodą nieinwazyjną, w czasie rzeczywistym, wraz z oprogramowaniem na potrzeby Katedry i Zakładu Patofizjologii Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.
2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Arkuszu informacji technicznej, stanowiącym Załącznik nr 2 D do Siwz.
3. Miejsce dostawy: Zakład Biologii Molekularnej i Komórkowej, Wydział Farmaceutyczny z O. Analityki Medycznej, ul. Borowska 211A, 50-556 Wrocław
4. Zamawiający wymaga, by oferowane urządzenia wchodzące w skład przedmiotu zamówienia były dopuszczone do obrotu na terytorium Polski oraz by odpowiadały opisowi zawartemu w Załączniku nr 2 D do Siwz.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Zamrażarka niskotemperaturowa z wyposażeniem na potrzeby Katedry i Zakładu Farmakologii Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39711120-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
14
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Zamrażarka niskotemperaturowa z wyposażeniem na potrzeby Katedry i Zakładu Farmakologii Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.
2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Arkuszu informacji technicznej, stanowiącym Załącznik nr 2 E do Siwz.
3. Miejsce dostawy: Zakład Biologii Molekularnej i Komórkowej, Wydział Farmaceutyczny z O. Analityki Medycznej, ul. Borowska 211A, 50-556 Wrocław
4. Zamawiający wymaga, by oferowane urządzenia wchodzące w skład przedmiotu zamówienia były dopuszczone do obrotu na terytorium Polski oraz by odpowiadały opisowi zawartemu w Załączniku nr 2 E do Siwz.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
Zaawansowany defibrylator kliniczny na potrzeby Katedry i Kliniki Medycyny Ratunkowej Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33124100-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
10
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Zaawansowany defibrylator kliniczny na potrzeby Katedry i Kliniki Medycyny Ratunkowej Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.
2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Arkuszu informacji technicznej, stanowiącym Załącznik nr 2 F do Siwz.
3. Miejsce dostawy: Zakład Biologii Molekularnej i Komórkowej, Wydział Farmaceutyczny z O. Analityki Medycznej, ul. Borowska 211A, 50-556 Wrocław
4. Zamawiający wymaga, by oferowane urządzenia wchodzące w skład przedmiotu zamówienia były dopuszczone do obrotu na terytorium Polski oraz by odpowiadały opisowi zawartemu w Załączniku nr 2 F do Siwz.
|
| | |