GuidZP400 |
4f4c7163-fcec-42e5-b9ca-a77d7afdf851
|
Biuletyn |
522815-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Komenda Stołeczna Policji
|
Regon |
01212648200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Nowolipie
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-150
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
(22) 6038608
|
Zamawiajacy fax |
(22) 603 76 42
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@ksp.policja.gov.pl
|
Adres strony url |
http://www.policja.waw.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.policja.waw.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.policja.waw.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty oraz oświadczenia sporządza się pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wydział Zamówień Publicznych, Komenda Stołeczna Policji, ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy materiałów budowlanych
|
Numer referencyjny |
WZP-1355/19/74/IR
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów budowlanych, zwanych dalej „asortymentem”.
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w podziale na 10 zadań (części) wyszczególnionych w załączniku nr 1 niniejszego ogłoszenia.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego szacunkowe ilości zawiera Załącznik Nr 3 do dokumentacji postępowania (odpowiedni do zadania) będący jednocześnie Formularzem Cenowym.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany (w okresie obowiązywania umowy) ilości zamawianego asortymentu w każdym rodzaju maksymalnie +/- 40%, przy czym łączna wartość zamówień nie przekroczy kwoty umowy, o której mowa w Rozdziale XVII § 6 dokumentacji postępowania.
|
Cpv glowny przedmiot |
44163110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w następującym zakresie:
a) stawki podatku VAT wskazanej w załączniku nr 1 do Umowy,
b) producenta asortymentu – w przypadku zaprzestania produkcji lub braku dostępności na rynku asortymentu danego producenta spowodowanej wycofaniem ze sprzedaży.
c) innych zmian, jeżeli konieczność ich wprowadzenia będzie wynikała ze zmiany przepisów.
2. Strony dopuszczają waloryzację cen jednostkowych netto w PLN:
a. w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (DZ.U. z 2018 r. poz. 2177 ze zm.);
b. w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, a Wykonawca udowodni ten fakt Zamawiającemu.
|
IV 4 4 data |
2019-03-19T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawy rynien i rur spustowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44163110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego szacunkowe ilości zawiera Załącznik Nr 3 do dokumentacji postępowania będący jednocześnie Formularzem Cenowym.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany (w okresie obowiązywania umowy) ilości zamawianego asortymentu w każdym rodzaju maksymalnie +/- 40%, przy czym łączna wartość zamówień nie przekroczy kwoty umowy, o której mowa w Rozdziale XVII § 6.
3. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w Formularzu Cenowym (kol. 3) - Producenta oferowanego asortymentu. Pod nazwą „Producent” należy rozumieć nazwę firmy, pod którą sprzedawany jest oferowany asortyment, bądź przedsiębiorcę wprowadzającego towar do obrotu na terytorium RP.
4. Zamawiający wymaga, aby dostarczany asortyment był nowy, zgodny co do opisu zawartego
w Załączniku nr 3 do dokumentacji postępowania oraz wolny od wad uniemożliwiających jego użycie zgodnie z przeznaczeniem, umieszczony w oryginalnych opakowaniach gwarantujących zabezpieczenie jego elementów przed uszkodzeniami mechanicznymi podczas transportu i przechowywania.
5. Zamawiający wymaga, aby dostarczany asortyment posiadał aktualne aprobaty techniczne/ deklaracje zgodności/ atesty PZH – odpowiednio do rodzaju asortymentu
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawy glazury, terakoty, zaprawy i klejów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
24910000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego szacunkowe ilości zawiera Załącznik Nr 3 do dokumentacji postępowania będący jednocześnie Formularzem Cenowym.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany (w okresie obowiązywania umowy) ilości zamawianego asortymentu w każdym rodzaju maksymalnie +/- 40%, przy czym łączna wartość zamówień nie przekroczy kwoty umowy, o której mowa w Rozdziale XVII § 6.
3. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w Formularzu Cenowym (kol. 3) - Producenta oferowanego asortymentu. Pod nazwą „Producent” należy rozumieć nazwę firmy, pod którą sprzedawany jest oferowany asortyment, bądź przedsiębiorcę wprowadzającego towar do obrotu na terytorium RP.
4. Zamawiający wymaga, aby dostarczany asortyment był nowy, zgodny co do opisu zawartego
w Załączniku nr 3 do dokumentacji postępowania oraz wolny od wad uniemożliwiających jego użycie zgodnie z przeznaczeniem, umieszczony w oryginalnych opakowaniach gwarantujących zabezpieczenie jego elementów przed uszkodzeniami mechanicznymi podczas transportu i przechowywania.
5. Zamawiający wymaga, aby dostarczany asortyment posiadał aktualne aprobaty techniczne/ deklaracje zgodności/ atesty PZH – odpowiednio do rodzaju asortymentu.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawy narzędzi
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
43413000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego szacunkowe ilości zawiera Załącznik Nr 3 do dokumentacji postępowania będący jednocześnie Formularzem Cenowym.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany (w okresie obowiązywania umowy) ilości zamawianego asortymentu w każdym rodzaju maksymalnie +/- 40%, przy czym łączna wartość zamówień nie przekroczy kwoty umowy, o której mowa w Rozdziale XVII § 6.
3. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w Formularzu Cenowym (kol. 3) - Producenta oferowanego asortymentu. Pod nazwą „Producent” należy rozumieć nazwę firmy, pod którą sprzedawany jest oferowany asortyment, bądź przedsiębiorcę wprowadzającego towar do obrotu na terytorium RP.
4. Zamawiający wymaga, aby dostarczany asortyment był nowy, zgodny co do opisu zawartego
w Załączniku nr 3 do dokumentacji postępowania oraz wolny od wad uniemożliwiających jego użycie zgodnie z przeznaczeniem, umieszczony w oryginalnych opakowaniach gwarantujących zabezpieczenie jego elementów przed uszkodzeniami mechanicznymi podczas transportu i przechowywania.
5. Zamawiający wymaga, aby dostarczany asortyment posiadał aktualne aprobaty techniczne/ deklaracje zgodności/ atesty PZH – odpowiednio do rodzaju asortymentu.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawy elementów sufitów podwieszanych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44171000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego szacunkowe ilości zawiera Załącznik Nr 3 do dokumentacji postępowania będący jednocześnie Formularzem Cenowym.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany (w okresie obowiązywania umowy) ilości zamawianego asortymentu w każdym rodzaju maksymalnie +/- 40%, przy czym łączna wartość zamówień nie przekroczy kwoty umowy, o której mowa w Rozdziale XVII § 6.
3. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w Formularzu Cenowym (kol. 3) - Producenta oferowanego asortymentu. Pod nazwą „Producent” należy rozumieć nazwę firmy, pod którą sprzedawany jest oferowany asortyment, bądź przedsiębiorcę wprowadzającego towar do obrotu na terytorium RP.
4. Zamawiający wymaga, aby dostarczany asortyment był nowy, zgodny co do opisu zawartego
w Załączniku nr 3 do dokumentacji postępowania oraz wolny od wad uniemożliwiających jego użycie zgodnie z przeznaczeniem, umieszczony w oryginalnych opakowaniach gwarantujących zabezpieczenie jego elementów przed uszkodzeniami mechanicznymi podczas transportu i przechowywania.
5. Zamawiający wymaga, aby dostarczany asortyment posiadał aktualne aprobaty techniczne/ deklaracje zgodności/ atesty PZH – odpowiednio do rodzaju asortymentu.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawy tarcic
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44232000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego szacunkowe ilości zawiera Załącznik Nr 3 do dokumentacji postępowania będący jednocześnie Formularzem Cenowym.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany (w okresie obowiązywania umowy) ilości zamawianego asortymentu w każdym rodzaju maksymalnie +/- 40%, przy czym łączna wartość zamówień nie przekroczy kwoty umowy, o której mowa w Rozdziale XVII § 6.
3. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w Formularzu Cenowym (kol. 3) - Producenta oferowanego asortymentu. Pod nazwą „Producent” należy rozumieć nazwę firmy, pod którą sprzedawany jest oferowany asortyment, bądź przedsiębiorcę wprowadzającego towar do obrotu na terytorium RP.
4. Zamawiający wymaga, aby dostarczany asortyment był nowy, zgodny co do opisu zawartego
w Załączniku nr 3 do dokumentacji postępowania oraz wolny od wad uniemożliwiających jego użycie zgodnie z przeznaczeniem, umieszczony w oryginalnych opakowaniach gwarantujących zabezpieczenie jego elementów przed uszkodzeniami mechanicznymi podczas transportu i przechowywania.
5. Zamawiający wymaga, aby dostarczany asortyment posiadał aktualne aprobaty techniczne/ deklaracje zgodności/ atesty PZH – odpowiednio do rodzaju asortymentu.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Dostawy skrzydeł drzwiowych i ościeżnic
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44221000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego szacunkowe ilości zawiera Załącznik Nr 3 do dokumentacji postępowania będący jednocześnie Formularzem Cenowym.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany (w okresie obowiązywania umowy) ilości zamawianego asortymentu w każdym rodzaju maksymalnie +/- 40%, przy czym łączna wartość zamówień nie przekroczy kwoty umowy, o której mowa w Rozdziale XVII § 6.
3. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w Formularzu Cenowym (kol. 3) - Producenta oferowanego asortymentu. Pod nazwą „Producent” należy rozumieć nazwę firmy, pod którą sprzedawany jest oferowany asortyment, bądź przedsiębiorcę wprowadzającego towar do obrotu na terytorium RP.
4. Zamawiający wymaga, aby dostarczany asortyment był nowy, zgodny co do opisu zawartego
w Załączniku nr 3 do dokumentacji postępowania oraz wolny od wad uniemożliwiających jego użycie zgodnie z przeznaczeniem, umieszczony w oryginalnych opakowaniach gwarantujących zabezpieczenie jego elementów przed uszkodzeniami mechanicznymi podczas transportu i przechowywania.
5. Zamawiający wymaga, aby dostarczany asortyment posiadał aktualne aprobaty techniczne/ deklaracje zgodności/ atesty PZH – odpowiednio do rodzaju asortymentu.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Dostawy mas samopoziomujących, klejów, wykładzin pcv
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
24910000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego szacunkowe ilości zawiera Załącznik Nr 3 do dokumentacji postępowania będący jednocześnie Formularzem Cenowym.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany (w okresie obowiązywania umowy) ilości zamawianego asortymentu w każdym rodzaju maksymalnie +/- 40%, przy czym łączna wartość zamówień nie przekroczy kwoty umowy, o której mowa w Rozdziale XVII § 6.
3. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w Formularzu Cenowym (kol. 3) - Producenta oferowanego asortymentu. Pod nazwą „Producent” należy rozumieć nazwę firmy, pod którą sprzedawany jest oferowany asortyment, bądź przedsiębiorcę wprowadzającego towar do obrotu na terytorium RP.
4. Zamawiający wymaga, aby dostarczany asortyment był nowy, zgodny co do opisu zawartego
w Załączniku nr 3 do dokumentacji postępowania oraz wolny od wad uniemożliwiających jego użycie zgodnie z przeznaczeniem, umieszczony w oryginalnych opakowaniach gwarantujących zabezpieczenie jego elementów przed uszkodzeniami mechanicznymi podczas transportu i przechowywania.
5. Zamawiający wymaga, aby dostarczany asortyment posiadał aktualne aprobaty techniczne/ deklaracje zgodności/ atesty PZH – odpowiednio do rodzaju asortymentu.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Dostawy kołków rozporowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44523000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego szacunkowe ilości zawiera Załącznik Nr 3 do dokumentacji postępowania będący jednocześnie Formularzem Cenowym.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany (w okresie obowiązywania umowy) ilości zamawianego asortymentu w każdym rodzaju maksymalnie +/- 40%, przy czym łączna wartość zamówień nie przekroczy kwoty umowy, o której mowa w Rozdziale XVII § 6.
3. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w Formularzu Cenowym (kol. 3) - Producenta oferowanego asortymentu. Pod nazwą „Producent” należy rozumieć nazwę firmy, pod którą sprzedawany jest oferowany asortyment, bądź przedsiębiorcę wprowadzającego towar do obrotu na terytorium RP.
4. Zamawiający wymaga, aby dostarczany asortyment był nowy, zgodny co do opisu zawartego
w Załączniku nr 3 do dokumentacji postępowania oraz wolny od wad uniemożliwiających jego użycie zgodnie z przeznaczeniem, umieszczony w oryginalnych opakowaniach gwarantujących zabezpieczenie jego elementów przed uszkodzeniami mechanicznymi podczas transportu i przechowywania.
5. Zamawiający wymaga, aby dostarczany asortyment posiadał aktualne aprobaty techniczne/ deklaracje zgodności/ atesty PZH – odpowiednio do rodzaju asortymentu.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Dostawy surowców mineralnych i kruszyw
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
14210000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego szacunkowe ilości zawiera Załącznik Nr 3 do dokumentacji postępowania będący jednocześnie Formularzem Cenowym.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany (w okresie obowiązywania umowy) ilości zamawianego asortymentu w każdym rodzaju maksymalnie +/- 40%, przy czym łączna wartość zamówień nie przekroczy kwoty umowy, o której mowa w Rozdziale XVII § 6.
3. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w Formularzu Cenowym (kol. 3) - Producenta oferowanego asortymentu. Pod nazwą „Producent” należy rozumieć nazwę firmy, pod którą sprzedawany jest oferowany asortyment, bądź przedsiębiorcę wprowadzającego towar do obrotu na terytorium RP.
4. Zamawiający wymaga, aby dostarczany asortyment był nowy, zgodny co do opisu zawartego
w Załączniku nr 3 do dokumentacji postępowania oraz wolny od wad uniemożliwiających jego użycie zgodnie z przeznaczeniem, umieszczony w oryginalnych opakowaniach gwarantujących zabezpieczenie jego elementów przed uszkodzeniami mechanicznymi podczas transportu i przechowywania.
5. Zamawiający wymaga, aby dostarczany asortyment posiadał aktualne aprobaty techniczne/ deklaracje zgodności/ atesty PZH – odpowiednio do rodzaju asortymentu.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Dostawy stali zbrojeniowej, kształtowników stalowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
14622000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego szacunkowe ilości zawiera Załącznik Nr 3 do dokumentacji postępowania będący jednocześnie Formularzem Cenowym.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany (w okresie obowiązywania umowy) ilości zamawianego asortymentu w każdym rodzaju maksymalnie +/- 40%, przy czym łączna wartość zamówień nie przekroczy kwoty umowy, o której mowa w Rozdziale XVII § 6.
3. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w Formularzu Cenowym (kol. 3) - Producenta oferowanego asortymentu. Pod nazwą „Producent” należy rozumieć nazwę firmy, pod którą sprzedawany jest oferowany asortyment, bądź przedsiębiorcę wprowadzającego towar do obrotu na terytorium RP.
4. Zamawiający wymaga, aby dostarczany asortyment był nowy, zgodny co do opisu zawartego
w Załączniku nr 3 do dokumentacji postępowania oraz wolny od wad uniemożliwiających jego użycie zgodnie z przeznaczeniem, umieszczony w oryginalnych opakowaniach gwarantujących zabezpieczenie jego elementów przed uszkodzeniami mechanicznymi podczas transportu i przechowywania.
5. Zamawiający wymaga, aby dostarczany asortyment posiadał aktualne aprobaty techniczne/ deklaracje zgodności/ atesty PZH – odpowiednio do rodzaju asortymentu.
|
| |