GuidZP400 |
c5af7886-9ea7-4616-b8f5-0bc23e9f29e4
|
Biuletyn |
523234-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Opieki Zdrowotnej w Brodnicy
|
Regon |
30232700000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wiejska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
9
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Brodnica
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
87-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
56 668 91 00
|
Zamawiajacy fax |
56 668 91 01
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@zozbrodnica.pl
|
Adres strony url |
www.zozbrodnica.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.zozbrodnica.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie w wersji papierowej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Opieki Zdrowotnej, Sekretariat, ul. Wiejska 9, 87-300 Brodnica
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku z podziałem na pakiety asortymentowe
|
Numer referencyjny |
SZP.251.5.19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów medycznych w asortymentach i ilościach podanych w formularzu cenowym (załącznik nr 1A do SIWZ) z podziałem na następujące pakiety:
1) Pakiet nr 1 – Obłożenia (CPV 33.14.11.00-1);
2) Pakiet nr 2 – Tupfery (CPV 33.14.11.14-2);
3) Pakiet nr 3 - Strzykawki, kaniule (CPV 33.14.13.00-3, 33.14.12.20-8);
4) Pakiet nr 4 - Rękawice chirurgiczne (CPV 33.14.14.20-0);
5) Pakiet nr 5 - Rękawice diagnostyczne (CPV 18.42.43.00-0);
6) Pakiet nr 6 - Rękawice diagnostyczne 2 (CPV 18.42.43.00-0);
7) Pakiet nr 7 - Drobne artykuły medyczne (CPV 33.19.00.00-8);
8) Pakiet nr 8 – Dreny, cewniki nr 1 (CPV 33.14.12.00-2, 33.14.16.40-8);
9) Pakiet nr 9 – Dreny, cewniki nr 2 (CPV 33.14.12.00-2, 33.14.16.40-8;)
10) Pakiet nr 10 – Rurki (CPV 33.14.12.00-2, 33.14.16.40-8);
11) Pakiet nr 11 – Podkłady, prześcieradła oraz inne wyroby włókninowe (CPV 33.14.00.00-3);
12) Pakiet nr 12 - Odzież operacyjna (CPV 33.19.90.00- 1);
13) Pakiet nr 13 – Żywienie dojelitowe i pozajelitowe (CPV 33.69.22.00-9);
14) Pakiet nr 14 – Terapia oddechowa (CPV 33.19.00.00-8)
15) Pakiet nr 15 – Siatki chirurgiczne (CPV 33.14.16.21-9)
16) Pakiet nr 16 – Siatki taśmy chirurgiczne (CPV 33.14.16.21-9)
17) Pakiet nr 17 – Artykuły medyczne dla ratownictwa (CPV 33.19.00.00-8)
18) Pakiet nr 18 – Gotowe zestawy do procedur medycznych (CPV 33.14.16.20-2)
19) Pakiet nr 19 – Akcesoria anestezjologiczne (CPV 33.19.00.00-8)
20) Pakiet nr 20 – Pozostałe artykuły medyczne (CPV 33.19.00.00-8)
21) Pakiet nr 21 – Akcesoria ginekologiczne (CPV 33.19.00.00-8)
22) Pakiet nr 22 - Rękawice diagnostyczne 3 (CPV 18.42.43.00-0);
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na zadanie. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno, kilka lub wszystkie zadania. W przypadku składania oferty na dane zadanie Wykonawca zobowiązany jest wycenić wszystkie pozycje wymienione w formularzu danego zadania.
3. Szczegółowy opis sposobu realizacji dostaw odnośnie wszystkich pakietów zawiera wzór umowy – zał. nr 4 do SIWZ.
4. Wykonawca określi w formularzu cenowym w kolumnie „Nazwa Handlowa”, nazwę handlową zaoferowanego produktu. Jeżeli Wykonawca oferuje produkt w innym (większym, mniejszym) opakowaniu zobowiązany jest wpisać w tej kolumnie wielkość opakowania.
5. W przypadku gdy Wykonawca oferuje dany produkt w opakowaniu zawierającym inną ilość niż została wpisana w formularzu cenowym należy odpowiednio przeliczyć ilość opakowań, zaokrąglając do pełnej liczby wzwyż. W celu sprawdzenia poprawności przeliczenia Zamawiający prosi Wykonawców o zaznaczenie faktu przeliczenia ilości opakowań np. przez pogrubienie tekstu.
6. Zamawiający informuje, że tam, gdzie w SIWZ wraz załącznikami został wskazany znak towarowy, patent, pochodzenie, normy polskie PN lub międzynarodowe, europejskie oceny techniczne, aprobaty, wspólne specyfikacje techniczne lub systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3, Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne opisywanym pod warunkiem, że będą one o nie gorszych właściwościach i jakości. Ewentualne użycie w dokumentacji określeń i nazw własnych ma jedynie charakter przykładowy i służy określeniu klasy i jakości materiałów. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy
|
Cpv glowny przedmiot |
33190000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od szczegółowego określenia tego warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od szczegółowego określenia tego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od szczegółowego określenia tego warunku.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Dokumenty składane w celu potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu z postępowania:
1.1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy Pzp, chyba, że wystąpi sytuacja opisana w pkt VI.8. SIWZ;
1.2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 6.1.1. SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
1.3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.1.2. SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Termin wystawienia dokumentu jest tożsamy z terminem określonym w pkt 6.1.2. SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Dokumenty, składane przez wszystkich Wykonawców do upływu terminu składania ofert:
1. Formularz ofertowy (druk oferta) - wg załącznika nr 1 do SIWZ.
2. Formularz cenowy - wg załącznika nr 1A do SIWZ (wybrane formularze właściwe dla części (Pakietu), na które Wykonawca składa ofertę).
3. Oświadczenie o którym mowa w art. 25a ustawy pzp o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz spełniania warunków postępowania – wg załącznika nr 2 do SIWZ. Oświadczenie to ma stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
3.1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie
o którym mowa w pkt VI.4.3. składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
4 Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt V.2.2.1. SIWZ (jeżeli dotyczy).
5. Pisemne zobowiązanie do udostępnienia zasobów, o którym mowa w pkt V.3.1. (jeżeli dotyczy).
6. Uzasadnienie zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli Wykonawca zastrzega niejawność części oferty - patrz pkt X.6.5. SIWZ).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Dopuszcza się zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z poniższymi warunkami:
1) Zmiana podatku VAT – dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie wartości brutto danej pozycji, wartość netto pozostaje bez zmian;
2) Zmiana wielkości opakowania i w konsekwencji ceny jednostkowej, w przypadkach, w których jest to korzystne dla Zamawiającego i nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy – w konsekwencji tej zmiany wartość całkowita umowy brutto nie wzrośnie,
3) Nazwy handlowej, producenta danego produktu w przypadku braku dostępności lub wycofania go z produkcji, zmiana produktu jest możliwa tylko na produkt równoważny.
4) Zmiana umowy wynika ze zmiany obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;
5) Wydłużenia terminu obowiązywania umowy o maksymalnie 3 m – ce, w przypadku nie wyczerpania określonych w umowie ilości dostaw produktów. Umowa w takim przypadku wygaśnie w przypadku zrealizowania dostaw zakontraktowanych ilości lub wykorzystania całej wartości umowy lub upływu terminu na jaki została zawarta.
|
IV 4 4 data |
2019-03-18T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Obłożenia
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Asortyment i ilości określone w formularzu cenowym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Tupfery
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141114-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Asortyment i ilości określone w formularzu cenowym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Strzykawki, kaniule
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141300-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Asortyment i ilości określone w formularzu cenowym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Rękawice chirurgiczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141420-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Asortyment i ilości określone w formularzu cenowym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Rękawice diagnostyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Asortyment i ilości określone w formularzu cenowym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Rękawice diagnostyczne 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Asortyment i ilości określone w formularzu cenowym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Drobne artykuły medyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33190000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Asortyment i ilości określone w formularzu cenowym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Dreny, cewniki 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141200-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Asortyment i ilości określone w formularzu cenowym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Dreny, cewniki 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141200-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Asortyment i ilości określone w formularzu cenowym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Rurki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141200-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Asortyment i ilości określone w formularzu cenowym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Podkłady, prześcieradła oraz inne wyroby włókninowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Asortyment i ilości określone w formularzu cenowym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Odzież operacyjna
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33199000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Asortyment i ilości określone w formularzu cenowym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Żywienie dojelitowe i pozajelitowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33692200-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Asortyment i ilości określone w formularzu cenowym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Terapia oddechowa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33190000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Asortyment i ilości określone w formularzu cenowym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
Siatki chirurgiczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141621-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Asortyment i ilości określone w formularzu cenowym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
Siatki i taśmy chirurgiczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141621-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Asortyment i ilości określone w formularzu cenowym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
17
|
Zalacznik nazwa |
Artykułu medyczny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33190000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Asortyment i ilości określone w formularzu cenowym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
18
|
Zalacznik nazwa |
Gotowe zestawy do procedur medycznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141620-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Asortyment i ilości określone w formularzu cenowym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
19
|
Zalacznik nazwa |
Akcesoria anestezjologiczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33190000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Asortyment i ilości określone w formularzu cenowym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
20
|
Zalacznik nazwa |
Pozostałe artykuły medyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33190000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Asortyment i ilości określone w formularzu cenowym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
21
|
Zalacznik nazwa |
Akcesoria ginekologiczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33190000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Asortyment i ilości określone w formularzu cenowym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
22
|
Zalacznik nazwa |
Rękawice diagnostyczne 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Asortyment i ilości określone w formularzu cenowym.
|
| |