DOSTAWA MATERIAŁÓW I PREPARATÓW DO MYCIA, DEZYNFEKCJI I STERYLIZACJI

Data publikacji 2019-03-19
Data zakończenia 2019-03-28 00:00:00
Instytucja Instytut "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka"
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Preparaty piorące,
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 526127-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003, 331241305, 336316008, 398310006, 336981000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa materiałów i preparatów do mycia, dezynfekcji i sterylizacji, w podziale na pakiety.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c0c380df-0fba-41c9-8b15-46408ea9d454
Biuletyn 526127-N-2019
Zamawiajacy nazwa Instytut "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka"
Regon 00055796100000
Zamawiajacy adres ulica Al. Dzieci Polskich
Zamawiajacy adres numer domu 20
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 04-730
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48228151024
Zamawiajacy fax +48228151015
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@ipczd.pl
Adres strony url www.czd.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.czd.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.czd.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (tekst jedn. Dz. U. 2018 poz. 2188), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Al. Dzieci Polskich 20, 04-730 Warszawa, Budynek K – pokój 103, Dział Zamówień Publicznych.
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA MATERIAŁÓW I PREPARATÓW DO MYCIA, DEZYNFEKCJI I STERYLIZACJI
Numer referencyjny ZP/CZD/51/19
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa materiałów i preparatów do mycia, dezynfekcji i sterylizacji, w podziale na pakiety.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa tego warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa tego warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa tego warunku
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a) dokument potwierdzający przeprowadzone badania na potwierdzenie skuteczności żądanego spektrum działania (bakteriobójcze: Staphylococcus aureus, Pseudomonas aeruginosa, enterococcus hirae, grzybobójcze: Candida albicans i Aspergillus niger, wirusobójcze: virus Polio i virus i Adeno, prątkobójcze: Mycobakterium avium, Mycobakterium terrae, dekontaminujące priony) – dotyczy pakietu nr 2 pozycji nr 2 b) próbka oferowanego przedmiotu zamówienia, na potwierdzenie zgodności z opisem zawartym w SIWZ, w ilości 1 sztuki – dotyczy pakietu nr 7 c) Katalogi/foldery/opisy oferowanego przedmiotu zamówienia, na potwierdzenie zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z opisem zawartym w SIWZ – dotyczy pakietu nr 1, 9, 11 Katalogi/foldery/opisy mają potwierdzać w szczególności: -pakiet nr 1 parametry krytyczne 10 min. i 93 st. C oraz informację graficzną lub słowną o zmianie koloru wskaźnika dezynfekcji termicznej -pakiet nr 9 gramaturę min. 35g/m2, wytrzymałość na rozdarcia w obu kierunkach min. 35N -pakiet nr 11 informację graficzną lub słowną o zmianie zabarwienia wskaźnika po sterylizacji
Inne dokumenty niewymienione 1. Oferta zawierająca: 1.1. wypełniony i podpisany formularz ofertowy – wg. zał. 3 do SIWZ; 1.2. oświadczenie o którym mowa w pkt III.3) niniejszego ogłoszenia – wg. zał. 4 do SIWZ; 1.3. wypełniony i podpisany formularz cenowy w zakresie oferowanych pakietów – zał. 5 do SIWZ; 2. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wg zał. nr 6 do SIWZ. W odpowiedzi na zamieszczoną informację, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3) ustawy Pzp Wykonawca przekazuje stosowne oświadczenie. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje następujące przypadki, w których Strony mogą dokonać zmiany niniejszej umowy oraz zakres zmian: a) przyczynienie się Zamawiającego do opóźnienia wykonania świadczenia Wykonawcy – zmiana poprzez przedłużenie terminu na wykonanie świadczenia Wykonawcy stosownie do rozmiarów przyczynienia się Zamawiającego do opóźnienia; b) wystąpienie okoliczności siły wyższej, takich jak w szczególności: pożar, powódź, niszczące działanie wiatru, gradobicie, uderzenie pioruna, upadek statku powietrznego, które to okoliczności przyczyniłyby się do opóźnienia wykonania świadczenia Wykonawcy – zmiana poprzez przedłużenie terminu na wykonanie świadczenia Wykonawcy stosownie do przyczynienia się okoliczności siły wyższej do opóźnienia c) w przypadkach określonych w § 2 ust. 4-5 umowy i w sposób tam przewidziany, przy czym Wykonawca zobowiązuje się w ww. przypadkach zawrzeć odpowiedni aneks do umowy; d) zmiana poprzez obniżenie ceny płaconej przez Zamawiającego niezależnie od przyczyny; e) zmiana poprzez obniżenie ceny płaconej przez Zamawiającego do wysokości limitu finansowania w przypadku, gdy w czasie trwania umowy ulegnie on obniżeniu do wartości niższej niż cena umowna w konsekwencji wejścia w życie nowego Obwieszczenia Ministra Zdrowia; f) zmiana poprzez wydłużenie terminów płatności ceny przez Zamawiającego; g) zmiana poprzez wymianę/zamianę/zmianę dostarczanych towarów na towary wyższej jakości, o wyższych parametrach, o dłuższych terminach przydatności do wykorzystania lub o dodatkowych funkcjonalnościach – przy zachowaniu ceny oraz zgodności nowych towarów z SIWZ; h) dokonana przez producenta zmiana wielkości opakowań jednostkowych – zmiana poprzez dopuszczenie innych opakowań przy utrzymaniu lub obniżeniu ceny w przeliczeniu na jednostkę masy lub objętości; i) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian obowiązujących przepisów, wytycznych Ministerstwa Zdrowia lub innych organów lub wynikać będzie z umów zawartych z NFZ - zmiana poprzez wprowadzenie koniecznych zmian w zakresie spowodowanym wprowadzeniem zmian w obowiązujących przepisach, wydaniem wytycznych, zawarciem umów. j) jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia - zmiana poprzez wprowadzenie zmian w zakresie spowodowanym wprowadzeniem zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa; k) zmiany doprecyzowujące treść umowy, jeżeli potrzeba ich wprowadzenia wynika z rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień, l) niewykorzystanie wartości umowy w zakresie poszczególnych pakietów, określonej w § 2 ust. 1 Umowy, w terminie określonym w § 9 ust. 1 – w takim wypadku Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia okresu obowiązywania umowy na czas określony, nie dłużej jednak niż do wykorzystania wartości umowy. 2. Niewykonanie lub brak dochodzenia przez którąkolwiek ze Stron prawa przysługującego Stronie na podstawie niniejszej Umowy nie będzie uważane za zrzeczenie się takiego prawa, ani też nie wyklucza wykonania lub dochodzenia takiego prawa w jakimkolwiek późniejszym terminie. 3. W każdym z powyższych przypadków zmiana umowy wymaga zgody obu stron, wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności. 4. Formy pisemnej pod rygorem nieważności wymaga także dokonanie innej niż wskazana w ust. 1 zmiany umowy, rozwiązanie umowy za porozumieniem stron, jej wypowiedzenie lub odstąpienie od niej.
IV 4 4 data 2019-03-28T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o którym mowa w pkt III.3) niniejszego ogłoszenia składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunku udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunku udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. Osoba wyznaczona do kontaktów z ramienia Zamawiającego Mirosław Czajka, Dział Zamówień Publicznych, bud. K, pokój 103, e-mail: zamowienia.publiczne@ipczd.pl, tel: +48 22 815-10-25, godziny urzędowania: pn. - pt.: 8:00 - 15:35.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33124130-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Wskaźnik paskowy do kontroli procesu dezynfekcji termicznej w myjni/dezynfektorze
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakier nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Preparaty do mycia, dezynfekcji
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakier nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39831000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Preparaty do mycia, dezynfekcji
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Kasety do sterylizacji plazmowej
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Rękawy Tyvek
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet nr 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33698100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Ampułkowy test biologiczny
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet nr 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33124130-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Test kontroli procesu mycia w myjni/dezynfektorze
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet nr 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33124130-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Chemiczny wskaźnik taśmowy do sterylizacji plazmowej w rolce
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet nr 9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Włóknina do sterylizacji plazmowej
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pakiet nr 10
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39831000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Płynny skoncentrowany preparat do maszynowego mycia szkła laboratoryjnego, stali nierdzewnej, tworzyw sztucznych i ceramiki
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Pakiet nr 11
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33124130-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Chemiczny wskaźnik paskowy do starylizacji plazmowej
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)