GuidZP400 |
17d07c6c-f990-4b1a-a3c0-528c846a5971
|
Biuletyn |
527210-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Politechnika Gdańska
|
Regon |
16200000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Narutowicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
11/12
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gdańsk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
80-233
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
583 472 400
|
Zamawiajacy fax |
583 472 913
|
Zamawiajacy email |
dzp@pg.gda.pl
|
Adres strony url |
www.pg.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.dzp.pg.edu.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.dzp.pg.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Politechnika Gdańska, Dział Zamówień Publicznych, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, Gmach B, pok. 212
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa oprogramowania systemowego, użytkowego i graficzno-edytorskiego dla Politechniki Gdańskiej w 2019 r.
|
Numer referencyjny |
ZP/63/055/D/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania systemowego, użytkowego i graficzno-edytorskiego dla Politechniki Gdańskiej w 2019 r. z przeznaczeniem na wyposażenie eksploatowanego systemu informatycznego Uczelni obsługującego infrastrukturę wspomagającą zarządzanie, projekty badawcze i proces nauczania.
2. Zamówienie obejmuje zamówienie podstawowe oraz zamówienie objęte prawem opcji. Zakres i wielkość zamówień podstawowych i zamówień objętych prawem opcji przedstawiono w opisie przedmiotu zamówienia załącznik nr 5 do SIWZ oraz w formularzu rzeczowo-cenowym załącznik nr 4 do SIWZ.
3. W celu potwierdzenia, że oferowane oprogramowanie jest zgodne z opisem przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga, aby Wykonawca podał w formularzu rzeczowo-cenowym nazwę i wersję oferowanego oprogramowania.
4. W przypadku, gdy w dokumentacji bądź SIWZ pojawią się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia lub odniesienia do norm, aprobat, specyfikacji technicznych, należy rozumieć, zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3 i art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, że jest to uzasadnione specyfikacją przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. W takich okolicznościach Zamawiający dopuszcza możliwość składania w ofercie rozwiązań równoważnych, przy czym minimalne wymagania, jakim mają odpowiadać rozwiązania równoważne, to wymagania nie gorsze od parametrów wskazanych w dokumentacji.
5. Przedmiot zamówienia nie został podzielny na części.
6. Szczegółowy opis warunków realizacji zamówienia znajduje się we wzorze umowy stanowiącym złącznik nr 6 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
48317000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Do prowadzenia działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia nie potrzeba kompetencji lub zezwoleń. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jedną dostawę oprogramowania o wartości brutto nie mniejszej niż 30 000,00 zł.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp Wykonawca składa odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Wykonawca podaje Zamawiającemu w formularzu oferty adres strony internetowej , na której dostępny jest właściwy rejestr. W przypadku wykonawcy zarejestrowanego w polskim Krajowym Rejestrze Sądowym lub polskiej Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej zamawiający dla potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. może skorzystać z dokumentów znajdujących się w ogólnie dostępnych bazach danych,
|
Zakresie warunkow udzialu |
w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu wykonawca składa wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Formularz oferty,
2. Formularz rzeczowo-cenowy
3. Opcjonalnie - pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej wykonawcę jeśli uprawnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych,
4. Opcjonalnie - zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania wykonawcy niezbędnych zasobów na czas realizacji zamówienia
5. Dokument zalecany do załączenia - potwierdzenie wniesienia wadium.
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 po opublikowaniu na stronie internetowej przez Zamawiającego informacji z otwarcia ofert wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia informacji przekazuje zamawiającemu (w oryginale lub kopi poświadczonej za zgodność z oryginałem) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości: 1 600,00 PLN;
2. W przypadku składania oferty na dwie części, wykonawca wnosi wadium w wysokości sumy wadiów dla obu części.
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego nr 64 1160 2202 0000 0001 8607 3782, Bank Millenium S.A. O/Gdańsk, z dopiskiem:
„WADIUM – dostawa oprogramowania dla PG, ZP/63/055/D/19”
Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Dopuszcza się zmianę umowy w zakresie przedmiotu i terminu realizacji zamówienia podstawowego w przypadku, gdy do ustalonego w niniejszej Umowie terminu dostawy, oferowane oprogramowanie nie będzie dostępne na rynku lub zaprzestano ich produkcji. W takim przypadku Wykonawca może zaproponować nowocześniejsze zamienniki, o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, w cenie nie wyższej niż w złożonej ofercie.
Powyższe uzgodnienia będą dotyczyły również (analogicznie) zamówień objętych prawem opcji.
2. Dopuszcza się zmiany postanowień umowy w następujących sytuacjach:.
a) zmiany stawki podatku VAT – wynagrodzenie Wykonawcy może ulec zmianie w przypadku obniżenia lub podwyższenia stawki podatku VAT na skutek zmiany obowiązujących przepisów. Płatność będzie się odbywać z uwzględnieniem stawki VAT obowiązującej w dniu wystawienia faktury,
b) zmiany terminu - w przypadku, gdy w terminie wskazanym w § 2 ust. 1 pkt. b nie zostanie wykorzystana wartość umowy brutto ( określona w § 3 ust. 2 pkt b umowy) istnieje możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy, jednak o okres nie dłuższy niż 6 miesięcy.
|
IV 4 4 data |
2019-03-29T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 29.03.2019 r. o godz. 11:00 w siedzibie Zamawiającego: Politechnika Gdańska, 80-233 Gdańsk ul. G. Narutowicza 11/12, Gmach Główny, sala 257
|