GuidZP400 |
e2d8d028-580d-409e-a7e4-dfca7efeac2a
|
Biuletyn |
526863-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Szpital Miejski im. PCK
|
Regon |
50692045000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Sienkiewicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
79
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Białystok
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
15-003
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
856 545 797
|
Zamawiajacy fax |
856 648 519
|
Zamawiajacy email |
szpitalpck@bialystok.home.pl
|
Adres strony url |
www.szpitalpck.bialystok.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpitalpck.bialystok.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitalpck.bialystok.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę można złożyć za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście, za pośrednictwem kuriera na adres siedziby zamawiającego. Obowiązuje forma pisemna.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samodzielny Szpital Miejski im. PCK w Białymstoku, 15-003 Białystok , ul. Sienkiewicza 79, w Sekretariacie
|
Nazwa nadana zamowieniu |
OBJĘCIE NADZOREM AUTORSKIM I SERWISEM OPROGRAMOWANIA
|
Numer referencyjny |
1/2019
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia są usługi serwisu systemu informatycznego w części medycznej, w części administracyjnej, doradztwo informatyczne, nadzór autorski oprogramowania aplikacyjnego.
Szczegółowy zakres usług stanowiących przedmiot zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 (Opis Przedmiotu Zamówienia).
|
Cpv glowny przedmiot |
72000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Aktualny odpis w właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
|
Zakresie warunkow udzialu |
- wykonywane przez naszą Firmę usługi serwisowe, będą wykonywane przez osoby posiadające właściwą wiedzę, odpowiednie doświadczenie oraz kwalifikacje zawodowe niezbędne do wykonywania usług w tym zakresie.
- posiadamy prawo do nadzoru autorskiego oprogramowania InfoMedica i AMMS.
- w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, wykonaliśmy minimum jedną usługę dotyczące serwisowania systemów medycznych obsługi szpitala, w tym systemów InfoMedica lub AMMS.
Uwaga.
W przypadku wątpliwości Zamawiający może zażądać dodatkowych dokumentów potwierdzających spełnianie parametrów/warunków. Dokumenty te zostaną udostępnione przez Wykonawców na każde żądanie Zamawiającego.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający nie wymaga przedstawienia oświadczeń, ani dokumentów w tym zakresie.
Uwaga. W przypadku wątpliwości Zamawiający może zażądać dodatkowych dokumentów potwierdzających spełnianie parametrów/warunków. Dokumenty te zostaną udostępnione przez Wykonawców na każde żądanie Zamawiającego
|
Inne dokumenty niewymienione |
wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz Ofertowy.
wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz Cenowy.
oryginał lub poświadczona notarialnie kopia pełnomocnictwa do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba wskazana w dokumencie wymienionym w Rozdz. IX ust. 1 SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiając przewiduje zmiany umowy zawartej z Wykonawcą w sprawie zamówienia w przypadku zaistnienia przesłanek określonych w art. 144 ust 1 pkt 2 - 6 ustawy Pzp.
Wprowadzenie zmian, o których mowa w ust. 1 wymaga uzasadnienia konieczności zmian i porozumienia stron oraz sporządzenia w formie pisemnego aneksu do umowy, sporządzonego przez stronę umowy, która dokonuje jej zmiany, pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2019-03-27T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|