GuidZP400 |
eadc64f9-7551-4857-93f6-66bd13b43422
|
Biuletyn |
527856-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie
|
Regon |
35108157000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Mogilska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
109
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31-571
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
012 6154860, 6154862
|
Zamawiajacy fax |
012 6154887; 6154219
|
Zamawiajacy email |
zzp@malopolska.policja.gov.pl
|
Adres strony url |
http://malopolska.policja.gov.pl/pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
2
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://malopolska.policja.gov.pl/pl/zamowienia-publiczne
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://malopolska.policja.gov.pl/pl/zamowienia-publiczne
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków Wydział ds. Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych KWP – pok. 101B. Dopuszczalne jest składanie ofert na dzienniku podawczym KWP – Biuro Przepustek. UWAGA! W przypadku składania oferty osobiście bądź przy pomocy kuriera, zgodnie z przepisami dotyczącymi ruchu osobowego na terenie KWP w Krakowie, należy wejść przez Biuro Przepustek za okazaniem stosownego dowodu tożsamości.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu i podzespołów komputerowych oraz akcesoriów
|
Numer referencyjny |
ZP.31.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1.
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy sprzętu i podzespołów komputerowych oraz
akcesoriów komputerowych dla jednostek Policji woj. małopolskiego. 2. Szczegółowe określenie
asortymentu i maksymalne ilości zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ.
Załącznik jest jednocześnie formularzem cenowym. 3. Oferowane przez Wykonawcę podzespoły
komputerowe oraz akcesoria komputerowe muszą spełniać wszystkie wymagania określone przez
Zamawiającego w załączniku nr 2 do SIWZ. 4. Dostarczone produkty muszą pochodzić wyłącznie z
bieżącej produkcji (data produkcji: nie wcześniej niż 12 miesięcy przed datą dostawy). Zapis ten nie
dotyczy płyt głównych, kart graficznych oraz procesorów. 5. Dostarczone produkty muszą być fabrycznie
nowe. 6. Zamawiający wymaga gwarancji na asortyment: 1) minimum 12 miesięcy na pozycje 23-36
załącznika nr 2 do SIWZ; 2) minimum 24 miesiące na pozostałe pozycje załącznika nr 2 do SIWZ, jednak
nie krótszej niż gwarancja producenta. Termin gwarancji biegnie każdorazowo od daty podpisania
protokołu odbioru. 7. Asortyment musi być zgodny z normami obowiązującymi na terenie Unii
Europejskiej. 8. Miejscem dostawy jest magazyn Zamawiającego zlokalizowany w Krakowie, ul.
Mogilska 109. 9. Zamawiający przewiduje grupowanie zamówień, tylko w szczególnych przypadkach
zamówienia będą miały charakter jednostkowy. 10. Zawarcie umowy ramowej nie pozbawia
Zamawiającego prawa do zamawiania przedmiotowych dostaw w drodze odrębnych postępowań o
udzielenie zamówienia publicznego.
|
Cpv glowny przedmiot |
30237000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Informacje na temat katalogow |
1. Umowa ramowa będzie obowiązywać przez 12 miesięcy od daty jej zawarcia, lecz nie dłużej niż do wyczerpania ilości asortymentu w niej określonego.
2. Terminy realizacji zamówień wykonawczych: do 7 dni roboczych od daty złożenia zamówienia
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie:
pięć tysięcy złotych) dla całości zamówienia. 2. Wadium można wnieść w następujących formach: 1)
w pieniądzu – przelewem na rachunek bankowy: O/O NBP Kraków Nr 31 1010 1270 0055 8413 9120
1000 – z dopiskiem „Wadium w przetargu nieograniczonym – nr sprawy: ZP.8.2019”. 2) w
poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że
poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w
gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w
art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w formach
niepieniężnych należy składać w formie oryginału w Wydziale ds. Zamówień Publicznych i Funduszy
Pomocowych KWP w Krakowie, Kraków, ul. Mogilska 109, I piętro, pokój 101B, od poniedziałku do
piątku w godzinach 7.30-15.30. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. 4. Z
treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta.
Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta.
Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z
imienną pieczątką lub czytelny. 5. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde
pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta
do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i
art. 46 ust. 5 ustawy. 6. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 7. Co do zasady,
zgodnie z powyższymi wymaganiami, zamawiający wymaga wniesienia wadium w polskiej walucie.
W przypadku wniesienia wadium w innej walucie niż wskazana przez Zamawiający, Komisja
Przetargowa dokona stosownego przeliczenia po kursie Narodowego Banku Polskiego z dnia
opublikowania ogłoszenia o zamówieniu. 8. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, należy
pamiętać, iż będzie ono wniesione skutecznie jedynie w przypadku uznania konta Zamawiającego
przed upływem terminu składania ofert. 9. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie
zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium, zostanie odrzucona.
|
Z kim umowa bedzie zawarta |
1
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której
dokonano wyboru wykonawcy, z zastrzeżeniem zmian przewidzianych w niniejszym paragrafie oraz
zmian określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 Pzp. 2. W szczególności zmiany mogą dotyczyć: przedmiotu
zamówienia, terminu realizacji zamówień wykonawczych, zakresu i wartości umowy ramowej, w sytuacji
gdy: 1) asortyment wyszczególniony w załączniku nr 1 do Umowy ramowej został wycofany z rynku
bądź z obiektywnych przyczyn jest niedostępny, z zastrzeżeniem ust. 3 2) okaże się, iż dany asortyment
oferowany przez Wykonawcę posiada wady produkcyjne, o których świadczy więcej niż 20% reklamacji
w odniesieniu do danej dostawy oferowanego asortymentu 3) nastąpią sytuacje niezależne od stron
umowy lub w przypadku działania siły wyższej, powodującej konieczność wprowadzenia zmian do
umowy. Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie poinformować Zamawiającego o fakcie zaistnienia
siły wyższej, 4) zajdą okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 5)
nastąpią potrzeby wprowadzenia zmian do umowy, wynikające ze zmian natury technicznej, 6) nastąpią
przerwy w realizacji powstałe z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, 7) nastąpiła potrzeba
zmiany lokalizacji realizacji zamówienia. 3. W przypadku konieczności dokonania zmiany
poszczególnego asortymentu określonego w załączniku nr 1 do Umowy, Wykonawca zobligowany jest do
zastąpienie go innym, o parametrach co najmniej takich samych i cenie nie wyższej niż zastąpiony
produkt. 4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron
wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. 5. Zmiany, o których mowa w ust. 2 i 3 mogą zostać
wprowadzone w życie po odpowiednich negocjacjach Wykonawcy z Zamawiającym i akceptacji ustaleń
przez obie strony umowy
|
IV 4 4 data |
2019-03-29T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|