GuidZP400 |
5e24758e-446a-4566-928c-7f6cd5ecdd1e
|
Biuletyn |
528984-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Miejska Lubin - Urząd Miejski w Lubinie
|
Regon |
39064753500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kilińskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
10
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lubin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
59-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
76 7468129, 7468277
|
Zamawiajacy fax |
767 468 287
|
Zamawiajacy email |
bzp@um.lubin.pl
|
Adres strony url |
www.bip.um-lubin.dolnyslask.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Przedmiotowe postępowanie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020 tytuł projektu ”Nowoczesne i twórcze Szkoły Podstawowe w Lubinie"
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.um-lubin.dolnyslask.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.um-lubin.dolnyslask.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miejski w Lubinie, ul.Kilińskiego 10,
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego do pracowni TIK dla szkół podstawowych Gminy Miejskiej Lubin
|
Numer referencyjny |
BZP.271.1.16.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
3
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego do pracowni TIK w ramach doposażenia pracowni w szkołach podstawowych na terenie miasta Lubina.Dostawa przedmiotu zamówienia będzie miała miejsce do następujących placówek oświatowych na terenie miasta Lubina:
Szkoła Podstawowa Nr 3
Szkoła Podstawowa Nr 5,
Szkoła Podstawowa Nr 7,
Szkoła Podstawowa Nr 8,
Szkoła Podstawowa Nr 9,
Szkoła Podstawowa Nr 10,
Szkoła Podstawowa Nr 12,
Szkoła Podstawowa Nr 14,
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
1/Zamawiający przewiduje skrócenie terminu realizacji zamówienia przedmiotowego zamówienia zgodnie z możliwością opisaną w Rozdziale XV SIWZ.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1.Wykonawca posiada zdolność zawodową.
Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia powyższy warunek jeżeli wykaże wykonanie, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej dwa zadania polegające na dostawie sprzętu komputerowego do pracowni szkolnych.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
A/ Wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie – zgodnie z Załącznikiem do SIWZ.
B/ Dowody (referencje bądź inne dokumenty) wystawione przez podmiot na rzecz którego dostawy były wykonywane lub są wykonywane, określające, że wyszczególnione w Załączniku dostawy zostały wykonane należycie. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1/ Zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji swoich zasobów na potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia - (jeżeli dotyczy)
2/ Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy PZP.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1.Oferta złożona do przedmiotowego postępowania musi być zabezpieczona wadium w kwocie
Zadanie Nr 1 - 11.000,00 PLN.
Zadanie Nr 2 - 300,00 PLN.
Zadanie Nr 3 - 1.000,00 PLN.
2.Wadium musi zostać wniesione najpóźniej przed upływem terminu składania ofert i obejmować będzie cały okres związania ofertą.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy zawartej w wyniku przedmiotowego postępowania w przypadku zaistnienia następujących okoliczności przewidzianych w ogłoszeniu o zamówieniu tj.:
a/ zmiany prawa podatkowego w zakresie podatku VAT na roboty objęte umową w zakresie dotyczącym niezrealizowanej części przedmiotu umowy wynagrodzenie zostanie zmodyfikowane proporcjonalnie o zmianę stawki,
b/ zmiany danych lub przekształcenia stron umowy,
c/ zmiana przedmiotu dostawy na wypadek niedostępności towaru na rynku lub zaprzestania jego produkcji w okresie od daty otwarcia ofert do dnia realizacji umowy
Wyżej wymienione zmiany mogą skutkować m.in.: zmianą wysokości wynagrodzenia wykonawcy, terminu realizacji zamówienia.
Wszystkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu.
|
IV 4 4 data |
2019-04-01T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa komputerów przenośnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego do pracowni TIK w ramach doposażenia pracowni w szkołach podstawowych na terenie miasta Lubina. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w Załączniku nr 6 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa urządzeń peryferyjnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
42962000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego do pracowni TIK w ramach doposażenia pracowni w szkołach podstawowych na terenie miasta Lubina. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w Załączniku nr 6 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa wózków
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39132500-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych wózków do przewozu, przechowywania i ładowania komputerów przenośnych, do pracowni TIK w ramach doposażenia pracowni w szkołach podstawowych na terenie miasta Lubina. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w Załączniku nr 6 do SIWZ.
|
| |