GuidZP400 |
facd6d1e-812e-4493-9baf-a6a5b9a6600d
|
Biuletyn |
528651-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Częstochowski
|
Regon |
15218083700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Jana III Sobieskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
9
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Częstochowa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
42-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
034 3229100, 3229126
|
Zamawiajacy fax |
343 229 111
|
Zamawiajacy email |
przetargi@czestochowa.powiat.pl
|
Adres strony url |
www.czestochowa.powiat.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.powiat-czestochowski.4bip.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Jana III Sobieskiego 9, 42-217 Częstochowa (pok. 3)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa sprzętu komputerowego do siedziby do Starostwa Powiatowego w Częstochowie ”
|
Numer referencyjny |
OK.272.14.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego do siedziby Zamawiającego tj. do Starostwa Powiatowego w Częstochowie ul. Jana III Sobieskiego 9, 42-217 Częstochowa:
1) Komputer – 11 szt.;
2) Monitor – 11 szt.;
3) Pakiet oprogramowania biurowego – 7 szt.;
4) Laptop – 1 szt.;
5) Urządzenie wielofunkcyjne mono – 3 szt.;
6) Urządzenie wielofunkcyjne kolor – 4 szt.;
7) Drukarka A3 kolor z podajnikiem – 1 szt.;
8) Drukarka A4 mono – 2 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis minimalnych wymagań technicznych i funkcjonalnych zawarty jest w Szczegółowej specyfikacji technicznej stanowiącej - załącznik do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena będzie dokonana na podstawie właściwego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena będzie dokonana na podstawie właściwego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena będzie dokonana na podstawie właściwego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 2.
2) Oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów w przypadku gdy Wykonawca należy do grupy kapitałowej - Załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie
2) Wypełniony wykaz oferowanego sprzętu komputerowego – załącznik do oferty.
3) Wypełnioną szczegółową specyfikację oferowanego sprzętu.
4) wypełniony załącznik nr 2 do SIWZ, stanowiący oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania i spełniania warunków postępowania;
5) pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie (jeżeli dotyczy).
6) dowód wpłaty wadium
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1 000 zł
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z art. 144 Ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian w treści umowy, w stosunku do oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, co zostało zawarte w Ogłoszeniu oraz treści SIWZ, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
1) Zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku:
a) działania siły wyższej, zdarzeń losowych niezależnych od stron umowy,
b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
2) zmiany wynagrodzenia – w przypadku zmiany stawki podatku VAT, tj. dopuszcza się możliwość zmiany wynagrodzenia brutto jedynie w przypadku nie dającej się przewidzieć zmiany stawki podatku VAT w trakcie wykonywania umowy i gdy spełnienie świadczenia,
z uwagi na tę zmianę stawki VAT, byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron stratą, zmiana taka może dotyczyć jedynie tej części wynagrodzenia, która dotyczy usług wykonywanych w trakcie obowiązywania nowej stawki VAT,
3) zmiany przedmiotu umowy – w przypadku, gdy Wykonawca nie jest w stanie nabyć na rynku zaoferowanego w ofercie Wykonawcy sprzętu (np. wycofanie sprzętu z produkcji), zaoferowany przez Wykonawcę sprzęt będzie posiadał parametry nie gorsze niż wymagane w SIWZ i Zamawiający wyrazi zgodę na dostarczenie innego sprzętu.
4) W przypadku obiektywnej niemożliwości dostarczenia przez Wykonawcę sprzętu wskazanego w ofercie z powodu braku jego dostępności na rynku, co zostanie potwierdzone przez jego producenta, dopuszczalne jest dostarczenie przez Wykonawcę towaru o parametrach technicznych nie gorszych i cenie nie wyższej niż wynikającej z oferty. W takim przypadku Wykonawca obowiązany jest uprzednio każdorazowo przedłożyć Zamawiającemu stosowne dokumenty (oświadczenie producenta o niedostępności zaoferowanego towaru, opinia o nie gorszych parametrach technicznych towaru zamiennego niż zaoferowany w ofercie). Zamiana zaoferowanego towaru wymaga zgody Zamawiającego, którą Zamawiający udzieli niezwłocznie, gdy otrzyma wymagane dokumenty.
|
IV 4 4 data |
2019-04-01T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:30
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|