GuidZP400 |
07fbbcb1-9314-4f58-8983-a6b746399582
|
Biuletyn |
529431-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
|
Regon |
00051578000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Grażyńskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Katowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
40-126
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 258 20 21-25
|
Zamawiajacy fax |
32 258 20 25, 41 63 167
|
Zamawiajacy email |
przetargi@kzgm.katowice.pl
|
Adres strony url |
www.kzgm.katowice.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.kzgm.katowice.pl/ogloszenia/zamowienia-publiczne/zamowienia-na-podstawie-ustawy-pzp
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty w formie pisemnej należy składać lub przesłać na podany niżej adres
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
osobiście w siedzibie Zamawiającego tj. 40-126 Katowice, ul. Grażyńskiego 5, I piętro – Sekretariat (wejście do budynku od strony Ronda), a w przypadku przesłania oferty przesyłką pocztową, kurierem dopuszcza się złożenie w Kancelarii Zamawiającego - ul. Grażyńskiego 5, 40-126 Katowice – parter
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zapewnienie usług transmisji danych, dostępu do sieci Internet, połączeń głosowych oraz konserwacji central telefonicznych, stacjonarnych aparatów telefonicznych i faxów wraz z bieżącą naprawą tych urządzeń (serwisowanie wewnętrznej sieci telefonicznej) na rzecz KZGM w Katowicach
|
Numer referencyjny |
NZ.231.040.2019
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie usług transmisji danych, dostępu do sieci Internet, połączeń głosowych oraz konserwacji central telefonicznych, stacjonarnych aparatów telefonicznych i faxów wraz z bieżącą naprawą tych urządzeń (serwisowanie wewnętrznej sieci telefonicznej) na rzecz KZGM w Katowicach.
2. Zamówienie podzielone jest na 2 części:
część 1 – zapewnienie usług transmisji danych, dostępu do sieci Internet, połączeń głosowych oraz konserwacji central telefonicznych, stacjonarnych aparatów telefonicznych i faxów;
część 2 - bieżąca naprawa urządzeń - serwisowanie wewnętrznej sieci telefonicznej.
Realizacja zamówienia nie wymaga wykorzystywania pojazdów samochodowych.
3. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę.
Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę osób uczestniczących w realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie umowy o pracę.
4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dla każdej części określają wzory umów wraz z załącznikami stanowiące Załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
72318000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
532800,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Data rozpoczecia |
2019-07-01T00:00:00+02:00
|
Data zakonczenia |
2022-06-30T00:00:00+02:00
|
Informacje na temat katalogow |
Podana w pkt II.6) wartość zamówienia dotyczy zamówienia podstawowego. Całkowita, szacunkowa wartość zamówienia z uwzglęnieniem zamówień udzielanych na podstawie art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy wynosi 589800,00 zł.
|
Okreslenie warunkow |
w celu spełnienia warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie części 1 Wykonawca musi posiadać uprawnienia do prowadzenia działalności będącej przedmiotem zamówienia, tj. musi posiadać aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych wystawione przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z zapisami art. 11 Ustawy z dnia 16. 07. 2004r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. 2018 poz 1954 ze zm.). W zakresie części 2 Zamawiający nie określa warunków posiadania uprawnień.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
celu spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia należy wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie Wykonawca wykonał/wykonuje
a) w zakresie części 1: co najmniej dwie usługi transmisji danych, dostępu do sieci Internet i rozmów głosowych dla podmiotów posiadających co najmniej pięć połączonych z sobą lokalizacji zdalnych, świadczone na łączach kablowych o przepustowościach od 50 Mb/s do 1000Mb/s.
b) w zakresie części 2: co najmniej dwie usługi serwisowania wewnętrznej sieci telefonicznej na kwotę co najmniej 30 000,00 zł brutto każda;
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona w danej części zamówienia, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu (Rozdział VIII pkt 3), zostanie wezwany do przedłożenia aktualnego na dzień złożenia:
1) w zakresie części 1:
a) zaświadczenia o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych wystawione przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z zapisami art. 11 Ustawy z dnia 16. 07. 2004r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. 2018 poz 1954 ze zm.)wykazu osób,
b) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przepustowości w Mb/s, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
2) w zakresie części 2: wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca składa dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. Ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zakres, charakter oraz warunki wprowadzenia zmian podane są w §11 Wzoru umowy dla części 1 i w §13 wzoru umowy dla części 2 stanowiących Załącznik nr 5 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2019-04-11T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
08:45
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
I. UWAGA - DOTYCZĄCA WSZYSTKICH OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW:
- Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub braku podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jednolity: Dz. U. 2017, poz. 570 ze zm.),
- w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty,
- w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia lub spełniania warunków udziału w postępowaniu, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych prowadzonych w językach innych niż język polski, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów,
- w przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy (brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego), korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. W tym celu w odpowiedzi na wezwanie do złożenia dokumentów lub oświadczeń Wykonawca może podać numer postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub jego nazwę i rok w którym było przeprowadzone.
- jeżeli treść informacji przekazanych przez Wykonawcę w oświadczeniach złożonych wraz z ofertą (Załącznik nr 2 i 3 do SIWZ) odpowiada zakresowi informacji, których Zamawiający wymaga poprzez żądanie dokumentów, w szczególności o których mowa w pkt 3 niniejszego rozdziału SIWZ, Zamawiający może odstąpić od żądania tych dokumentów od Wykonawcy. W takim przypadku dowodem spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia są odpowiednie informacje przekazane przez Wykonawcę lub odpowiednio przez podmioty, na których zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy, w oświadczeniu.
II. DO OFERTY NALEŻY DOŁĄCZYĆ:
1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – Załącznik nr 2 do SIWZ, który należy złożyć w formie pisemnej;
2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 3 do SIWZ, który należy złożyć w formie pisemnej;
3) Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na Formularzu ofertowym – zgodnie z Załącznikiem nr 1a i 1b do SIWZ;
4) Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy – jeżeli dotyczy;
5) Oświadczenie o przynależności do sektora małych i średnich przedsiębiorstw - zgodnie z Załącznikiem nr 1a i 1b do SIWZ (zalecane/nie wymagane);
6) Oświadczenie o spełnianiu wymogów wynikających z RODO zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ;
7) Informację o podwykonawcach, w tym o procentowym lub wartościowym udziale w realizacji zamówienia – jeśli dotyczy;
8) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/ych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem – jeśli dotyczy;
9) Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, nie wymagane.
III. Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany jest przedłożyć umowę regulującą współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – jeśli dotyczy.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zapewnienie usług transmisji danych, dostępu do sieci Internet, połączeń głosowych oraz konserwacji central telefonicznych, stacjonarnych aparatów telefonicznych i faxów;
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
72318000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
460800,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-07-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2022-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie usług transmisji danych, dostępu do sieci Internet, połączeń głosowych oraz konserwacji central telefonicznych, stacjonarnych aparatów telefonicznych i faxów;
2. Realizacja zamówienia nie wymaga wykorzystywania pojazdów samochodowych.
3 . Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę osób uczestniczących w realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie umowy o pracę.
4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa wzór umowy wraz z załącznikami stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Bieżąca naprawa urządzeń - serwisowanie wewnętrznej sieci telefonicznej.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
72318000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
72000,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-07-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2022-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest bieżąca naprawa urządzeń - serwisowanie wewnętrznej sieci telefonicznej.
2. Realizacja zamówienia nie wymaga wykorzystywania pojazdów samochodowych.
3. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę osób uczestniczących w realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie umowy o pracę.
4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dla każdej części określają wzory umów wraz z załącznikami stanowiące Załącznik nr 5 do SIWZ.
|
| |