Dostawa środków czystości na potrzeby Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego Drewnica Sp. z o.o.

Data publikacji 2019-03-25
Data zakończenia 2019-04-02 00:00:00
Instytucja Mazowiecki Szpital Wojewódzki Drewnica Sp. z o.o.
Miejscowość Ząbki
Województwo mazowieckie
Branża
  • Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju,
  • Środki czyszczące,
  • Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety

Szczegóły

Numer ogłoszenia 512242-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 398300009, 337600005, 392243001, 336316008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości wg. zestawienia, zawartego i zgodnego ze wzorem formularza/y cenowego/ych, stanowiącego/ych integralną część SIWZ (załączniki nr 2.1, 2.2, 2.3 do SIWZ - odpowiednio dla części zamówienia nr 1-3).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 bef52da1-fb54-4fe6-a86d-e3a5cfce7347
Biuletyn 512242-N-2019
Zamawiajacy nazwa Mazowiecki Szpital Wojewódzki Drewnica Sp. z o.o.
Regon 142256270
Zamawiajacy adres ulica Rychlińskiego
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Ząbki
Zamawiajacy kod pocztowy 05-091
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon (22) 419 72 46,
Zamawiajacy fax (22) 419 70 04
Zamawiajacy email sekretariat@drewnica.pl,
Adres strony url www.drewnica.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.drewnica.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.drewnica.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Mazowiecki Szpital Wojewódzki Drewnica sp. z o.o., ul. Rychlińskiego 1, 05-091 Ząbki
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa środków czystości na potrzeby Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego Drewnica Sp. z o.o.
Numer referencyjny 04/PN/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości wg. zestawienia, zawartego i zgodnego ze wzorem formularza/y cenowego/ych, stanowiącego/ych integralną część SIWZ (załączniki nr 2.1, 2.2, 2.3 do SIWZ - odpowiednio dla części zamówienia nr 1-3).
Cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Termin realizacji dla części 1 i 2 zamówienia - do 31.08.2020 roku Termin realizacji dla części 3 zamówienia - do 31.12.2019 roku
Okreslenie warunkow nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a. dla części zamówienia nr 1: co najmniej dwie dostawy polegające na dostawie papieru toaletowego, ręczników papierowych, chemii gospodarczej o wartości co najmniej 10 000,00 zł brutto każda; b. dla części zamówienia nr 2: co najmniej dwie dostawy polegające na dostawie sprzętu i materiałów do utrzymania czystości o wartości co najmniej 10 000,00 zł brutto każda; c. dla części zamówienia nr 3: co najmniej dwie dostawy polegające na dostawie środków antyseptycznych i dezynfekujących o wartości co najmniej 10 000,00 zł brutto każda. Uwaga: • przez jedną dostawę rozumie się zamówienie wykonane/wykonywane w ramach jednej umowy.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Zamawiający wymaga złożenia OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAK PODSTAW WYKLUCZENIA ORAZ INNYCH DOKUMENTÓW zgodnie z zapisami Rozdziału VIII SIWZ
Zakresie warunkow udzialu w celu potwierdzenia spełniana warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga złożenia 1. wykazu dostaw obejmującego: a) dla części zamówienia nr 1: co najmniej dwie dostawy polegające na dostawie papieru toaletowego, ręczników papierowych, chemii gospodarczej o wartości co najmniej 10 000,00 zł brutto każda; b) dla części zamówienia nr 2: co najmniej dwie dostawy polegające na dostawie sprzętu i materiałów do utrzymania czystości o wartości co najmniej 10 000,00 zł brutto każda; c) dla części zamówienia nr 3: co najmniej dwie dostawy polegające na dostawie środków antyseptycznych i dezynfekujących o wartości co najmniej 10 000,00 zł brutto każda. wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - wzór wykazu stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: kart charakterystyki - dla wszystkich pozycji przedmiotu zamówienia wymienionych w załączniku/ach nr 2.1, 2.2, 2.3 do SIWZ - formularz/e cenowy/e. - jeżeli występują
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wzór umowy stanowi złącznik nr 6 do SIWZ. Przewidywane warunki umożliwiające dokonanie zmiany postanowień zawartej umowy zostały zawarte we wzorze umowy.
IV 4 4 data 2019-04-02T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30 dni

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Papier toaletowy i ręczniki papierowe;
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33760000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości wg. zestawienia, zawartego i zgodnego ze wzorem formularza/y cenowego/ych, stanowiącego/ych integralną część SIWZ (załączniki nr 2.1 do SIWZ - odpowiednio dla części zamówienia nr 1. Dostawy będą realizowane sukcesywnie, wg potrzeb, partiami nie częściej niż raz w miesiącu, we wskazane przez Zamawiającego miejsce, na koszt Wykonawcy w asortymencie i ilościach określanych przez Zamawiającego (według potrzeb) w formie informacji pisemnej/telefonicznej lub e-mailowej, w terminie nie dłuższym niż 72 godzin od momentu powiadomienia, w dni robocze (poniedziałek - piątek), w godzinach od 7:30 do 14:00, do magazynu w siedzibie Zamawiającego. Szczegółową ilości oraz opis przedmiotu zamówienia przedstawiają załącznik nr 2.1 do SIWZ - Wzór/y formularza/y cenowego/ych. UWAGA: Do wszystkich pozycji wymienionych w załączniku/ach nr 2 do SIWZ - Wzór formularza cenowego - należy wskazać nazwę handlową zaoferowanego przedmiotu zamówienia oraz nazwę producenta.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Sprzęt i materiały do utrzymania czystości
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39224300-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości wg. zestawienia, zawartego i zgodnego ze wzorem formularza/y cenowego/ych, stanowiącego/ych integralną część SIWZ (załączniki nr 2.2 do SIWZ - odpowiednio dla części zamówienia nr 1. Dostawy będą realizowane sukcesywnie, wg potrzeb, partiami nie częściej niż raz w miesiącu, we wskazane przez Zamawiającego miejsce, na koszt Wykonawcy w asortymencie i ilościach określanych przez Zamawiającego (według potrzeb) w formie informacji pisemnej/telefonicznej lub e-mailowej, w terminie nie dłuższym niż 72 godzin od momentu powiadomienia, w dni robocze (poniedziałek - piątek), w godzinach od 7:30 do 14:00, do magazynu w siedzibie Zamawiającego. Szczegółową ilości oraz opis przedmiotu zamówienia przedstawiają załącznik nr 2.2 do SIWZ - Wzór/y formularza/y cenowego/ych. UWAGA: Do wszystkich pozycji wymienionych w załączniku/ach nr 2 do SIWZ - Wzór formularza cenowego - należy wskazać nazwę handlową zaoferowanego przedmiotu zamówienia oraz nazwę producenta.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Preparaty dezynfekcyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości wg. zestawienia, zawartego i zgodnego ze wzorem formularza/y cenowego/ych, stanowiącego/ych integralną część SIWZ (załączniki nr 2.3 do SIWZ - odpowiednio dla części zamówienia nr 3. Dostawy będą realizowane sukcesywnie, wg potrzeb, partiami nie częściej niż raz w miesiącu, we wskazane przez Zamawiającego miejsce, na koszt Wykonawcy w asortymencie i ilościach określanych przez Zamawiającego (według potrzeb) w formie informacji pisemnej/telefonicznej lub e-mailowej, w terminie nie dłuższym niż 72 godzin od momentu powiadomienia, w dni robocze (poniedziałek - piątek), w godzinach od 7:30 do 14:00, do magazynu w siedzibie Zamawiającego. Szczegółową ilości oraz opis przedmiotu zamówienia przedstawiają załącznik nr 2.3 do SIWZ - Wzór/y formularza/y cenowego/ych. UWAGA: Do wszystkich pozycji wymienionych w załączniku/ach nr 2 do SIWZ - Wzór formularza cenowego - należy wskazać nazwę handlową zaoferowanego przedmiotu zamówienia oraz nazwę producenta.
  

Criterion

Kryteria cena brutto oferty
Znaczenie 80,00
  
Kryteria czas dostawy
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)