GuidZP400 |
bef52da1-fb54-4fe6-a86d-e3a5cfce7347
|
Biuletyn |
512242-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Mazowiecki Szpital Wojewódzki Drewnica Sp. z o.o.
|
Regon |
142256270
|
Zamawiajacy adres ulica |
Rychlińskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Ząbki
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
05-091
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
(22) 419 72 46,
|
Zamawiajacy fax |
(22) 419 70 04
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@drewnica.pl,
|
Adres strony url |
www.drewnica.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.drewnica.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.drewnica.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Mazowiecki Szpital Wojewódzki Drewnica sp. z o.o., ul. Rychlińskiego 1, 05-091 Ząbki
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa środków czystości na potrzeby Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego Drewnica Sp. z o.o.
|
Numer referencyjny |
04/PN/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości wg. zestawienia, zawartego i zgodnego ze wzorem formularza/y cenowego/ych, stanowiącego/ych integralną część SIWZ (załączniki nr 2.1, 2.2, 2.3 do SIWZ - odpowiednio dla części zamówienia nr 1-3).
|
Cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji dla części 1 i 2 zamówienia - do 31.08.2020 roku
Termin realizacji dla części 3 zamówienia - do 31.12.2019 roku
|
Okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
a. dla części zamówienia nr 1: co najmniej dwie dostawy polegające na dostawie papieru toaletowego, ręczników papierowych, chemii gospodarczej o wartości co najmniej 10 000,00 zł brutto każda;
b. dla części zamówienia nr 2: co najmniej dwie dostawy polegające na dostawie sprzętu i materiałów do utrzymania czystości o wartości co najmniej 10 000,00 zł brutto każda;
c. dla części zamówienia nr 3: co najmniej dwie dostawy polegające na dostawie środków antyseptycznych i dezynfekujących o wartości co najmniej 10 000,00 zł brutto każda.
Uwaga:
• przez jedną dostawę rozumie się zamówienie wykonane/wykonywane w ramach jednej umowy.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Zamawiający wymaga złożenia OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAK PODSTAW WYKLUCZENIA ORAZ INNYCH DOKUMENTÓW zgodnie z zapisami Rozdziału VIII SIWZ
|
Zakresie warunkow udzialu |
w celu potwierdzenia spełniana warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga złożenia 1. wykazu dostaw obejmującego:
a) dla części zamówienia nr 1: co najmniej dwie dostawy polegające na dostawie papieru toaletowego, ręczników papierowych, chemii gospodarczej o wartości co najmniej 10 000,00 zł brutto każda;
b) dla części zamówienia nr 2: co najmniej dwie dostawy polegające na dostawie sprzętu i materiałów do utrzymania czystości o wartości co najmniej 10 000,00 zł brutto każda;
c) dla części zamówienia nr 3: co najmniej dwie dostawy polegające na dostawie środków antyseptycznych i dezynfekujących o wartości co najmniej 10 000,00 zł brutto każda.
wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - wzór wykazu stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: kart charakterystyki - dla wszystkich pozycji przedmiotu zamówienia wymienionych w załączniku/ach nr 2.1, 2.2, 2.3 do SIWZ - formularz/e cenowy/e. - jeżeli występują
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Wzór umowy stanowi złącznik nr 6 do SIWZ. Przewidywane warunki umożliwiające dokonanie zmiany postanowień zawartej umowy zostały zawarte we wzorze umowy.
|
IV 4 4 data |
2019-04-02T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30 dni
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Papier toaletowy i ręczniki papierowe;
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33760000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości wg. zestawienia, zawartego i zgodnego ze wzorem formularza/y cenowego/ych, stanowiącego/ych integralną część SIWZ (załączniki nr 2.1 do SIWZ - odpowiednio dla części zamówienia nr 1. Dostawy będą realizowane sukcesywnie, wg potrzeb, partiami nie częściej niż raz w miesiącu, we wskazane przez Zamawiającego miejsce, na koszt Wykonawcy w asortymencie i ilościach określanych przez Zamawiającego (według potrzeb) w formie informacji pisemnej/telefonicznej lub e-mailowej, w terminie nie dłuższym niż 72 godzin od momentu powiadomienia, w dni robocze (poniedziałek - piątek), w godzinach od 7:30 do 14:00, do magazynu w siedzibie Zamawiającego.
Szczegółową ilości oraz opis przedmiotu zamówienia przedstawiają załącznik nr 2.1 do SIWZ - Wzór/y formularza/y cenowego/ych.
UWAGA: Do wszystkich pozycji wymienionych w załączniku/ach nr 2 do SIWZ - Wzór formularza cenowego - należy wskazać nazwę handlową zaoferowanego przedmiotu zamówienia oraz nazwę producenta.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Sprzęt i materiały do utrzymania czystości
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39224300-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości wg. zestawienia, zawartego i zgodnego ze wzorem formularza/y cenowego/ych, stanowiącego/ych integralną część SIWZ (załączniki nr 2.2 do SIWZ - odpowiednio dla części zamówienia nr 1. Dostawy będą realizowane sukcesywnie, wg potrzeb, partiami nie częściej niż raz w miesiącu, we wskazane przez Zamawiającego miejsce, na koszt Wykonawcy w asortymencie i ilościach określanych przez Zamawiającego (według potrzeb) w formie informacji pisemnej/telefonicznej lub e-mailowej, w terminie nie dłuższym niż 72 godzin od momentu powiadomienia, w dni robocze (poniedziałek - piątek), w godzinach od 7:30 do 14:00, do magazynu w siedzibie Zamawiającego.
Szczegółową ilości oraz opis przedmiotu zamówienia przedstawiają załącznik nr 2.2 do SIWZ - Wzór/y formularza/y cenowego/ych.
UWAGA: Do wszystkich pozycji wymienionych w załączniku/ach nr 2 do SIWZ - Wzór formularza cenowego - należy wskazać nazwę handlową zaoferowanego przedmiotu zamówienia oraz nazwę producenta.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Preparaty dezynfekcyjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości wg. zestawienia, zawartego i zgodnego ze wzorem formularza/y cenowego/ych, stanowiącego/ych integralną część SIWZ (załączniki nr 2.3 do SIWZ - odpowiednio dla części zamówienia nr 3. Dostawy będą realizowane sukcesywnie, wg potrzeb, partiami nie częściej niż raz w miesiącu, we wskazane przez Zamawiającego miejsce, na koszt Wykonawcy w asortymencie i ilościach określanych przez Zamawiającego (według potrzeb) w formie informacji pisemnej/telefonicznej lub e-mailowej, w terminie nie dłuższym niż 72 godzin od momentu powiadomienia, w dni robocze (poniedziałek - piątek), w godzinach od 7:30 do 14:00, do magazynu w siedzibie Zamawiającego.
Szczegółową ilości oraz opis przedmiotu zamówienia przedstawiają załącznik nr 2.3 do SIWZ - Wzór/y formularza/y cenowego/ych.
UWAGA: Do wszystkich pozycji wymienionych w załączniku/ach nr 2 do SIWZ - Wzór formularza cenowego - należy wskazać nazwę handlową zaoferowanego przedmiotu zamówienia oraz nazwę producenta.
|
| |