Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych: długopisy, ołówki, koperty, bloki biurowe, datowniki, deski do notowań z klipsem, dziurkacze, etykiety samoprzylepne, foliopisy, grzbiety wsuwane A4, kalki ołówkowe niebieskie, gumki do ścierania, klipy biurowe, koperty, linijki, koszulki typu "U" na dokumenty A4, naboje do pióra Parker, markery, nożyczki, notesy, okładki do bindownic, pojemnik na czasopisma, przekładki do segregatorów, pudła archiwizacyjne A4, segregatory A4 z dźwignią, teczki, temperówki, zszywki stalowe, zszywacze biurowe na dwa rodzaje zszywek oraz papieru kserograficznego (ryza zawiera 500 arkuszy), papieru offsetowego, kartonów, tektur szarych, papieru do plotera, papieru foto do plotera. Transport i rozładunek w miejscu wskazanym przez Zamawiającego do pomieszczeń magazynowych pod wskazane adresy:
Dla Części nr 1 - Służba Kontrwywiadu Wojskowego; Warszawa, ul. Oczki 1. Rozładunek do pomieszczeń magazynowych (poziom -1, bez windy), dla Części nr 2 - Służba Kontrwywiadu Wojskowego; Warszawa, ul. Oczki 1; Warszawa, ul. Krajewskiego oraz Warszawa ul. Wawelska. Rozładunek do pomieszczeń magazynowych (poziom -1, bez windy).
|
GuidZP400 |
1165b4c8-3294-4b01-8979-3bfa19c00224
|
Biuletyn |
529815-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Służba Kontrwywiadu Wojskowego
|
Regon |
14067959800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wojciecha Oczki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02-007
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
261 846 131, 261 841 119
|
Zamawiajacy fax |
261 841 377, 261 841 203
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@skw.gov.pl
|
Adres strony url |
www.skw.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.skw.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.skw.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Sekretariat Biura Admiistracyjnego SKW , 02-008 Warszawa, ul. Koszykowa 82
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego, kartonu i tektury.
|
Numer referencyjny |
ZP-13-SKW-2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych: długopisy, ołówki, koperty, bloki biurowe, datowniki, deski do notowań z klipsem, dziurkacze, etykiety samoprzylepne, foliopisy, grzbiety wsuwane A4, kalki ołówkowe niebieskie, gumki do ścierania, klipy biurowe, koperty, linijki, koszulki typu "U" na dokumenty A4, naboje do pióra Parker, markery, nożyczki, notesy, okładki do bindownic, pojemnik na czasopisma, przekładki do segregatorów, pudła archiwizacyjne A4, segregatory A4 z dźwignią, teczki, temperówki, zszywki stalowe, zszywacze biurowe na dwa rodzaje zszywek oraz papieru kserograficznego (ryza zawiera 500 arkuszy), papieru offsetowego, kartonów, tektur szarych, papieru do plotera, papieru foto do plotera. Transport i rozładunek w miejscu wskazanym przez Zamawiającego do pomieszczeń magazynowych pod wskazane adresy:
Dla Części nr 1 - Służba Kontrwywiadu Wojskowego; Warszawa, ul. Oczki 1. Rozładunek do pomieszczeń magazynowych (poziom -1, bez windy), dla Części nr 2 - Służba Kontrwywiadu Wojskowego; Warszawa, ul. Oczki 1; Warszawa, ul. Krajewskiego oraz Warszawa ul. Wawelska. Rozładunek do pomieszczeń magazynowych (poziom -1, bez windy).
|
Cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
210474,80
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2019-11-29T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin dostawy: Część nr 1 zgodnie z harmonogramem dostaw (załącznik nr 2a do SIWZ) w dwóch transzach określonych poniżej:- I transza – dostawa w terminie do 14 dni od dnia podpisania umowy,
- II transza – dostawa w terminie do 31.10.2019 r. (z uwzględnieniem wcześniejszego terminu dostawy II transzy 7 dni od pisemnego zgłoszenia dostawy).Część nr 2 zgodnie z harmonogramem dostaw (załącznik nr 2b do SIWZ) w trzech transzach określonych poniżej:- I transza – dostawa w terminie do 14 dni od dnia podpisania umowy,- II transza – dostawa w terminie do 30.09.2019 r. (z uwzględnieniem wcześniejszego terminu dostawy II transzy 7 dni od pisemnego zgłoszenia dostawy),- III transza – dostawa w terminie do 29.11.2019 r. (z uwzględnieniem wcześniejszego terminu dostawy III transzy 7 dni od pisemnego zgłoszenia dostawy).
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wprowadza warunku w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej i tym samym wymogu związanego z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wprowadza warunku w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wprowadza warunku w zakresie sytuacji technicznej i finansowej.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający nie żąda oświadczeń i dokumentów.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Nie dotyczy.
|
Zakresie kryteriow selekcji |
Nie dotyczy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Wzór - Załącznik nr 5 do SIWZ). Jeżeli Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej, może takie oświadczenie złożyć już wraz z ofertą.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2019-04-08T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa artykułów biurowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
92385,37
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-10-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Część 1-zgodnie z harmonogramem dostaw (załącznik nr 2a do SIWZ) w dwóch transzach określonych poniżej:- I transza – dostawa w terminie do 14 dni od dnia podpisania umowy,- II transza – dostawa w terminie do 31.10.2019 r. (z uwzględnieniem wcześniejszego terminu dostawy II transzy 7 dni od pisemnego zgłoszenia dostawy).
|
Zalacznik krotki opis |
Długopisy, ołówki, koperty, bloki biurowe, datowniki, deski do notowań z klipsem, dziurkacze, etykiety samoprzylepne, foliopisy, grzbiety wsuwane A4, kalki ołówkowe niebieskie, gumki do ścierania, klipy biurowe, koperty, linijki, koszulki typu "U" na dokumenty A4, naboje do pióra Parker, markery, nożyczki, notesy, okładki do bindownic, pojemnik na czasopisma, przekładki do segregatorów, pudła archiwizacyjne A4, segregatory A4 z dźwignią, teczki, temperówki, zszywki stalowe, zszywacze biurowe na dwa rodzaje zszywek.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa papieru kserograficznego, kartonu i tektury.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
118089,43
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-11-29T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Część nr 2 zgodnie z harmonogramem dostaw (załącznik nr 2b do SIWZ) w trzech transzach określonych poniżej:- I transza – dostawa w terminie do 14 dni od dnia podpisania umowy,- II transza – dostawa w terminie do 30.09.2019 r. (z uwzględnieniem wcześniejszego terminu dostawy II transzy 7 dni od pisemnego zgłoszenia dostawy),- III transza – dostawa w terminie do 29.11.2019 r. (z uwzględnieniem wcześniejszego terminu dostawy III transzy 7 dni od pisemnego zgłoszenia dostawy).
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa papieru kserograficznego (ryza zawiera 500 arkuszy), papieru offsetowego, kartonów, tektur szarych, papieru do plotera, papieru foto do plotera.
|
| |