GuidZP400 |
60a1e6ba-4f15-40ee-8305-f694c7eb418c
|
Biuletyn |
532076-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Bieruńsko-Lędziński
|
Regon |
27625519200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. św. Kingi
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bieruń
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
43-155
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 226 91 00
|
Zamawiajacy fax |
32 226 90 00
|
Zamawiajacy email |
przetarg@powiatbl.pl
|
Adres strony url |
www.powiatbl.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.bip.powiatbl.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.powiatbl.pl
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Bieruniu ul. Św. Kingi 1, 43-155 Bieruń, pokój nr 103 Kancelaria
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa wyposażenia meblarskiego w ramach zadania „ Przebudowa budynku maszyn wyciągowych z przeznaczeniem na Centrum Usług Społecznych Powiatu bieruńsko-lędzińskiego”
|
Numer referencyjny |
RZP 1/2019;RF.272.3.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż fabrycznie nowego wyposażenia meblarskiego w ilości i o parametrach określonych w Załączniku nr 6 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39000000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 7, stanowiących nie więcej niż 40 000,00 zł. W zakresie powtórzenia tych samych dostaw lub wykonania dotakowych zabudów meblarskich.
|
Data zakonczenia |
2019-07-22T00:00:00+02:00
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Określenie warunków: W postępowaniu może wziąć udział wykonawca, który jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości nie mniejszej niż 200 000 zł.
Informacje dodatkowe
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W postępowaniu może wziąć udział wykonawca, który wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną dostawę, polegającą na dostawie i uruchomieniu maszyn i urządzeń o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy p.z.p.
2) dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego, tj. na kwotę nie mniejszą niż 200 000 zł; Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy p.z.p. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia - rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126) – potwierdzające odpowiednio, że:
1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Wypełniony „FORMULARZ OFERTOWY WYKONAWCY” („formularz”). Wzór formularza stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy p.z.p. dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania. Wzór przedmiotowego oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
3) Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy p.z.p. dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu. Wzór przedmiotowego oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
4) Stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo reprezentowaniu wykonawcy w postępowaniu i zawarciu umowy, jeżeli osoba(y) reprezentująca(e) wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest(są) wskazana(e) jako upoważniona(e) do jego reprezentacji we właściwym rejestrze
5) Karty katalogowe oferowanych mebli i urządzeń w języku polskim, potwierdzające zgodność oferowanych mebli i urządzeń z wymaganiami Zamawiającego;
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 6 000 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100).
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, który Zamawiający określił następująco: do dnia 09.04.2019 r. do godz. 12:00.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności. Zmiany nie mogą naruszyć postanowień zawartych w art. 144 p.z.p.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonał wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy takich jak:
1) przesunięcie terminu realizacji przedmiotu umowy w sytuacji:
a) działania osób trzecich, które uniemożliwiają wykonanie zadań w terminie lub innych zdarzeń (szkody górnicze, siła wyższa) mogących negatywnie wpłynąć na termin i jakość wykonanych dostaw i montażu,
b) skrócenia terminu wykonania dostaw i montażu,
2) zmiana przedmiotu umowy, jeśli konieczność jej wprowadzenia wynika z faktu, że przedmiot umowy, określony w ofercie Wykonawcy, z uwagi na postęp technologiczny został wycofany z produkcji lub w wyniku zmiany obowiązujących przepisów jego zamontowanie uniemożliwi osiągnięcie zamierzonego celu lub zaproponowano na etapie dostawy urządzenie o lepszych parametrach.
3. Okoliczności, o których mowa w ust. 2 pkt 1) lit. a), skutkować mogą wydłużeniem realizacji umowy, a nie mogą wpływać na jej zakres rzeczowy. Zmiana terminu musi wynikać z okoliczności uzasadniających jego przedłużenie, a przesunięcie terminu wykonania zamówienia, może nastąpić jedynie o ilość dni niezbędną do wykonania i odbioru robót montażowych powstałych na skutek ww. okoliczności.
4. Okoliczności, o których mowa w ust. 2, pkt 2), skutkować będą zastąpieniem produktu wskazanego w ofercie Wykonawcy produktem nowszym, o funkcjonalności i wydajności nie gorszej niż określonej w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz złożonej ofercie, przy czym ewentualne zmiany kosztów obciążają Wykonawcę, a termin realizacji nie ulegnie zmianie.
5. Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych Umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych.
6. Ceny określone w ofercie pozostają niezmienne przez cały okres obowiązywania umowy. Jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT), od chwili zmiany podatek w nowej stawce zostanie skorygowany.
|
IV 4 4 data |
2019-04-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|