Zakup i dostawa artykułów informacyjnych i promocyjnych na potrzeby Departamentu Rolnictwa i Rozwoju Wsi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2019 roku z podziałem na części

Data publikacji 2019-04-01
Data zakończenia 2019-04-09 00:00:00
Instytucja Województwo Wielkopolskie z siedziba Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 531832-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 392941000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów informacyjnych i promocyjnych na potrzeby Departamentu Rolnictwa i Rozwoju Wsi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2019 r z podziałem na części.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f0dafc7c-9eed-47c9-8fef-f7bfe677bf6c
Biuletyn 531832-N-2019
Zamawiajacy nazwa Województwo Wielkopolskie z siedziba Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego
Regon 63125781600000
Zamawiajacy adres ulica al. Niepodległości
Zamawiajacy adres numer domu 34
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 61-714
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 61 626 70 80,
Zamawiajacy fax 61 626 70 81
Zamawiajacy email kancelaria@umww.pl, marcin.kozubowicz@umww.pl
Adres strony url www.umww.pl
Adres strony internetowej www.umww.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.umww.pl; zakładka: zamówienia publiczne
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.umww.pl; zakładka: zamówienia publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny obowiązuje forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu, al. Niepodległości 34, 61-714 Poznań, Sekretariat Biura Zamówień Publicznych
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa artykułów informacyjnych i promocyjnych na potrzeby Departamentu Rolnictwa i Rozwoju Wsi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2019 roku z podziałem na części
Numer referencyjny DR-II.272.1.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów informacyjnych i promocyjnych na potrzeby Departamentu Rolnictwa i Rozwoju Wsi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2019 r z podziałem na części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-05-31T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Termin dostawy stanowi kryterium oceny ofert w części nr I, nr II i nr III
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Dotyczy części nr I, nr II i nr III. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, co najmniej 2 dostawy, z których każda polegała na wykonaniu i dostarczaniu artykułów promocyjnych, a wartość każdej z tych dostaw wynosiła co najmniej 10 000,00 zł brutto.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część, w celu wykazania warunku udziału w postępowaniu na kolejną część, może posiłkować się (powtórzyć) tylko jedną wykazaną wcześniej dostawą np.: jeżeli Wykonawca składa ofertę na dwie części (np. na cz. I i II) to musi wykazać doświadczenie w realizacji trzech różnych dostaw, jeżeli Wykonawca składa ofertę na trzy części (I, II i III), to wykazuje doświadczenie w realizacji czterech różnych dostaw, gdzie wartość każdej z dostaw wynosiła co najmniej 10 000 zł brutto. Jeżeli wykonawca składa oferę na część nr IV nie wykazuje doświadczenia na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen aktualny na dzień złożenia odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę).
Zakresie warunkow udzialu dla części nr I, nr II, nr III- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich przedmiotu, wartości, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ (składane na wezwanie Zamawiającego przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona);
Inne dokumenty niewymienione 1. oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w związku z art. 24 ust. 1 pkt. 23) ustawy zgodnie z Załącznikiem nr 2C do SIWZ; (Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu powyższy dokument w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp) 2. Formularz ofertowy zgodny z zał. nr 1 do SIWZ, 3. Formularz cenowy zgodny z załącznikiem nr 5 do SIWZ 4. dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa), o ile uprawnienia te nie wynikają z dokumentów rejestrowych.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2019-04-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część nr I– WDE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin dostawy zamówienie w zakresie części nr I- zgodnie z ofertą Wykonawcy; nie później jednak niż do dnia 31 maja 2019 roku.
Zalacznik krotki opis Obejmuje zakup i dostawę artykułów promocyjnych w ramach przedsięwzięcia: Wielkopolskie Dni Energii
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Cz. II – EW4F
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin dostawy zamówienie w zakresie części nr II - zgodnie z ofertą Wykonawcy; nie później jednak niż do dnia 31 maja 2019 roku.
Zalacznik krotki opis EcoWeek4Food II - Obejmuje zakup i dostawę artykułów promocyjnych w związku z działaniami w zakresie przeciwdziałania marnotrawieniu żywności.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Cz. III – Transfer wiedzy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin dostawy zamówienia w zakresie części nr III- zgodnie z ofertą Wykonawcy; nie później jednak niż do dnia 31 maja 2019 roku.
Zalacznik krotki opis Obejmuje zakup i dostawę artykułów promocyjnych w związku z organizacją konferencji dotyczącej zrównoważonego wykorzystania energii
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Cz. IV – Roll’up-y
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-05-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Obejmuje wykonanie i dostawę roll’up-ów.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)